Przetargi.pl
Przebudowa stacji wodociągowej wraz z budową zbiornika magazynowego wody uzdatnionej, ujęć wód podziemnych i infrastrukturą techniczną w Radziszewie Sieńczuch

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86/277-11-45 , fax. 86/277-10-66
  • Data zamieszczenia: 2022-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    Mickiewicza
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 86/277-11-45, fax. 86/277-10-66
    REGON: 450670150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stacji wodociągowej wraz z budową zbiornika magazynowego wody uzdatnionej, ujęć wód podziemnych i infrastrukturą techniczną w Radziszewie Sieńczuch
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej stacji wodociągowej wraz z budową zbiornika magazynowego wody uzdatnionej, ujęć wód podziemnych oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Radziszewie-Sieńczuch gm. Ciechanowiec, na działce o numerze ewidencyjnym 46/9, obręb ewidencyjny Radziszewo-Sieńczuch, gm. Ciechanowiec w tym m. in.:- przebudowę budynku stacji uzdatniania wody;- budowę zbiornika wyrównawczych o poj. 150 m3;- budowę dwóch zbiorników bezodpływowych o poj. 2,0 m3 każdy;- budowę instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych;- budowę dwóch studni głębinowych;- budowę obudów studni głębinowych;- budowę osadnika popłuczyn o poj. 41,6 m3;- budowę powierzchni utwardzonych;- przebudowę ogrodzenia;- rozbiórkę instalacji wod. – kan. i elektrycznych;Budynek parterowy murowany, wykonany w konstrukcji tradycyjnej. Budynek w rzucie oparty na planie litery L o maksymalnych wymiarach 24,04x14,71 m. Wysokość kalenicy wynosi 3,95 m powyżej poziomu +/- 0,00 i 4,25 m powyżej poziomu terenu przed głównym wejściem. Wysokość elewacji frontowej 4,25 m powyżej poziomu terenu. Obiekt przykryty jest stropodachem dwuspadowym o kącie nachylenia połci dachowych 6o. Pokrycie dachu stanowić będzie blacha trapezowa. Elewacje będą wykończone tynkiem cienkowarstwowym w kolorze zgodnym z kolorystyką podaną w projekcie (rysunki elewacji). Stolarka okienna i drzwiowa - brązowa. Do budynku prowadzą wejścia od strony południowej – główne,od strony wschodniej – do chlorowni i części użytkowej. W budynku wydzielone są następujące pomieszczenia: hala technologiczna, pomieszczenie agregatu prądotwórczego, dyżurka, korytarz, chlorownia, magazyn szt. 3, i WC. Zbiornik wyrównawczy prefabrykowany wykonany z blachy stalowej czarnej i kształtowników stalowych spawanych. Od wewnątrz zabezpieczony żywicami poliestrowymi z atestem PZH do kontaktu z wodą pitną. Wszystkie elementy zewnętrzne zbiornikazabezpieczone zestawem farb chlorokauczukowych. W płaszczu zbiornika umieszczony właz rewizyjny kołnierzowy z uszczelką gumową. Zabezpieczenie termiczne z płyt z wełny mineralnej o grubości 15 cm osłoniętej powłoką z blachy ocynkowanej. Zbiornik od góry wyposażony w przykrycie stożkowe z zainstalowanym odpowietrzeniem i włazem doserwisowania zbiornika. Osadnik popłuczyn dwukomorowy w postaci zbiorników żelbetowych owalnych prefabrykowanych o wymiarach zewnętrznych 5,50x2,50 m i głębokości całkowitej 2,0 m. Pojemność użytkowa osadnika Vu=33,28m3, pojemność całkowita Vc=41,6m3. Zbiorniki przykryte prefabrykowanymi płytami żelbetowymi wyposażonymi we włazy rewizyjne. Zbiornik posadowiony na warstwie chudego betonu o grubości 20 cm. W osadniku zainstalowana pompa wód popłucznych. Zbiorniki z zewnątrz zabezpieczone emulsją asfaltowo-kauczukową. Przejścia rurociągów szczelne – kit trwale plastyczny lub łańcuch elastomerowy. Zbiornik bezodpływowy prefabrykowany na ścieki z chlorowni o pojemności 2,0 m3 jako szczelny wykonany z PEHD w procesie obtapiania rotacyjnego lub kompozytu GRP. Instalacje wodociągowe wykonane z PE-HD łączonego przez zgrzewanie doczołowe lub elektrooporowe, układane na podsypce żwirowej. Instalacja wodociągowa między studniami i budynkiem oraz między budynkiem i zbiornikami wyrównawczymi. Rurociągi kanalizacyjne z PVC, kielichowe łączone na uszczelkę wpasowaną fabrycznie. Studnie systemowe z PVC. Wykopy wąsko przestrzenne z szalunkami, zasypywanie warstwami z zagęszczaniem ubijakami mechanicznymi. Instalacja kanalizacyjna między budynkiem, osadnikiem popłuczyna i zbiornikami wyrównawczymi. Dodatkowo kanalizacja między budynkiem i zbiornikami bezodpływowymi oraz instalacjami sanitarnymi. Obudowy studni głębinowych z laminatu poliestrowo-szklanego z wypełnieniem z pianki poliuretanowej, posadowione na podłożu betonowym wyniesionym ponad powierzchnię terenu na 10 cm. Komunikacja na działce – dojścia i dojazdy do poszczególnych obiektów jako powierzchnie utwardzone z kostkibetonowej z jednym miejscem parkingowym. Dojazd na działkę zapewniony będzie z istniejącego zjazdu. Odpady powstające podczas budowy i w czasie eksploatacji będą czasowo magazynowane na terenie inwestycji a następniewywożone na wysypisko odpadów. Wykonanie dwóch otworów studziennych nr 1A i nr 2A do głębokości ok. 100.0 m każdy. Otwory przewiduje się wykonać systemem mechanicznym, okrętno-udarowym z zastosowaniem niezbędnego sprzętu i osprzętu dostosowanego do przewiercanych utworów w rurach osłonowych stalowych Ø 600mm do głębokości 10,0 m, następnie w rurach Ø 508 mm do głębokości ca 38,0 m, kolejno w rurach wiertniczych Ø 457 mm do głębokości ca 74.0 moraz w kolumnie rur wiertniczych Ø 406 mm do głębokości końcowej ca 100.0 m. Przewiduje się, że otwory zostaną zabudowane filtrem siatkowym z rur PVC (grubościennych dostosowanych do głębokości wiercenia), o następujących danych konstrukcyjnych:- rura nadfiltrowa, Ø 280mm - 56.0 m,- rura nadfiltrowa, Ø 225mm - 24.0 m,- część robocza Ø 225mm - 16.0 m,- rura podfiltrowa, Ø 225mm - 4.0 m.Łączna długość filtra – 100.0 mCzęść robocza filtra: Projektuje się filtr perforowany (szczelina 5mm) z siatką filtracyjną. W przypadku, gdy warstwa będzie jednorodna dopuszcza się zastosowanie filtra szczelinowego (szczelina zostanie dobrana na podstawie wyników przesiewów utworów budujących warstwę wodonośną); Dookoła filtra zostanie wykonana obsypką filtracyjną wg wskazań geologa dozorującego. Kolumna rur Ø 406 mm na czas pompowania pomiarowego zostanie podciągnięta w celu odsłonięcia części roboczej filtra. Po przeprowadzeniu pompowania z wynikiem pozytywnym kolumny rur Ø 508, 457, 406mm zostaną całkowicie usunięte z otworu, natomiast kolumna rur Ø 600mm zostanie pozostawiona w otworze na gł. 10,0 m, którą wcześniej należy posadowić wodoszczelnie w korku iłowym (kolumna ta ma za zadanie odizolować poziom przypowierzchniowy ze swobodnym zwierciadłem, będący najprawdopodobniej źródłem zanieczyszczeń). Powstałąprzestrzeń po usuniętych kolumnach rur wiertniczych należy wypełnić:- w przedziale głębokości ok 100.0 m – ok 74,0 m,- obsypką filtracyjną w przedziale głębokości 74.0-0.0 m - mleczkiem iłowym wraz z urobkiem. (w tym 2x4,0m uszczelnienia w postaci „compactonitu” w celu odizolowania warstwy przypowierzchniowej i warstwy ujętej przez studnie nr 1 i nr 2 od warstwy głębszej-przewidzianej do ujęcia w niniejszym projekcie (przedziały głębokości zastosowania compactonitu pozostawia siędo decyzji dozoru geologicznego); W przedziale występowania utworów piaszczystych nastąpi samozasyp.2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy:1) Specyfikacji Warunków Zamówienia2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,3) Dokumentacji projektowej,4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,5) Przedmiarach robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym,z których Wykonawca może skorzystać.3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm./,Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewniąuzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie,europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymidokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania przebudowy istniejącej stacji wodociągowej wraz z budową zbiornika magazynowego wody uzdatnionej, ujęć wód podziemnych oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Radziszewie Sieńczuch gm. Ciechanowiec powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa.7. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWOiR, stanowiących załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Ciechanowcu nr rachunku:54 8749 0006 0000 1241 2000 0070z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.8.2022”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwszepisemne żądanie Zamawiającego.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga dołączenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) do oferty.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej okoliczności:1) Upływu terminu związania ofertą,2) Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona,3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 9. powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2 lit. b) - d), występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Doświadczenie Wykonawcy: W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody pitnej o wydajności, co najmniej 50 [m3/h] wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o wykonywanych robotach budowlanych (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszegozamówienia dokumenty w/w powinien przedłożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku).b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia: W zakresie spełnienia warunku wymagane jest dysponowanie :- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotowego zamówienia albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272), które pozwalać będą na pełnieniefunkcji kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia, o doświadczeniu zawodowym, polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w ramach posiadanej specjalności na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu budowlanego,- kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów lub kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272), o doświadczeniu zawodowym polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w branży instalacyjnej na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu budowlanego,- kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272) , o doświadczeniuzawodowym polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w branży elektrycznej na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu budowlanego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach