Liceum Ogólnokształcące nr IX ogłasza przetarg
- Adres: 50-082 Wrocław, ks. Piotra Skargi 31
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 34 360 17
- Data zamieszczenia: 2023-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące nr IX
ks. Piotra Skargi 31
50-082 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 34 360 17
REGON: 932799881 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo9.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa szatni i łazienek na parterze zaplecza sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Juliusza Słowackiego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia są : Przebudowa szatni i łazienek na parterze zaplecza sali gimnastycznej Liceum ogólnokształcącego nr IX im. Juliusza Słowackiego we Wrocławiu3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7. 3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.5. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP:3.6.1. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące roboty budowlane, były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę,3.6.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia.3.6.3. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład osobowy pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji.3.6. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie dokona wizji lokalnej. Terminy wizji lokalnej – 16.06.2023 r. o godzinie 15.15, spotkanie na holu obiektu sportowego.3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkówWykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 zł.6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Określenie warunków:6.2.4.1. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert:co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie/przebudowie/remoncie budynku użyteczności publicznej na czynnym obiekcie o wartości każda min. 500 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których ta robota została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone6.2.4.2. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:- 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Budowy w tym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i/lub kierowaniu robotami budowlanymi- 1 osobą na stanowisku Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i/lub kierowaniu robotami budowlanymi- 1 osobą na stanowisku Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i/lub kierowaniu robotami budowlanymiwraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB IZBY PRZYJĘĆ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Dodano: 2024-05-09 - Budowa dróg gminnych w rejonie ulicy Jerzmanickiej i Polnej w mieście Złotoryja – CZĘŚĆ 1.
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie chodników, nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Oława
Dodano: 2024-05-07 - Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla budynku internatu Liceum ogólnokształcącego nr XIV przy ul. Toruńskiej 72 we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-06 - Budowa budynku świetlicy szkolnej w technologii kontenerowej (modułowej) w m. Kiełczów na dz. nr 248/3 oraz 250/6, obręb Kiełczów
Dodano: 2024-05-06 - „Przebudowa skrzyżowania ulicy Kłodzkiej – drogi wojewódzkiej nr 381 z ulicą Bolesława Chrobrego w Jedlinie-Zdroju”, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-05-06 - Rozbudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Dodano: 2024-05-02