Przetargi.pl
„Przebudowa szybu windowego w budynku nr 30 w m. Lubań” w systemie zaprojektuj i wybuduj

Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59800 Lubań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 725 40 52, 725 41 73 , fax. 75 725 47 75
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
    ul. Wojska Polskiego 2
    59800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 725 40 52, 725 41 73, fax. 75 725 47 75
    REGON: 2110231300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa szybu windowego w budynku nr 30 w m. Lubań” w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa szybu windowego w budynku nr 30 w m. Lubań”. Zakres prac obejmuje: • opracowanie dokumentacji-projektowo kosztorysowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, • uzyskanie pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, • wykonanie robót budowlanych. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wykucie w szybie otworów drzwiowych (piwnica, parter), - obróbka ościeży drzwiowych szybu stalą nierdzewną, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej windę oraz instalacji w zakresie sterowania windą; - dostawa oraz montaż dźwigu towarowego, - wykonanie robót budowlanych dotyczących: - przesunięcia istniejącej witryny z drzwiami wahadłowymi (łączącej kuchnię z korytarzem), stolarka wykonana z PCV – 1 szt.; - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej ( 1 szt.) - drzwi wewnętrzne łączące korytarz z pomieszczeniem przejściowym na poziomie piwnicy w bud. nr 30; - wymiana stolarki drzwiowej metalowej dwuskrzydłowej ( 1 szt.) - drzwi zewnętrzne łączące pomieszczenie przejściowe poziomie piwnicy w bud. nr 30 z pochylnią po której przewidywany jest transport żywności wózkami dostawczymi z zewnątrz do pomieszczeń znajdujących się na poziomie piwnicy; - uzupełnienie tynków i okładzin podłogowych uszkodzonych w czasie robót budowlanych, -roboty malarskie, -roboty wykończeniowe. • Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (tj. Dz. U. 2017, poz. 1040) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890). • Wykonanie dźwigu zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i uzyskanie decyzji jednostki notyfikującej (jednostką notyfikującą w Polsce jest Urząd Dozoru Technicznego - dokonuje badania odbiorczego dźwigu). • Sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej 2. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz Programem funkcjonalno - użytkowym. 3. Ponadto przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 3. Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach