Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo i zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo

Gmina Zbójno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-645 Zbójno, Zbójno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 801 921 , fax. 542 801 921
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbójno
    Zbójno 35 A
    87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 801 921, fax. 542 801 921
    REGON: 91086734100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo i zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo i zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo. 1.1. Część I - Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo obejmuje: - izolację pionową ścian fundamentowych, - wykonanie pokrycia dachowego, - wykonanie nadproża stalowego w istniejącej ścianie, - wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej dachu z wełny mineralnej łącznie z zabudową w systemie STG, - wykonanie ścianek działowych na potrzeby nowych pomieszczeń tj.: wc, zaplecza kuchennego i kotłowni, - wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej, - budowa instalacji wod.-kan. i centralnego ogrzewania, - wymiana podłóg i posadzek, - wymiana tynków wewnętrznych, - roboty malarskie, - termomodernizacja budynku wraz z wykonaniem elewacji, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy określeniu ceny. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia. Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: a) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. b) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. d) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. e) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Dotyczy to osób wykonujących wszystkie roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykaz pracowników Wykonawca składa u Zamawiającego w dniu podpisania umowy. b) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych – Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dowód, potwierdzający ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem, w szczególności: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. c) naruszenie przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę powyższych zobowiązań uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej w wysokości określonej we „Wzorze umowy” lub do odstąpienia od umowy (z winy Wykonawcy) po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego na usunięcie tych naruszeń. Wymagania dot. gwarancji: Minimalny okres gwarancji 48 miesięcy; maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy. 1.2. Część II - Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo obejmuje: Stół 20 szt. Płyta laminowana 160cmx90cmx4cm, krawędź wykończona obrzeżem, nogi metalowe obwód 20 cm, wys. 80 cm Krzesło 120 szt. Konstrukcja z profilu stalowego, siedzisko i oparcie z pianki poliuretanowej, materiał siedziska i oparcia – tkanina Telewizor 1 szt. LED, przekątna ekranu 49”, standard HD Full HD, klasa efektywności energetycznej minimum A+ Ekran projekcyjny 1 szt. Wym. 2x2 m, wolnostojący, w komplecie stelaż. Rzutnik 1 szt. Rozdzielczość 1024x768, kontrast min. 13000:1, jasność min. 4000 ANSI, wejście HDMI min. 2x, złącze USB, wbudowane głośniki Notebook 4 szt. - procesor Intel Core (4 rdzenie, od 1.6 GHz do 3.4 GHz, 6MB cache), pamięć RAM min. 8 GB, maksymalna obsługiwana ilość pamięci min. 16 GB, dysk SSD 256 GB, przekątna ekranu min. 15,6”, wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, zintegrowana karta dźwiękowa, łączność Wi-Fi, moduł bluetooth, rodzaje wejść/wyjść: USB 3.1 Gen. 1, HDMI, czytnik kart pamięci, USB 2.0, wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, DC-in (wejście zasilania), bateria 3-komorowa, 3500 mAh, Li-Ion, zintegrowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL Nagłośnienie 1 szt. System nagłośnieniowy 2x340W, statyw kolumnowy 2 szt., mikrofon bezprzewodowy 2 szt. Regał 4 szt. Regał wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm. Parametry: - ilość półek – 4, - ilość poziomów – 5, - wysokość 180 cm, - szerokość 80 cm, - głębokość – 40 cm. Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Szafka 2 szt. Szafka wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm, plecy wykonane z białej płyty HDF, drzwi zamykane na zamek. Parametry: - ilość półek – 2, - ilość poziomów – 3, - wysokość 120 cm, - szerokość 80 cm, - głębokość – 40 cm. Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Stół do gry 3w1 (piłkarzyki, bilard, tenis) 1 szt. Rozmiar 230 cm x 130 cm, MDF, akcesoria do gry w komplecie Meble kuchenne 1 szt. Meble kuchenne – 3,8 mb, wykonane z płyty wiórowej laminowanej, kolor do ustalenia z Zamawiającym. 5,7 mb szafek stojących plus 5,7 mb szafek wiszących. Blat roboczy o grubości min. 38 mm, szerokość ok. 60 cm, korpus o grubości min. 18 mm, front mdf grubość min. 18 mm. Zawiasy i prowadnice z cichym domykiem, pełen wysów szuflad. Jedna szafka stojąca o szerokości ok 60 cm z szufladami. Szafki stojące: wysokość ok. 82 cm, głębokość ok. 55 cm. Szafki wiszące: wysokość ok. 79 cm, głębokość ok. 32 cm. W czasie montażu mebli może zaistnieć konieczność zmniejszenia bądź zwiększenia ich wymiarów o maksymalnie 10%. Ewentualne zmiany zakresów w tej granicy nie będą skutkowały zmianą ceny ryczałtowej oferty. Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Kuchenka elektryczna 1 szt. Czteropalnikowa, szerokość 50 cm, piekarnik elektryczny, klasa energetyczna min. A+, płyta grzewcza ceramiczna. Chłodziarko-zamrażarka 1 szt. Wysokość min. 200 cm, szerokość min. 70 cm, głębokość 60 cm, klasa energetyczna min. A+. Pojemność netto chłodziarki min. 189 litrów, pojemność netto zamrażarki min. 68 litrów. Poziom hałasu max. 39 dB. Szafa chłodnicza 1 szt. Pojemność 1000 l wewnętrzna przegroda, przeszklone drzwi, 10 półek, filtr przeciwpyłkowy, system automatycznego odprowadzania skroplin. Zlew 1 szt. Dwukomorowy, z ociekaczem, wykonany ze stali, długość min. 110 cm, szerokość min. 50 cm, głębokość min. 150 mm. Talerz głęboki 120 szt. Szkło hartowane, średnica min. 22,5 cm. Talerz płaski 120 szt. Szkło hartowane, średnica min. 25 cm. Talerz deserowy 120 szt. Szkło hartowane, średnica min. 19 cm. Łyżka stołowa 120 szt. Wykonana ze stali nierdzewnej, długość 19 cm. Widelec 120 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, długość 19 cm. Nóż 120 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, długość 21,5 cm. Łyżeczka 120 szt. Wykonana ze stali nierdzewnej, długość 13 cm. Szklanka 120 szt. Wykonana ze szkła, z uchwytem, poj. 250 ml. Dzbanek 12 szt. Wykonany ze szkła, z pokrywką, poj. 1,5 l. Czajnik elektryczny 5 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, moc grzałki min. 3000 W, poj. min. 1,7 l Garnek 3 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 3,5 l Garnek 1 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 5,3 l Garnek 1 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 9 l Garnek 1 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 16 l Garnek 1 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 22 l Patelnia 3 szt. Z powłoką granitową, z pokrywką, śr. 28 cm. Karnisz 6 szt. Pojedynczy, metalowy, długość 180 cm, średnica 19 mm, w komplecie metalowe zakończenie w tym samym kolorze. Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Firana 6 szt. Wykonana z woalu, wykończona gipiurą, biała, wysokość 150 cm, szerokość 180 cm. Roleta 6 szt. Wykonana z tkaniny, wysokość 180 cm, szerokość 140 cm, okienna. Zestaw zawiera roletę okienną i mechanizm operacyjny z napinaczem łańcuszka. Ostateczna szerokość rolety zostanie podana po wymianie okien. Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Obrus 20 szt. Plamoodporny, biały, długość 200 cm, szerokość 130 cm. Warnik 2 szt. Pojemność 20 l, wykonany ze stali nierdzewnej, funkcja podtrzymywania temperatury, moc. min 1650 W Zestaw do sprzątania 2 szt. Wózek z wiadrem do sprzątania z wyciskarką min. 20 l, mop Kosz na śmieci 10 szt. Plastikowy, 50 l, uchylny Dzbanek termos 20 szt. Wykonany ze stali nierdzewnej, poj. 2 l, przeznaczony do napojów gorących i zimnych Zestaw noży 1 szt. 6 elementów, wykonane ze stali nierdzewnej. W skład zestawu wchodzi: blok drewniany na noże, nóż do chleba, nóż uniwersalny, nóż do siekania, nóż do obierania, nóż do skrobania, ostrzałka do noży. Podest sceniczny 4 szt. Podest o wym. 1x2 m, wysokość ok. 60 cm. Materiał stelażu aluminium. Blat podestu wykonany jest ze sklejki wodoodpornej pokrytej warstwą anty-poślizgową. Wieszak do szatni 2 szt. Wieszak naścienny, płyta meblowa z haczykami, długość 1 mb. Klimatyzacja 1 szt. Moc 14 kW, montowana w sufit (2 x 7 kW). Wymagania dotyczące dostawy i montażu wyposażenia: a) Wyposażenie powinno posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. b) Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. c) Dostarczone przedmioty muszą być wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego, natomiast przedmioty, których prawidłowe funkcjonowanie wymaga ich zamontowania należy zamontować w miejscu wskazanym przez zamawiającego, d) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w taki sposób, który uniemożliwi uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów technicznych, jakościowych, określonych przez Zamawiającego oraz w przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, - dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. f) W przypadku, gdy dostarczone wyposażenie nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. g) W odniesieniu do sprzętu oraz zgodnie z potrzebami Zamawiającego – Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia co najmniej jednego przedstawiciela z personelu świetlicy Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia i racjonalnej eksploatacji oraz do dostarczenia Zamawiającemu: - instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim oraz dokumentacji serwisowej, - dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. h) Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt jest towarem nowym (nie był przedmiotem wystaw czy prezentacji), kompletnym i po dostarczeniu i zamontowaniu będzie gotowy do podjęcia funkcji, do jakiej został zamówiony, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi) oraz że charakteryzuje się wszystkimi parametrami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy; maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności. Dla części II: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę w części I – „Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo” składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Na ofertę w części II – „Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo” składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach