Przetargi.pl
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bukowiec

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
    REGON: 000687563
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bukowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bukowiec". Wykonanie, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji przebudowanej Stacji Uzdatniania Wody przeznaczonej dla miejscowości Bukowiec. Inwestycja dotyczy przebudowy, Stacji Uzdatniania Wody bytowo gospodarczej dla miejscowości Bukowiec, łącznie ze zbiornikiem retencyjnym wody uzdatnionej oraz instalacji zewnętrznych przynależnych S.U.W. Woda surowa pobierana jest z potoku górskiego i z istniejącego ujęcia przetłaczana będzie do nowo- projektowanego budynku S.U.W. Ciąg technologiczny nowej S.U.W opiera się o filtrację mechaniczną na złożach krzemionkowych, sorbcję na węglu aktywnym oraz na dezynfekcji przy pomocy podchlorynu sodu, z planowaną rozbudową o węzeł ultrafiltracji ciśnieniowej w przyszłości. Po uzdatnieniu woda będzie gromadzona w nowym zbiorniku retencyjnym, skąd grawitacyjnie zasilać będzie miejscowość Bukowiec, przewidziane jest również ciśnieniowe zasilanie nowobudowanych obiektów zlokalizowanych powyżej S.U.W. Stacja jest przewidziana do pracy bez bieżącej obsługi . W czasie realizacji „nowej” SUW należy utrzymać pracę „starej” SUW. Część technologiczna oraz instalacje i sieci sanitarne Wykonawca powinien wykonać kompleksową instalację technologiczną uwzględniając plany Inwestora, w których planowane jest uzupełnienie ciągu technologicznego o węzeł ultrafiltracji ciśnieniowej. W ramach zadania należy przeprowadzić kompletację dostaw, posadowienie urządzeń , połączenie urządzeń w jeden układ technologiczny a następnie przeprowadzić rozruch S.U.W . Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również przebudowa istniejących na działce sieci elektrycznej i wodno-kanalizacyjnych Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również uzyskanie kompletu dokumentów niezbędnych do prowadzenia eksploatacji SUW, wykonanie instrukcji obsługi oraz przeszkolenie pracowników firmy która będzie prowadziła eksploatację. Część budowlana W zakres inwestycji wchodzą n/w roboty budowlane: - roboty makroniwelacyjne i rozbiórkowe, - zakup kontenera wykonanego zgodnie z wytycznymi projektu architektonicznego, - wykonanie posadowienia typowego kontenera na bloczkach fundamentowych betonowych, - wykonanie fundamentu i zbiornika na wodę uzdatnioną, - utwardzenie części terenu działki SUW w celu urządzenia podjazdu i dojścia do obiektu oraz uzupełnienie ogrodzenia, Część elektryczna W zakres inwestycji wchodzą n/w roboty elektryczne: - wykonanie nowej rozdzielnicy umieszczonej na zewnątrz kontenera, - wykonanie nowego zasilania kablowego w/w rozdzielnicy z istniejącego słupa, - wykonanie nowej sieci kablowej obwodowej do pomp ujścia wody oraz do zbiornika wody uzdatnionej, - instalacje wewnętrzne odbiorcze, - ochronę przeciwpożarową, - sterowanie oraz blokady. Ponadto: 1) w związku z koniecznością utrzymania obiektu w ruchu - przewidzieć konieczność prowadzenia rozruchów częściowych w trakcie trwania realizacji inwestycji, 2) wykonać rozruch technologiczny urządzeń i obiektów oraz sporządzić instrukcję obsługi i przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania wszystkich urządzeń i oprogramowania dostarczonego w ramach Umowy, przed przejęciem do użytkowania. Szkolenia dotyczyć będą obsługi wszystkich urządzeń, zasad przeglądów i serwisowania, obsługi AKPiA oraz oprogramowania, 3) w związku z koniecznością utrzymania obiektu w ruchu - zapewnić ciągłą, nieprzerwaną dostawę wody dla odbiorców, 4) W okresie od 1 lipca do 31 sierpnia 2019 r. roboty budowlane mogą być wykonywane pod warunkiem zabezpieczenia ciągłości dostaw wody dla odbiorców w jakości i ilości określonej w pkt. 5. 5) jeżeli mimo wszystko nie da się zapewnić ciągłej, nieprzerwanej dostawę wody dla odbiorców, o której mowa w punkcie 3 - w przypadku wystąpienia koniecznej przerwy w dostawie wody dla odbiorców – powiadomić co najmniej 3 dni wcześniej Zamawiającego i odbiorców oraz zorganizować na własny koszt zastępczą dostawę wody. Zamawiający uzna, że Wykonawca wywiązał się z obowiązku zapewnienia dostawy wody, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, jeżeli zapewni możliwość jej pobierania odbiorcom w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w jakości zdatnej do picia oraz w ilości stanowiącej nie mniej niż 90% wody pobranej ze stacji uzdatniania wody w tym samym dniu roku poprzedzającego rok, w którym podpisano niniejszą umowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 16 000,00 zł (szesnaście tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach