Przetargi.pl
Przebudowa sieci teletechnicznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu Gminy w Cewicach

Gmina Cewice ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 861 34 60 , fax. 59 861 34 62
  • Data zamieszczenia: 2023-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice
    W. Witosa 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 59 861 34 60, fax. 59 861 34 62
    REGON: 770979750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci teletechnicznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu Gminy w Cewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci teletechnicznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu Gminy w Cewicach zlokalizowanego przy ulicy W. Witosa 16 w miejscowości Cewice w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, dofinansowanego w z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Umowa o dofinansowanie grantu 4189/2022 Zamawiający nie określa wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówieniaZakres przedmiotu zamówienia1. Rozbudowę istniejącej instalacji elektrycznej służącej do zasilania sprzętu komputerowego.2. Demontaż istniejących instalacji w tym:a) Sieć komputerowa i wifi (cała instalacja do wymiany),b) Kamerowa (linie kablowe do wymiany),c) Alarmowa (linie kablowe do wymiany), d) Wideodomofonowa (linie kablowe do wymiany). 3. Prace montażowe instalacji sieci teletechnicznej i sieci elektrycznejw tym:a) Montaż tras kablowych w listwach/korytach kablowych dwudzielnych.b) Montaż okablowania poziomego, dla systemów LAN, Wi-Fi oraz CCTV.c) Montaż gniazd RJ 45, oraz gniazd 230V DATA z zabezpieczeniem.d) Montaż okablowania pionowego łączącego punkty dystrybucyjne.e) Montaż szaf i wyposażenia w planowanych punktach dystrybucyjnych.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji dołączonej do dokumentów zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia bezpieczeństwa organizacji robót na terenie prowadzonych prac remontowych, w okresie trwania Umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Sam teren prowadzenia prac powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.2. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu prac z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa prowadzenia robót umożliwiających funkcjonowanie Referatów Urzędu Gminy.3. Materiały pochodzące z rozbiórki, stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699). Koszt związany z rozbiórką, transportem, składowaniem (utylizacją) materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie.4. W przypadku uszkodzenia istniejących instalacji lub urządzeń budowlanych, technicznych Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.5. Uporządkowania terenu robót.6. Wszystkie obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik do postępowania.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych 6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty montażowe, wykończeniowe i instalacyjne wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie spowodowały ograniczeń dla osób niepełnosprawnych.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 2. Roboty montażowe i instalacyjne3. Roboty elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213316-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1500,00 zł2. Wadium może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formacha. Pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie o/Czarna Dąbrówka nr 54 93241018 0022 6556 2000 0340 z dopiskiem wadium sieć teletechniczna i elektryczna Urząd Gminy Cewice; za termin wniesienia wadium w formiepieniężnej zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przezWykonawcę należy dołączyć do ofertyb. Gwarancjach bankowychc. Gwarancjach ubezpieczeniowychd. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzonezgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:• Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lubporęczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;• Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;• Kwotę gwarancji lub poręczenia;• Termin ważności gwarancji lub poręczenia;• Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego zawierające oświadczenie o zaistnieniu którejkolwiek z sytuacji określonej w art. 98 ust 6 ustawy,skutkującej koniecznością zatrzymania wadium Wykonawcy, dla którego wystawiono odpowiednio gwarancję lubporęczenie.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje się nieprzerwanie do upływu terminu związaniaofertą, zawarcia umowy ws zamówienia publicznego lub unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiemsytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na unieważnienie postępowania lub nie upłynął termin do jego wniesienia7. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadiumalbo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił posiadanie zdolności technicznej i zawodowej poprzez wykazaniea) wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (wykonanie sieci teletechnicznej i elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy robota ta została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną