Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic powiatowych Dobrskiej i Uniejowskiej oraz gminnej Plac Sienkiewicza w m. Turek

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62700 Turek, ul. Kolska Szosa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64
    62700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulic powiatowych Dobrskiej i Uniejowskiej oraz gminnej Plac Sienkiewicza w m. Turek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę skrzyżowania ulic powiatowych Dobrskiej i Uniejowskiej oraz gminnej Plac Sienkiewicza w m. Turek Zakres robót: • przebudowa tymczasowego ronda na stałe ze sfrezowaniem warstwy ścieralnej i wykonaniem nowych warstw– wyrównawczej i ścieralnej dostosowanych do ruchu KR2 oraz wykonanie przejezdnego pierścienia ronda z kostki granitowej – ok. 1200 m2; • przebudowa istniejących odcinków chodnika (chodniki o nawierzchni z kostki betonowej z posypką z kruszywa naturalnego granitowego) – 440 m2; • przebudowa istniejących zjazdów (zjazdy o nawierzchni z kostki bazaltowej) - 80m2 • zagospodarowanie wyspy centralnej oraz wyspy rozdzielającej – 90 m2; • renowacja odcinka sieci wodociągowej, • roboty instalacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) osoby wykonujące roboty brukarskie, b) operatorów maszyn drogowych i kierowców samochodów ciężarowych pracujących na terenie budowy, c) osób wykonujących roboty w zakresie ułożenia masy bitumicznej, d) osób wykonujących roboty z zakresu budowy odwodnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: wadium –8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100 W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta Getin Noble Bank Spółka Akcyjna nr 08 1560 0013 2037 7341 1000 0003 Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczny w chwili uznania rachunku zamawiającego. b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 5) potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach