Przetargi.pl
Przebudowa stadionu im. Jana Larysza w Pszczynie

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stadionu im. Jana Larysza w Pszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa stadionu im. Jana Larysza w Pszczynie w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również wszystkie pozostałe prace, które nie zostały wskazane w dokumentacji, a są niezbędne do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej inwestycji. 2. Przebudowa stadionu lekkoatletycznego będzie polegała na wykonaniu: a. Drenażu, b. Instalacji teletechnicznej, c. Ogrodzenia plyty stadionu w wys. 1,2m, d. Bieżni ogólnej 6-cio torowej o długości 400,00m, wyposażonej w dodatkowy pas z rowem z wodą do biegów z przeszkodami z nawierzchni kauczukowej w kolorze ceglastym, e. Bieżni prostej 8-mio torowej do biegów na 100,0m i 110,0m przez płotki na przedłużeniu odcinka prostego bieżni ogólnej z nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym, na przedłużeniu linii mety kabina do obsługi pomiaru czasu Foto Finish, f. Rowu z wodą do biegu z przeszkodami, g. Dwustronnej skoczni do skoku o tyczce z rozbiegiem w nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym, h. Dwustronnej skoczni do skoku w dal i trójskoku wraz z rozbiegiem w nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym, zakończone wspólną zeskocznią wypełnioną piaskiem, i. Rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni z miału ceglanego i z kołem z nawierzchni betonowej, j. Dwóch rzutni do rzutu oszczepem z rozbiegiem w nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym i sektorem do rzutów na płycie boiska w nawierzchni z trawy rolowanej, k. Rzutni do rzutu dyskiem i młotem z kołem z nawierzchni betonowej i polem wyrzutu na płytę boiska w nawierzchni z trawy rolowanej. Koło rzutni będzie otoczone klatka ochronną, Wokół bieżni okólnej zostanie wykonana opaska (pas bezpieczeństwa), szer. 1,0m w nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym. Otoczona specjalnym krawężnikiem (np. Sportfix Soft). l. Wyposażenie sportowe stadionu lekkoatletycznego, ł. Płyty boiska trawiastego, m. Budynków zaplecza, n. Odwodnienia stadionu lekkoatletycznego, terenów wybrukowanych i odprowadzenie do istniejącej kanalizacji deszczowej, o. Ciągów komunikacyjnych, p. Oświetlenia stadionu. Elementy wyposażenia lekkoatletycznego zaprojektowano w nawierzchni z pełnego poliuretanu (nawierzchnia powinna posiadać certyfikat IAAF), natomiast boisko z murawy rolowanej. Nawierzchnie utwardzone zaprojektowano z nawierzchni z kostki betonowej. 3. Oferowana nawierzchnia z pełnego poliuretanu: a. W kolorze ceglasto-czerwonym, b. Nie może zawierać w składzie żadnych komponentów pochodzących z recyklingu (nie dopuszcza się zastosowania SBR pierwotnego ani powlekanego powierzchniowo, ani EPDM z recyklingu), c. Składała się będzie z trzech warstw: dolnej, środkowej i użytkowej co będzie potwierdzone w badaniach niezależnego laboratorium posiadającego akredytację dołączonych do oferty, d. Musi posiadać jednolitą barwę w każdej warstwie kompatybilną kolorystycznie z rodzajem zastosowanego granulatu EPDM (nie dopuszcza się stosowania barwionych granulatów z recyklingu) 4. Wykonawca ma uzyskać świadectwo Polskiego Związku Lekkiej Atletyki kat. V A dla obiektu (stadionu). 5. Dla wykazania, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa jest zgodna z wymaganiami kreślonymi przez Zamawiającego (dokumentacja projektowa, STWiORB) Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Rozdziałem IV, ppkt. 4.3.1. następujące dokumenty: a. Aktualny Atest Higieniczny lub dokument równoważny, b. Kompletne raporty z badań potwierdzające wymagane parametry i rodzaj zastosowanych komponentów określone w STWiORB, wydane przez niezależne laboratoria posiadające akredytację, c. Komplety raport z badań potwierdzający bezpieczeństwo ekologiczne oraz zawartość pierwiastków chemicznych kreślonych w STWiORB, wydane przez niezależne laboratoria posiadające akredytację, d. Kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN14877:2014 potwierdzający pozostałe niewyszczególnione wyżej parametry, e. Kompletny raport z badań zawartości WWA, wykonany przez niezależne akredytowane laboratorium f. Kartę techniczną potwierdzającą jej technologię wykonania, g. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji, h. Certyfikaty IAAC Class 1 dla obiektów wykonanych w Europie z oferowanego systemu nawierzchniowego zgodnego z żądaną grubością nawierzchni z bieżni, i. Aktualny certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię, j. Próbka oferowanej nawierzchni z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu, k. Oświadczenie, że oferowana nawierzchnia została zainstalowana na jednym obiekcie wykonanym w Europie, który uzyskał certyfikat IAAF Class 1 (należy podać miejsce wykonanego obiektu z oferowaną nawierzchnią) Dokumenty inne niż oświadczenia należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wprowadzenie robót zamiennych będzie możliwe, jeżeli: a. Są korzystne dla Zamawiającego lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, b. Stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub dokumentacji projektowej, c. Pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, d. Pojawią się na rynku części, materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. e. Strony przewidują także możliwość rezygnacji z wykonywanej części (elementów) zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonane będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy i technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy (tzw. Roboty zaniechane). Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego na piśmie w porozumieniu z projektantem. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Wykonawca, lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach