Przetargi.pl
„Przebudowa systemu ppoż. w budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze”.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-390 Wałbrzych, Kasztanowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6497175 , fax. 74 6497112
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    Kasztanowa 1
    58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6497175, fax. 74 6497112
    REGON: 00001775600198
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa systemu ppoż. w budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przebudową systemu ppoż. w budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze przy ul. Sygietyńskiego 10. 1.1. Zakres robót obejmuje wykonanie: instalacji kablowej elektrycznej i teletechnicznej na stropach i ścianach, ułożonej na uchwytach, w listwach instalacyjnych, instalacji kablowej teletechnicznej ognioodpornej na stropach i ścianach, mocowanej na osprzęcie ognioodpornym oraz w listwach instalacyjnych E90. 1.2. Zakres robót obejmuje montaż: - centrali sygnalizacji pożaru wraz z akumulatorami, - gniazd i czujek pożarowych, - ręcznych przycisków pożarowych, - sygnalizatorów akustycznych, - modułów kontrolno-sterujących. 1.3. Zakres robót obejmuje uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru oraz demontaż i utylizację istniejących urządzeń. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o: 2.1. Projekt Wykonawczy. 2.2. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 2.3. Przedmiar robót. 2.4. Obowiązujące przepisy prawa budowlanego oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Projekt Wykonawczy w wersji elektronicznej, możliwy będzie do uzyskania, osobiście w siedzibie Zamawiającego - Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00, pok. 265 lub zostanie przesłany pocztą elektroniczną, po złożeniu Oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy informacji, danych i wiedzy, stanowiących tajemnicę prawnie chronioną Zamawiającego - Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: posiada aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności gospodarczej, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1792 z późn. zm.), w szczególności w zakresie demontażu, obsługi i transportu jonizacyjnych czujek dymu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wraz z załącznikami w tym kosztorys ofertowy. 2. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie (lub przez mocodawcę). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone w terminie 3 dni od daty zamieszczenie na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach