Gmina Świebodzice ogłasza przetarg
- Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6669543 , fax. 074 6669509
- Data zamieszczenia: 2015-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
ul. Rynek 1 1
58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
tel. 074 6669543, fax. 074 6669509
REGON: 89071833700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Świdnicka nr 1, 3, 5, 7 i ul. Wolności nr 10, 12 w Świebodzicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zamierzenie w zakresie: 1) Przebudowy istniejącej sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie budynków zlokalizowanych przy ul. Świdnickiej 1, 3, 5, 7 i ul. Wolności 10, 12 wraz z likwidacją osadników ścieków mającej na celu uporządkowanie gospodarki ściekowej, na podstawie Przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Świdnicka nr 1, 3, 5, 7 i ul. Wolności nr 10, 12 w Świebodzicach, opracowanej przez Projektowanie, Nadzór Budowlany w branży sanitarnej mgr inż. Jolanta Kurkiewicz, ul. Ślężańska 39, 58-100 Świdnica oraz zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami prawa. 2) Odtworzenia nawierzchni utwardzonych na podstawie dokumentacji projektowej j.w., zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną i obowiązującymi normami i przepisami prawa. 3) Organizacji terenu budowy. 4) Pełnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenia obiektów w terenie, inwentaryzacji powykonawczej z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego. 5) Dostawy materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych. 6) Wykonania badań, sprawdzeń i pomiarów sieci. 7) Wykonania inspekcji powykonawczej TVC kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 8) Wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 9) Wykonania operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 10) zawiadomienia, w imieniu Inwestora, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świdnicy o zakończeniu budowy. 11) Dostarczenia Zamawiającemu zaświadczenia organu nadzoru budowlanego o przyjęciu zawiadomienia o zakończeniu budowy bez wniesienia sprzeciwu i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Użyte w Dokumentacji Projektowej (DP) i Specyfikacjach Technicznych (ST) nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w DP i ST. 3. Realizacje zadania należy prowadzić z uwzględnieniem warunków opiniujących, w porozumieniu z użytkownikami przylegających obiektów oraz właścicielami sieci (w zakresie ewentualnych kolizji). Prace na terenie działki 313/6 prowadzić za zgodą i w porozumieniu z jej właścicielem. Prace na terenie działki 311/11, zabudowanej obiektem garażowym, prowadzić w porozumieniu z dzierżawcą. Prace będą wykonywane również na działkach nr 311/53, 311/43, 311/42, 311/41, 311/47, 313/10, 313/11 - obręb Śródmieście 3 AM6. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wypełniania i posługiwania się aktualnymi drukami, które stanowią załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiebodzice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27