Przetargi.pl
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Okmianach w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Chojnów ogłasza przetarg

  • Adres: 59225 Chojnów, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 188 504 , fax. 768 187 587
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
    ul. Fabryczna 1
    59225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 188 504, fax. 768 187 587
    REGON: 39064745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-chojnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Okmianach w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: 3.1. Przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Okmianach, w której zainstalowane będą wszystkie niezbędne urządzenia technologiczne, zapewniającej przepływ Qmax h : 190,0 m3/h w tym: 3.1.1. Opracowanie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w/w zadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 (Dz. U. 2013 poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i uzgodnienie dokumentacji projektowej z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót i złożeniem projektu do Wydziału Architektury celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca wykona dokumentację projektową w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), informację dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, a ponadto całość dokumentacji w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej modyfikowalnej w formacie dwg i ath oraz niemodyfikowalnej w formacie pdf. 3.1.2. Wykonanie pełnego zakresu prac budowlanych w obiekcie czynnym na podstawie opracowanego projektu tj: - dostawę i montaż zestawu pompowego składający się z min. czterech pomp każda o wydajności 47,5 m3/h współpracujących z falownikiem umożliwiającym „elastyczną„ pracę w zależności od chwilowego rozbioru wody, (np. trzy pompy pracujące + jedn. rezerwowa); - demontaż trzech filtrów pośpiesznych - wymianę warstw filtracyjnych w dwóch istniejących filtrach pośpiesznych -wraz z wymianą rurociągów i armatury; - montaż instalacji napowietrzania wody surowej w sąsiedztwie istniejących zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, każdy o poj. 100m3; - wymianę armatury i rurociągów w budynku SUW, - wydzielenie w istniejącej hali filtrów pomieszczenia przystosowanego do czasowego pobytu obsługi wyposażone w węzeł sanitarny - dostawę i montaż 1 kmpl. dmuchaw, - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej i AKPiA zgodnie z obowiązującymi przepisami w istniejącym budynku SUW, - wykonanie kompletnej instalacji wod.-kanalizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami w istniejącym budynku SUW, - wykonanie kompletnej instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w istniejącym budynku SUW, - wymianę w istniejącej hali filtrów płytek podłogowych na nowe „przeciwpoślizgowe" — powierzchnia ok. 90 m2, - wykonanie instalacji umożliwiającej przekazywanie danych z nowo wybudowanego zbiornika wody do stanowiska kontroli stanu pracy i monitoringu poszczególnych urządzeń w budynku SUW. (Szczegółowo zakres Robót oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe opisano w PFU). 3.1.3. Pełnienie nadzoru autorskiego, 3.1.4. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania, 3.1.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy - w 2 egzemplarzach. 3.2. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (PFU) opracowanym przez firmę: PPHU Eko-Karat s.c., ul. Wolności 8, 58-500 Jelenia Góra 3.3. Przedmiot zamówienie obejmuje ponadto: -zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., -zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym także dokumentacji fotograficznej) obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, -wykonanie operatu powykonawczego projektu -naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, -uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.4. Rozpoczęcie prac nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy. 3.5. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 3.6. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia p.poż., - nadzoru nad BHP, - ustalania i utrzymania porządku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczania atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, - ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych, - ubezpieczenia budowli w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 3.7. Uwagi: 3.7.1. Podstawą do wyceny przedmiotowego zadania jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji zakresu przedmiotu zamówienia w terenie i uwzględnienia wszystkich możliwych dodatkowych kosztów w ofercie. 3.7.2. Wykonawca po podpisaniu umowy i wykonaniu projektu dostarczy kosztorys ofertowy na przedmiotowe zadanie. 3.8. W zakresie zamówienia wchodzą wszystkie prace nieujęte w Programie funkcjonalno-użytkowym, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak np. zorganizowanie placu budowy, tyczenie obiektu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania i przekazania jego do użytkowania, wykonanie niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, opinii uzgodnień, itp. 3.9. Rozwiązania równoważne 3.9.1. Tam, gdzie w SIWZ oraz w programie funkcjonalno-użytkowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, urządzeń lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w programie funkcjonalno - użytkowym. 3.10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osobę/-y zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, świadczących następujące czynności : - roboty instalacyjne, - roboty elektryczne, - roboty budowlane. 3.10.1. Wykonawca lub Podwykonawca najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o prace i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.10.2.Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów (poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Podwykonawcę kopii zanonimizowanych umów) lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co, do okoliczności, które powinny potwierdzać. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3.10.3. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Podwykonawcę kopii zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, zatrudnionymi w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) w terminie wskazanym przez zamawiającego, jest obowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w §9 ust. 2 umowy (§ 14 ust. 1 pkt 6c umowy) 3.10.4. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego roboty budowlane w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany. 3.11. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45232151-5 Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45317100-5 Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 71300000-1 Usługi inżynieryjne 3.12. Okres gwarancji wynosi (zgodnie z deklaracją wykonawcy) 36, 48 lub 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.13. Informacja dotycząca składania ofert częściowych, wariantowych, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, c) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.14. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 ust. 1 PKT 6 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.15. INFORMACJA O OBOWIĄZKU OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232151-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 9.1. Ustala się wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650,1000 i 1669). 9.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Chojnów nr 64 8644 0000 0000 1384 2000 0030 z dopiskiem: "Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Okmianach w formule zaprojektuj i wybuduj, nr SO.271.3.2019.MB” Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu. 9.4. Termin wniesienia wadium w formie pieniężnej do dnia : 18.02.2019 r., do godz. 1000. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.5. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu. Oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy : a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/ poręczenia d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.8. Szczegółowe przepisy dotyczące wadium zawarte są w art. 45 – 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza kopia) określającego jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, - Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6 do SIWZ, - Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach