Przetargi.pl
Przebudowa SUW Konopnica

GMINA KONOPNICA ogłasza przetarg

  • Adres: 98-313 Konopnica, ul. Rynek 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KONOPNICA
    ul. Rynek 15
    98-313 Konopnica, woj. łódzkie
    REGON: 730934631
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa SUW Konopnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i następujących prac: Wykonanie zbiornika- wykonanie dwóch nowych zbiorników na wodę o pojemności 150 m3 każdy- wykonanie nowej armatury łączącej studnie ze zbiornikiem i budynkiem ujęcia,Wyposażenie budynku- Wymiana złóż w filtrach ciśnieniowych – 5 sztuk.- Wymiana 3 pomp w studniach- Podłączenie do istniejącego zestawu pomp II stopnia - Wykonanie nowego sterowania- Zakup agregatu prądotwórczego- Montaż nowej armatury wodociągowej do nowego układu pomp- Montaż rejestratorów przepływu i ciśnienia tj. przepływomierzy itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości:15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczeniaa wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu2) niepodleganiu wykluczenia2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wrazz ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym ;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: minimum jedną robotę budowlaną, która polegała na przebudowie SUW w formule „ zaprojektuj i wybuduj ” o wartości minimum 1 milion złotych. minimum jedną robotę budowlaną, która polegała na przebudowie stacji uzdatniania wodyo wartości minimum 1 miliony złotych i min. 1 usługę projektową w zakresie projektowania przebudowy SUW.Uwaga!Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2) dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjamina temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnychdo wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowaniaw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i posiada doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej 1 SUW.• Kierownikiem robót - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Wykonawca zapewni do realizacji zamówienia osoby z odpowiednimi uprawnieniami w pozostałych branżach niezbędnych do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach