Przetargi.pl
Przebudowa studzienek kanalizacyjnych wraz z modernizacją kanału deszczowego w ul. Grottgera w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 050658640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa studzienek kanalizacyjnych wraz z modernizacją kanału deszczowego w ul. Grottgera w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont istniejących kanałów deszczowych betonowych poprzez wymianę rur na PVC SN8 lite o średnicach od 200 do 400mm (sieci, przykanaliki, przyłącza):.  kanał PVC śr. 400mm – ok 35,80mb;  kanał PVC śr. 315 mm – ok 148,20mb;  kanał PVC śr. 200 mm – ok 69,90mb; 2. Remont istniejących studni poprzez ich wymianę:.  studnia betonowa śr. 1200mm (kręgi betonowe ze stopniami, płyta pokrywowa żelbetowa), właz żeliwny dostarcza ZDM – 1 kpl;  studnie betonowe śr. 1000mm (kręgi betonowe ze stopniami, płyta pokrywowa żelbetowa), włazy żeliwne dostarcza ZDM – 7 kpl; 3. Remont istniejących wpustów poprzez ich wymianę:.  wpusty ściekowe z osadnikiem 1 m bez syfonu śr. 500mm (kręgi betonowe, płyta pokrywowa żelbetowa) kraty ściekowe żeliwne z demontażu – 14 kpl; 4. Roboty ziemne niezbędne do wykonania remontu (wykopy, podsypka 10 cm, obsypka 30 cm ponad wierzch kanału, zasypanie z zagęszczeniem do wskaźnika Is = 1,0 z wymianą gruntu, odwodnieniem oraz badaniami wskaźnika zagęszczenia). 5. Wykonanie podbudowy kruszywowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, o gr. warstwy 30cm po wykonanych robotach 6. Regulacja wysokości włazów do wykonywanej nawierzchni asfaltowej. 7. Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 8. Monitoring kamerą wykonanej sieci Prace należy skoordynować z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej wykonywanej przez firmę innego Wykonawcę działającego na zlecenie Wodociągów Białostockich sp. z o.o. oraz robotami drogowymi wykonywanymi na zlecenie ZDM. UWAGI • Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej, • Włazy żeliwne dostarcza ZDM • Wykonawca dostarczy wszystkie pozostałe materiały niezbędne do wykonania zamówienia. • Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min. 3 (trzy) lata licząc od dnia protokolarnego odbioru całości robót • Wykonawca ponosi koszt wytyczenia i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą poinwentaryzacyjną • Wykonawca ponosi koszty odwodnienia • Rozliczenie ryczałtowe wykonanych robót Zamawiający wymaga od Wykonawców którzy zamierzają przy wykonaniu przedmiotu zamówienia posługiwać się podwykonawcą /podwykonawcami/, do określenia w treści ich oferty części zamówienia której wykonanie powierzą podwykonawcy /podwykonawcom/ oraz podania przez Wykonawcę firmy/firm (nazwy) podwykonawcy /podwykonawców/. 9. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej (w tym sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej po 6 egz., w tym po 3 w kolorze) wraz z zestawieniem długości i powierzchni zrealizowanych elementów infrastruktury technicznej z podziałem na poszczególne pasy drogowe, 2) organizacji i zabezpieczenia budowy oraz czynności niezbędne do przekazania inwestycji, a także przekazanie pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zapewnienie ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji; 3) wprowadzenia organizacji ruchu na czas budowy; 4) odbudowy poziomej osnowy geodezyjnej III klasy w zakresie objętym terenem inwestycji; 5) wykonania niezbędnych badań laboratoryjnych; 6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej – 3 egz. (w tym 1 egz. dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Nadzoru Budowlanego) 7) przygotowania wymaganych dokumentów oraz przeprowadzenie pomiarów, prób, badań i czynności niezbędnych do odbioru inwestycji, 8) poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego; 9) odtworzenia wierzchniej warstwy nawierzchni utwardzonych, humusu oraz zieleni. 10) uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 11.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 12. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach