Przetargi.pl
„Przebudowa świetlicy wiejskiej w Miłocicach Małych”

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 7 131 817 111
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    W.Witosa 24
    55230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3817122, 3817145, fax. 7 131 817 111
    REGON: 93193488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Miłocicach Małych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Przebudowę świetlicy wiejskiej w Miłocicach Małych przy ul. Głównej 19, na dz. nr 35/6 w tym : - przebudowę pomieszczeń świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na parterze budynku o pow. 80,83m2, - wykonanie przebicia w ścianie pomiędzy świetlicą a sąsiednim lokalem i podniesienie nadproża w tym lokalu, - przebudowa schodów wejściowych i wykonanie pochylni dla os. niepełnosprawnych, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z istniejącej sieci ks do budynku. Szczegółowy zakres zadania określa: - Projekt budowlany „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Miłocicach Małych” – opracowanie: PM „KONCEPT” Sp. z o.o., listopad 2017 r., - Decyzja nr 794/2018 z dnia 24.08.2018 r. – zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branży budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych), - Przedmiar robót (dokument poglądowy). 3.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także: a) organizację i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy, b) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, montażu licznika zużycia wody oraz koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, d) wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, e) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej w szczególności wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą, f) dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, g) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, h) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, j) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, k) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prac, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, l) wykonanie kompletnej dokumentacji i oznakowania dróg ewakuacyjnych, p.poż. oraz opracowania instrukcji postępowania na wypadek pożaru; ł) wyposażenie obiektu, będącego przedmiotem zamówienia, w niezbędny sprzęt p. pożarowy i jego oznakowanie. m) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, n) przedłożyć Zamawiającemu operat kolaudacyjny – dokumentację powykonawczą w 2 egz. w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zakończenia realizacji przedmiotu umowy; o) uzyskać w imieniu Inwestora dokument zezwalający na użytkowanie wybudowanego obiektu (tj. zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie). Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszelkich uzgodnień, badań, protokołów i innych niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym: zawiadomienie odpowiednich organów (tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego) i uzyskanie pozytywnych decyzji oraz protokołów z kontroli obiektu. p) przedłożenia harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania według wzoru ustalonego z Zamawiającym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy z tym zastrzeżeniem, iż wartość zrealizowanych i przekazanych do rozliczenia robót w 2018 roku, nie może przekroczyć kwoty 490 000,00 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na rachunek Zamawiającego BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 lub w jednej lub kilku z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach