Przetargi.pl
„Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej – edycja 2017. Zadanie realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Utworzenie nowego produktu turystycznego (turystyka sportowa) w celu pobudzenia rozwoju gospodarczego – etap II”. 1.1. W ramach etapu 2 zostaną wykonane: - budynek zaplecza administracyjno-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, - instalacje sanitarnych zewnętrznych na potrzeby nowego budynku, - zagospodarowanie terenu (częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni, częściowe wykonanie nowych nawierzchni: z kostki brukowej betonowej, wykonanie nawierzchnia poliuretanowej i betonowej, częściowe wykonanie nowego ogrodzenia, gospodarka zielenią), - montaż elektronicznej tablicy wyników wraz podkonstrukcją stalową dla boiska głównego, - modernizacja systemu zraszania na boisku głównym, - system nagłośnienia, - przebudowa przyłącza Orange, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa p.poż wraz z wyposażeniem obiektu w niezbędne wyposażenie i oznakowanie p.poż. 1.2. Budynek zaplecza administracyjno-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: - budynek pełniący funkcję zadaszonej trybuny oraz zaplecza sanitarnego i technicznego z pomieszczeniami biurowymi, - budynek w kształcie wydłużonego prostokąta usytuowany równolegle do wschodniej granicy działki, obiekt wolnostojący, dwukondygnacyjny, zadaszony dachem płaskim, jednospadowym,, - maksymalna wysokości budynku: 8,49m, trybuna przeznaczona dla 404 widzów, - konstrukcja obiektu częściowo żelbetowa: część ścian, fundamenty, stropy pośrednie i płyty trybun – wylewane z betonu wodoszczelnego; ściany wewnętrzne – murowane z bloczków silikatowych, - schody wewnętrzne – monolityczne wylewane na gruncie, - budynek i trybuna - podzielone dylatacjami na części, - trybuny zadaszone dachem o konstrukcji stalowej – ramowej, pokrytym blachą trapezową TR 60 montowaną na płatwiach stalowych; płatwie mocowane do belek ram – słupów poprzez spawanie, - odwodnienie dachu trybuny - rynną oraz rurami spustowymi włączonymi do kanalizacji deszczowej, ukrytymi za płytami elewacyjnymi w grubości ocieplenia, - odwodnienie z trybun i przejścia przy budynku – grawitacyjnie poprzez spadki w stronę boiska, - elewacja budynku od strony ul. Kusocińskiego rozrzeźbiona i podświetlona oprawami ukrytymi za płytami okładzinowymi elewacji (płyty bazaltowe), - okna z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną z poliamidu zbrojonego włóknem szklanym, z wkładem kartonowo-gipsowym, - drzwi zewnętrzne: jedno i dwuskrzydłowe na profilach aluminiowych ciepłych z przekładką termiczną z poliamidu zbrojonego włóknem szklanym z dodatkowym wkładem kartonowo-gipsowym oraz stalowe z blachy stalowej ocynkowanej, - drzwi wewnętrzne: jedno i dwuskrzydłowe stalowe z blachy stalowej ocynkowanej, jedno i dwuskrzydłowe przeszklone i pełne na profilach aluminiowych zimnych, - ściany murowane i żelbetowe wykończone tynkiem cienkowarstwowych cem-wap, gładzią gipsową, malowane emulsjami lateksowymi lub lakierem na bazie żywicy epoksydowej, - okładziny ścian wykończone płytkami ceramicznymi lub żywicą, - okładziny podłóg: żywica, posadzki przemysłowe z żywicy epoksydowej, wykładzina dywanowa, nawierzchnia poliuretanowa, - balustrady wewnętrzne – samonośne stalowe z blachy ocynkowanej, zewnętrzne – stalowe, - trybuny wyposażone w krzesełka stadionowe, - instalacje elektryczne: oświetlenia wewnętrznego, oświetlenia iluminacyjnego, instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacja odgromowa, - instalacja siły, - instalacja wody ciepłej i zimnej, cyrkulacji, p.poż, - instalacja wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z armaturą sanitarną, - wyposażenie sanitarne łazienek i WC, - instalacja centralnego ogrzewania wraz z armaturą, - instalacja wewnętrzna gazu, - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. 1.3. Instalacje sanitarne zewnętrzne na potrzeby nowego budynku obejmujących: - instalacja wodociągowa z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm i 90mm wraz z instalacją p.poż., - przyłącze kanalizacji sanitarnej zewnętrznej z rur PVC-U kl.S o średnicy zewnętrznej 160mm, - przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160mm wraz z wykonaniem studzienek drenarskich i odwodnieniem liniowym. 1.4. Zagospodarowanie terenu: - częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni, - rozbiórka istniejącej betonowej trybuny, - częściowe wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6cm (chodnik północny od budynku do bramy wjazdowej na teren stadionu, chodnik południowy od budynku do istniejącego placu p.poż) po uprzednich pracach rozbiórkowych istniejących utwardzeń, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej w formie pasa przy bieżni (strefa bezpieczna bieżni), - wykonanie nawierzchni betonowej z betonu C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym przy budynku szatniowo-administracyjnym, - częściowe wykonanie nowego ogrodzenia: z nowych przęseł (odcinki C-D, E-F, fragment B-C) oraz z uprzednio zdemontowanych przęseł (odcinek B-C) wraz z wstawieniem nowych słupków i wykonaniem podmurówki, - rozbiórka i ponowny montaż furtki z „klatki dla kibiców” w miejscu nowego wejścia na trybunę dla gości, - wykonanie gospodarki zielenią: wycinka drzew kolidujących z zakresem przeznaczonym do realizacji, wykonanie nasadzeń zastępczych drzew co najmniej 4-letnich gatunku buk i klon. 1.5. Montaż elektronicznej tablicy wyników wraz podkonstrukcją stalową dla boiska głównego: - tablica zamontowana na podkonstrukcji stalowej z pomostem i fundamentem – wg dostawcy tablicy, - wymiary tablicy ok. 4700x2500mm, - rama tablicy stalowa, wykonana z profili zamkniętych, zabezpieczona powłoką antykorozyjną, pomalowana na kolor czarny, - moduły wskaźnikowe LED, kolor czerwono-bursztynowy, wysokość ok.580mm, zamknięte w kasetach kroploszczelnych, front osłonięty poliwęglanową szybą z powłoką antyrefleksyjną, widoczność ok. 250m, - grafika opisowa wykonana z folii winylowych, odporna na warunki atmosferyczne, - sterowanie bezprzewodowym pilotem, - zasilanie tablicy wyników. 1.6. Modernizacja systemu zraszania na boisku głównym: - wymiana istniejących zraszaczy na boisku głównym (zraszacze wynurzane środkowe i boczne z wbudowanym elektrozaworem) wraz z wymianą sprzęgieł – elektrozawory analogiczne do zaprojektowanych na pozostałych boiskach, - zraszacze środkowe - z donicą głębokości 12cm do trawy naturalnej, - wymiana przegubów elastycznych / łączników przegubowych dla każdego ze zraszaczy, - wymiana złączy hermetycznych do podłączenia sterowania zraszaczami, - próba systemu zraszania wraz z regulacją. 1.7. System nagłośnienia: - dedykowany dla budynku wraz z trybuną i boiska głównego oraz dla boiska treningowego o sztucznej nawierzchni, - zasilanie szaf nagłośnienia. 1.8. Przebudowa przyłącza Orange: - likwidacja kolizji z siecią Orange. 1.9. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa p.poż wraz z wyposażeniem obiektu w niezbędne wyposażenie i oznakowanie p.poż.: - w tym wyposażenie kotłowni w podręczny sprzęt gaśniczy. UWAGA 1! 1) Zamawiający informuje, że zadanie „Przebudowa stadionu sportowego przy ul.Kusocińskiego w Busku-Zdroju” zostało podzielone na dwa etapy (Etap I i Etap 2). 2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu 2. 3) Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania zakresu prac dotyczących Etapu I - zakres robót budowlanych objęty pracami budowlanymi w ramach Etapu I został wykonany w ramach odrębnych postępowań przetargowych przeprowadzonych w latach 2018-2020. 4) Zamawiający informuje, że załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres rzeczowy niż zakres objęty przedmiotowym zamówieniem publicznym (prace budowlane opisane w dokumentacji projektowej są przewidziane do realizacji w ranach dwóch etapów). Wobec powyższego szacowanie realizacji robót budowlanych niniejszego przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przeprowadzoną wizję terenową oraz załączone: opis przedmiotu zamówienia, dokumentację projektową i przedmiary robót. 5) Zakres prac wyłączonych z niniejszego zamówienia obejmuje m.in. roboty ujęte w ramach Etapu I: - przebudowę 4 boisk piłkarskich wraz z odwodnieniem, systemem zraszania, oświetleniem, wyposażeniem sportowym i piłkochwytani, - przebudowę 2 kortów tenisowych wraz z odwodnieniem, drenażem, systemem zraszania, oświetleniem, wyposażeniem sportowym, trybuną i ogrodzeniem, - budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnienie, oświetleniem, wyposażeniem sportowym, - budowę kortu do squasha wraz z oświetleniem, - budowę placu do jazdy na rolkach wraz z oświetleniem, - remont istniejącego budynku szatniowego, - wykonanie oświetlenia boiska głównego, - remont i wymiana ogrodzenia na odcinkach A-B, G-H, I-J, J-K, A-K, - zagospodarowanie terenu (częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni, częściowe wykonanie nowych nawierzchni: z kostki brukowej betonowej grub. 6 i 8 cm, częściowe wykonanie nowego ogrodzenia, stabilizację skarpy). 1.10 Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid.109 i 110 obręb ewidencyjny 0010 Busko-Zdrój. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z boiska głównego (z wyłączeniem okresu przewidzianego na wykonanie prac związanych z modernizacją systemu zraszania oraz nagłośnieniem) oraz pozostałych obiektów zrealizowanych w ramach I Etapu prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zatem wszelkie prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą uniemożliwiać powyższego. 1.11 Zamawiający uzyskał decyzję o pozwoleniu na budowę – Decyzja Nr 662/16 z dnia 27.01.2017r. oraz decyzje zmieniające: - Decyzja Nr 678/18 z dnia 29.01.2019r. dotycząca zmian w projekcie zagospodarowania terenu z uwagi na zmianę wymiarów boisk treningowych, trybuny kortów tenisowych, trybuny boiska treningowego, - Decyzja Nr 692/19 z dnia 10.12.2019r. dotycząca zmian w projekcie zagospodarowania terenu związanych ze zmianą ilości i lokalizacji słupów oświetleniowych, słupów nagłośnienia oraz tablic wyników. 2. Wytyczne i uwagi Zamawiającego: 2.1.Przedstawione w dokumentacji urządzenia mają charakter przykładowy, obrazujący minimalne parametry techniczne oraz jakościowe zastosowanych urządzeń i rozwiązań, uzgodnione z Inwestorem. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów niż podane w kompleksowej dokumentacji, w tym projekcie budowlano-wykonawczym, STWiORB, przedmiarach robót - pod warunkiem, że będą one o parametrach technicznych i jakościowych równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto w w.w. dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających przedmiotowe parametry. Przedstawione dokumenty będą weryfikowane przez Projektanta. Przedstawione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art 29 - 31. Oznacza to, że dopuszcza się zastosowanie innych niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązań z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych i jakościowych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 2.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z boiska głównego (z wyłączeniem okresu przewidzianego na wykonanie prac związanych z modernizacją systemu zraszania oraz nagłośnieniem) oraz pozostałych obiektów zrealizowanych w ramach I Etapu prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2.3 Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na wyłączenie z ruchu pieszego chodnika przy ul. Kusocińskiego oraz zieleńca pomiędzy chodnikiem, a ogrodzeniem stadionu. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia do akceptacji odpowiednim organom projektu tymczasowej organizacji ruchu. 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia na swój koszt ogrodzenia tymczasowego oddzielającego plac budowy od pozostałego terenu Stadionu oraz od strony ul. Kusocińskiego. 2.5. W związku z prowadzeniem przez Wykonawcę robót w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących obiektów (bieżnia, główne boisko) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ww. obiektów na czas prowadzenia robót w celu uniknięcia ich uszkodzenia. Wszelkie roboty odtworzeniowe zniszczonych obiektów (bieżnia, płyta główna boiska, chodnik i zieleniec przy ul. Kusocińskiego) i porządkowe należy uwzględnić w cenie oferty – nawet w przypadku pominięcia ich w przedmiarach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) demontażu elementów w sposób umożliwiający ich ponowny montaż (dot. elementów przeznaczonych do przekazania Zamawiającemu oraz przeznaczonych do ponownego montażu), b) zabezpieczenia zdemontowanych elementów (na czas transportu lub do momentu ich ponownego montażu). Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych, których stan umożliwia ponowne wbudowanie (krawężniki, obrzeża, betonowa kostka brukowa) należy złożyć na paletach, zafoliować folią strecz i odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza (około 5km od placu budowy) lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości nie przekraczającej 10km. c) zutylizowania na własny koszt elementów nie przekazywanych Zamawiającemu, d)zabezpieczenia istniejącego drzewostanu oraz innej roślinności przed zniszczeniem w toku realizacji prac budowlanych oraz jego odtworzenie w sytuacji zniszczenia, e) przedstawienia wraz z dokumentacją odbiorową - protokołów z utylizacji, f) po zakończeniu robót - umieszczenia przy wjeździe na teren stadionu (na ogrodzeniu) tablicy informacyjnej o źródle dofinansowania zadania. Tablica powinna być wykonana z materiału np. stal nierdzewna, blacha lub dibond - w trwały sposób, zapewniający jej trwałość na okres 5 lat. Wymiary tablicy: minimum 60cm wysokości i 80cm szerokości. Napisy na tablicy wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle. Tablicę należy wykonać zgodnie z wytycznymi dot. obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Ministerstwa Sportu. g) wystąpienia w wymaganym terminie (zgodnie z załączonymi dokumentami) do dysponentów sieci oraz zarządców dróg z informacją/wnioskiem w sprawie prowadzenia robót. h) utrzymywania na terenie budowy należytego porządku oraz zabezpieczania zgromadzonych materiałów, usuwania wszelkich zbędnych materiałów i urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci, i) utrzymywania w należyty porządku dróg dojazdowych do budowy, j) po zakończeniu robót - uporządkowania terenu placu budowy oraz terenów przylegających, k) zabezpieczenia terenu budowy i zgromadzonych materiałów na czas przerwy w realizacji zadania do czasu kontynuacji robót lub odbioru końcowego, l) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów wg polskich norm, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych załączonych do projektu wraz z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory (w tym przez MPGK, PGE Dystrybucja, Gazownię) - w przypadku konieczności ich uzyskania, ł) bieżącej konsultacji z Zamawiającym kolorystyki materiałów, m) bieżącej naprawy wszelkich uszkodzeń, w tym: dróg, sieci, przyłączy, punktów osnowy geodezyjnej i innych jakiegokolwiek rodzaju spowodowanych przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców podczas prowadzenia robót, n) Przedmiotowe zadanie wymaga uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie. 3.1 Wykonywanie przeglądów serwisowo-konserwacyjnych oraz usuwanie stwierdzonych wad i usterek - Wymagania ogólne: 1) Wykonawca jest zobowiązany do serwisowania i przeprowadzania corocznych przeglądów technicznych urządzeń objętych zamówieniem w okresie gwarancji, przy czym koszty serwisowania i przeglądów Wykonawca uwzględni w cenie oferty. 2) Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone przez podmioty wskazane przez producentów, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym/Użytkownikiem lub wyznaczonych przez producenta/sprzedawców urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez Zamawiającego/Użytkownika. 3) Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjnej - obejmuje również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu z czasem realizacji maksymalnie do 3 dni od momentu zgłoszenia awarii w okresie obowiązującej gwarancji (przez Zamawiającego lub Użytkownika). 5) Wykonawca jest zobowiązany dokonywać wpisów o zrealizowanych usługach serwisowych, w prowadzonej przez Użytkownika książce serwisowej. 6) Materiały eksploatacyjne, a także części zamienne niezbędne do usunięcia stwierdzonych wad usterek podczas przeglądów serwisowo – konserwacyjnych jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawca. 7) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję eksploatacji zamontowanych instalacji, a także przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi tych obiektów 4. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi: - projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju” (załącznik nr 10 SIWZ) b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. - Zagospodarowanie terenu, - Instalacje sanitarne zewnętrzne, - Nagłośnienie, - Roboty budowlane - Budynek administracyjno-szatniowy, - Instalacje sanitarne wewnętrzne wod.-kan. w budynku administracyjno-szatniowym, - Instalacje sanitarne wewnętrzne wentylacja w budynku administracyjno-szatniowym, - Instalacje sanitarne wewnętrzne gaz + kotłownia w budynku administracyjno-szatniowym, - Instalacje sanitarne wewnętrzne c.o. w budynku administracyjno-szatniowym, - Instalacje elektryczne wewn. w budynku administracyjno-szatniowym, - Instalacje zewnętrzne – zasilanie. Uwaga! Przedmiotowa dokumentacja obejmuje zakres robót etapu 2 (objętego zakresem niniejszego zamówienia) oraz I etapu (wykonanego w latach 2018-2020). Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 2 pkt a) do d)”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach