Przetargi.pl
Przebudowa stołówki w szkole podstawowej w Niedrzwicy Dużej.

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    Lubelska 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 815 175 085, , fax. 815 175 085
    REGON: 54052900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niedrzwicaduza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stołówki w szkole podstawowej w Niedrzwicy Dużej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja budowlana – stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności przebudowę części budynku szkoły polegającą na dostosowaniu kuchni i stołówki do wymogów higieniczno- sanitarnych oraz p. poż. Zakres prac obejmuje: roboty rozbiórkowe roboty ogólnobudowlane roboty sanitarne roboty elektryczne wyposażenie kuchni Zamawiający wskazuje, że w zakresie robót do wykonania przez Wykonawcę mieści się także wykonanie: demontażu i montażu istniejących urządzeń kuchennych wykonanie nowych połączeń elastycznych łącznie z zaworami odcinającymi do urządzeń zasilanych gazem montaż nowych baterii i zaworów czerpalnych na wymienianej instalacji wody ciepłej i zimnej – zgodnie z rysunkiem technologii wyposażenie kuchni zgodnie z rysunkiem nr 02 branży budowlanej- rzut parteru z technologią zaplecza kuchennego 8. Ujęte w projekcie budowlanym płytki gresowe mają mieć wymiary max 30 cm x 30 cm. 9. Na stronie 14 i 27 projektu budowlanego dot. branży architektonicznej opisana została ściana oddzielenia pożarowego. Zakreślona na czarno została nazwa własna płyt i preparatu Zamawiający informuje, że że ma to być ściana oddzielenia pożarowego REI 120, szerokości min. 30cm, wysunięta na min 30 cm poza lico budynku (ma przylegać nie do ocieplenia ze styropianu tylko do litego muru), wysokości kondygnacji parteru, wykonana systemowo z płyt ogniochronnych zabezpieczonych przez działaniem wód opadowych. 10. Wykonawca może rozpocząć wykonywanie przedmiotu zamówienia nie wcześniej niż od 03.06.2019 r. – Z uwagi na okres trwania zajęć lekcyjnych i konieczności wydawania posiłków do 21 czerwca prace mogą być prowadzone do tego dnia tylko w części wyznaczonej przez Zamawiającego (pomieszczenia nr 0.05, 0.06, 0.07, 0.08, 0.09, 0.10 na rys. nr 02- rzut parteru z technologią zaplecza kuchennego oraz prace na zewnątrz budynku). Po 21 czerwca prace mogą być prowadzone na całym obiekcie objętym projektem. 11. Zamawiający żąda udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na minimalny okres 36 miesięcy. Gwarancja musi obejmować także wszelkie urządzenia, materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 12. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Zaleca się również dokonanie pomiarów kontrolnych obiektu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę i nie może być to powód do wysuwania roszczeń i żądania zwiększenia wynagrodzenia dla Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za różnice pomiędzy projektem budowlanych a stanem faktycznym. 13. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji budowlanej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości lub inne dokumenty równoważne), które zostaną dostarczone Zamawiającemu po wykonaniu prac. 14. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej a niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca musi je realizować w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu określenia rodzaju i sposobu wykonania prac. 15. Wykonawca obowiązkowo zapewni możliwość użytkowania obiektu w czasie prowadzenia prac, nie dopuszcza się zamknięcia obiektu. 16. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót objętych projektem budowlanym wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane m. in. z: doprowadzeniem terenu robót oraz terenu przyległego do prowadzonych robót po ich wykonaniu do stanu pierwotnego oraz rekompensatą ewentualnych szkód osobom trzecim, w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, usuwaniem kolizji z istniejącymi instalacjami wynikłych przy realizacji zamówienia w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, organizacją placu budowy, wykonaniem czynności objętych zakresem zadania zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, BHP, p.poż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp. 4. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). Jeżeli z treści dokumentu gwarancji wynika, że kserokopia jest wystarczająca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby Wykonawca przedstawił kopie gwarancji wadialnej. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.9.2019. 7. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zaleca dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 11. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach