Przetargi.pl
Przebudowa szybu windy wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy, w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 601 47 30 , fax. 22 8456751, 6463708
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Stefana Batorego 5
    02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 601 47 30, fax. 22 8456751, 6463708
    REGON: 12293240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szybu windy wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy, w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szybu windy nr 1 wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego Etapu I.”. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonany w następujących etapach: 1) Etap I – przebudowa szybu windy nr 1 oraz dostawa i montaż dźwigu wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem pozytywnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) dopuszczającej urządzenie do użytkowania oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy; 2) Etap II – całodobowy serwis, przeglądy i konserwacja windy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozdziałem X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach