Przetargi.pl
Przebudowa sześciu łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Resku

Powiat Łobeski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Łobzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, Konopnickiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3976099 , fax. 91 3975603
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łobeski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Łobzie
    Konopnickiej 41
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3976099, fax. 91 3975603
    REGON: 812690536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlobeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sześciu łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Resku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: Przebudowa sześciu łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Resku, zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 8. Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia został określony w § 1 wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, zwanej dalej „wzorem umowy”. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom o produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone prze Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych dodaje się po nich brzmieniu „lub równoważne”. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych z należytą starannością oraz zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi w zakresie drogowych oraz zasadami sztuki budowlanej, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p. poż., a w przypadku wykonywania pracy na rzecz Wykonawcy przez osoby trzecie, Wykonawca oświadcza, że będą to osoby posiadające stosowne szkolenia i badania, wymagane przepisami prawa, gwarantujące bezpieczne wykonywanie pracy. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwym normom budowlanym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i deklaracje właściwości użytkowych). Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm budowlanych. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne w miejscu do tego wyznaczonym i oznaczonym. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z obowiązującymi, na gruncie prawa procedurami przewidzianymi dla wykonania robót budowlano – montażowych. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem wszelkich prób i wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania podłączeń, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót prowadzonych na budowie. Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, wywozu zbędnych materiałów oraz odpadów w miejsce do tego wyznaczone lub utylizowanie ich na własny koszt. Wykonawca po zakończeniu robót przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: a) dziennik budowy, b) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, c) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje właściwości użytkowych na wbudowane materiały, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego w ust. 28 operatu kolaudacyjnego Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy w terminie ustalonym na odbiór robót. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie harmonogram rzeczowo – finansowy oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzone przez Zamawiającego. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017r. poz. 1332), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017r., poz. 1226). Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów (nowych), które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1, 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2, 3) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 4, jeżeli wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane). 6) pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź w kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. - pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach