Przetargi.pl
Przebudowa systemu odwodnienia i kanalizacji deszczowej drogi powiatowej nr 1934D w obrębie dz. nr 42/1dr (na odcinku od dz. 422dr do końca istniejącego chodnika) w miejscowości Trestno, gm. Siechnice

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa systemu odwodnienia i kanalizacji deszczowej drogi powiatowej nr 1934D w obrębie dz. nr 42/1dr (na odcinku od dz. 422dr do końca istniejącego chodnika) w miejscowości Trestno, gm. Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przedmiot i zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej kanalizacji deszczowej (ok. 200 mb) odwodnienia pasa drogi powiatowej nr 1934D na terenie działki geodezyjnej nr 42/1 (dr) w m. Trestno, gm. Siechnice. Przebudowa kanalizacji deszczowej obejmuje rozbiórkę istniejącej kanalizacji deszczowej o śr. DN 250mm (z przykanalikami odcinki DN160-315) i wymianę na nową kanalizację DN315 (z odcinkami przykanalików DN160). Wszystkie przewody kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur kielichowych PVC – SN 8 o ściance litej w zakresie średnic Ø160 – 315 mm oraz wymianę 7 kompletów studni rewizyjnych kanalizacyjnych DN1000 i jednej studni z osadnikiem o objętości V=1m3, średnicy DN1500 oraz 9 kpl. wpustów deszczowych DN500 kl. C35/45 z przejściem szczelnym do montażu rur kanalizacyjnych ze studzienkami wyposażonymi w osadniki oraz kraty żeliwnymi typu prostego, klasy D400. Odcinek ok. 20 m kanalizacji wykonać przy pomocy przewiertu sterownego z uwagi na bliskość istniejącego drzewa. Niezbędnym jest również naprawa istniejącego wylotu betonowego z kanalizacji deszczowej do rowu oraz udrożnienie przepustów pod wjazdami indywidualnymi i pod drogą powiatową przy zastosowaniu urządzeń hydrodynamicznych sposobem dwufunkcyjnym z odzyskiem wody. Wszystkie roboty będą wykonane w pasie działki ww. drogi. Dla odtworzenia systemu kanalizacji deszczowej konieczne będzie częściowe rozebranie istniejącego chodnika oraz jego odwodnienie. W trakcie wykonywania robót przewidziano również miejscowe naprawy nawierzchni istniejącego chodnika i wykonanie / odtworzenie istniejących wjazdów na posesję. Przy pracach związanych z wymianą kanalizacji deszczowej konieczne będzie wykonanie robót naprawczo-odtworzeniowych w świetle drogi nr 1934D z uzupełnieniem nawierzchni i wykonaniem odcinka ścieku otwartego w poboczu drogi. Ponadto zamówienie obejmuje odtworzenie i uporządkowanie zdegradowanego systemu odwodnienia powierzchniowego tj. rowu przydrożnego o dł. całkowitej 200 mb z przyległymi poboczami drogowymi, przepustami pod wjazdami indywidualnymi o szer. ok 4,5 (5 szt.). Na powierzchni zjazdów należy wymienić istniejącą nawierzchnię gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm z pełną podbudową - (na powierzchni ok. 125 m2). Rów przydrożny biegnący po przeciwnej stronie istniejącego chodnika w ramach przedmiotowego zamówienia zostanie oczyszczony z namułu, wyprofilowany i umocniony. Dno rowu zostanie umocnione betonowymi korytkami ściekowymi typu nieckowego ułożone na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Umocnienia skarp przedmiotowego rowu zaprojektowano z prefabrykowanych betonowych płyt ażurowych typu „MEBA” układanymi na styk od korytek ściekowych do górnych krawędzi skarp rowu. Podłoże na którym układane będą elementy prefabrykowane powinno zostać odpowiednio wyprofilowane i zagęszczone. Po wykonaniu umocnienia należy wypełnić otwory płyt ażurowych humusem i obsiać mieszanką traw. W ramach robót towarzyszących zamówienie obejmuje częściową rozbiórkę i ponowną odbudowę istniejącego chodnika szer. 1,50 m z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm w obrębie wymienianej kanalizacji deszczowej na powierzchni ok. 330 m2 w tym 50 m2 nowej kostki i 280 m2 odtworzenie chodnika z kostki rozbiórkowej łącznie z wykonaniem podbudowy. Przedmiotowe zamierzenie ma na celu przywrócenie drożności systemu odwodnienia drogi powiatowej nr 1934D i polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi i chodnika, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa pieszych. 2) Zakres robót obejmuje: a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) pełnienie nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych, c) wykonanie zabezpieczenia drzew i krzewów, d) wykonanie robót rozbiórkowych kanalizacyjnych, e) wykonanie kanalizacji metodą przewiertu sterowanego, f) wykonanie oraz formowanie wykopów z wywozem i utylizacją, g) wykonanie podbudów z kruszywa naturalnego, h) wykonanie warstwy konstrukcyjnych stabilizowanej cementem, i) rozbiórka i wykonanie krawężników i obrzeży betonowych, j) rozbiórka, odtworzenie i wykonanie chodnika, k) rozbiórka, odtworzenie i wykonanie zjazdów, l) rozbiórka, odtworzenie i wykona konstrukcji i nawierzchni jezdni, m) wykonanie podbudowy z betonu, n) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, o) wykonanie odwodnienia liniowego drogi p) wymiana, przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej, q) oczyszczenie i profilowanie rowu przydrożnego, r) umocnienie rowu przydrożnego, s) wykonanie robót melioracyjnych, t) renowację istniejących przepustów drogowych, u) wykonanie dokumentacji powykonawczej z operatem geodezyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.:, Załącznik 6.1. do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik 6.2 - Uproszczony projekt z opisem technicznym z niezbędnymi szkicami i rysunkami oraz Załącznik 5.1. – Projekt umowy. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p. wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia : 1) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej i z mieszanek mineralno-bitumicznych, 2) wykonanie zabezpieczenia drzew i krzewów, 3) wykonywanie oraz formowanie wykopów i nasypów (ręczne i mechaniczne), 4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 5) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, 6) profilowanie i zagęszczanie podłoża, 7) układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na chodniku i na zjazdach, 8) układanie krawężników i obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, 9) wykonanie ławy pod krawężniki i obrzeża, 10) czyszczenie nawierzchni drogowej, 11) skropienie nawierzchni drogowej asfaltowej, 12) układanie nawierzchni asfaltowej, 13) wykonanie podbudowy z betonu, 14) montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego, 15) wykonanie odwodnienia liniowego drogi - betonowego ścieku powierzchniowego, 16) wykonanie wykopów liniowych na potrzeby kanalizacji deszczowej, 17) zasypanie wykopów, 18) wykonanie humusowania i obsiewu mieszanką traw, 19) ułożenie kanałów z rur PVC, 20) montaż studni kanalizacji deszczowej, 21) montaż studzienek ściekowych (kratek ściekowych), 22) czyszczenie przepustów drogowych kanalizacji deszczowej, 23) sprzątanie terenu budowy. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązek określony w ust. 3.5. SIWZ dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.5 oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5.1 do SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 6.1 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 700,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach