Przetargi.pl
Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szatni w budynku Szkoły Podstawowej w Starych Babicach. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót (w szczególności zakres i krotność robót, powierzchnia prac, materiały użyte do wykonania robót itp.) i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności w poniższych pomieszczeniach: 1) 2 świetlice oraz sala do rytmiki: a) Powierzchnia ścian i sufitów: b) Kącik sanitarny: 2) Korytarze, boksy oraz 2 świetlice, adoptowane na szatnię: a) Prace przygotowawcze oraz rozbiórkowe: b) Demontaż rur nieczynnej kanalizacji deszczowej: c) Powierzchnia ścian i sufitów: d) Podłogi: e) Prace towarzyszące: 3) Szatnie dla najmłodszych: a) Prace przygotowawcze oraz rozbiórkowe: b) Powierzchnia ścian i sufitów: c) Podłogi: d) Prace towarzyszące: 4) Ustawienie szafek: a) Montaż nowych szafek ubraniowych otwieranych za pomocą zamków szyfrowych (szafki o wymiarach 30x50x180cm) - część szafek zamontowana na ławkach, zgodnie z koncepcją zamieszczoną w części rysunkowej projektu. Uwaga: Wymagane wyposażenie szafek: półka górna, półka na książki, półka na buty, regulowany poziom uchwytu (drążka) ubraniowego, kontrola dostępu za pomocą zamka szyfrowanego. b) odtworzeniowe ustawienie szafek w szatni dla najmłodszych dzieci – sali nr 5 c) wymiana szafek w szatni dla dzieci z klas drugich, na nowe – analogiczne do szafek z sali numer 5 np. regał szatniowy dwustronny z dwunastoma przegrodami oraz regał szatniowy jednostronny z 6 przegrodami (ustawienie szafek zgodne z koncepcją zawartą w części rysunkowej projektu). 5) Przedsionki: a) Prace przygotowawcze oraz rozbiórkowe: b) Powierzchnia ścian i sufitów: c) Podłogi: 6) Klatka schodowa (do poziomu I piętra) a) Stopnie: b) Spoczniki: c) Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów: d) Wykończenie ścian do wysokości 1,8m: e) Wykończenie ścian powyżej 1,8 m i sufitów: f) Remont balustrad schodowych: g) Prace towarzyszące przy remoncie klatki schodowej: 7) wykonanie robót elektrycznych (roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wymiana instalacji oświetleniowej, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego), 8) opracowanie programu BIOZ, 9) wyznaczenie miejsca składowania materiałów budowlanych, rozwinięcie zaplecza budowy, zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, 10) prace porządkowe po zakończeniu prac remontowych, 11) wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.9.2019 pn. Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej w Starych Babicach. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie wraz opisem „Wadium w postępowaniu RZP.271.9.2019 pn. Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej w Starych Babicach a jego kopia w ofercie. Kopertę należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie w pok. Nr 18. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Tabela elementów scalonych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ; 3) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a/3b do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach