Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SIECI CIEPLNEJ NA TERENIE CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SIECI CIEPLNEJ NA TERENIE CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ROBÓT: Szczegółowy opis robót zawarty jest w dokumentacji: 1. PROJEKT BUDOWLANY WRAZ Z INFORMACJĄ BIOZ 2. PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY SIECI CIEPLNEJ – cz. sanitarna 3. PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY SIECI CIEPLNEJ – cz. konstrukcyjna 4. ORGANIZACJA RUCHU ZASTĘPCZEGO I ODBUDOWA NAWIERZCHNI 5. PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY WĘZŁÓW CIEPLNYCH – cz. sanitarna i elektryczna 1. BRANŻA BUDOWLANA. W ramach realizacji należy wykonać następujące roboty budowlane: A. w zakresie sieci cieplnej: 1) wycinka wskazanych drzew 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne 4) budowę studni odpowietrzających 5) przebudowę komory K-1 6) wykonanie konstrukcji podpory stałej B. w zakresie węzłów cieplnych- modernizacja 9 pomieszczeń węzłów cieplnych z dostosowaniem do wymagań normy PN-B-02423, zgodnie ze STWiOR: 1) skucie istniejących fundamentów po likwidowanych urządzeniach, 2) wymiana drzwi wejściowych , 3) wykonanie posadzki; skucie istniejącej z płytek z cokołem, 4) tynkowanie na gładko ścian i sufitu i malowanie , 5) oznaczenie elementów konstrukcyjnych stropu oraz nadproża usytuowane poniżej 2,2 m barwami ostrzegawczymi , 6) zawieszenie tablicy z aktualnym schematem technologicznym, zaznaczając poszczególne urządzenia i armaturę. 2. BRANŻA SANITARNA W ramach zlecenia należy wykonać: A. w zakresie sieci cieplnej: 1) przebudowę istniejącej sieci cieplnej wysokoparametrowej z tradycyjnej na preizolowaną do budynków nr: 1, 2, 3, 4, 11,23,25,91,27,57,6,8,9. 2) przebudowę istniejących przyłączy cieplnych wysokoparametrowych z tradycyjnych na preizolowane do budynków nr: 1, 2, 3, 4, 11, 23, 25, 57, 91, 27, 6, 8, 9. 3) przebudowę przyłączy cieplnych niskoparametrowych na potrzeby centralnego ogrzewania z tradycyjnych na preizolowane do budynków nr: 107, 61,22,21,18,26,28.5,37 4) przebudowę przyłączy cieplnych niskoparametrowych na potrzeby c.w.u z tradycyjnych na preizolowane do budynków nr: 26,5,37, 22,21,18 5) likwidacja istniejących przyłączy i uzbrojenia sieci cieplnej tradycyjnej, istniejących kanałów łupinowych, w których przebiegała sieć cieplna wysokoparametrowa oraz 8 komór cieplnych 6) modernizacja komory k1 - miejskiej 2xdn150 B. w zakresie węzłów cieplnych- instalacja wyposażenia technologicznego w 9 pomieszczeniach węzłów cieplnych : 1) roboty instalacyjne w obrębie węzła 2-funkcyjnego na potrzeby zasilania w ciepło instalacji c.o i c.w.u 2) wykonanie instalacji wodociągowej i odwodnienie węzłów 3) wykonanie wentylacji węzłów 3. BRANŻA ELEKTRYCZNA W ramach zlecenia należy wykonać: A. w zakresie sieci cieplnej: 1) Przełożenie odcinka istniejącego kabla elektrycznego B. w zakresie węzłów cieplnych- instalacja wyposażenia technologicznego w 9 pomieszczeniach węzłów cieplnych : 1) Roboty demontażowe istniejącej instalacji, 2) Montaż rozdzielnic RWC-1 i RWC-2 oraz wyłącznika główny WA, 3) Wykonanie instalacji zasilającej i sterowniczej, 4) Wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, 5) Wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, 6) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. Pomiary Po wykonaniu instalacji należy wykonać wszystkie pomiary elektryczne przewidziane dla instalacji elektrycznych z uwzględnieniem pomiarów natężenia oświetlenia. 4. BRANŻA DROGOWA W ramach zlecenia należy wykonać: 1) rozbiórka elementów dróg i ulic 2) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 3) wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem 4) wykonanie warstwy odsączającej 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z betonu cementowego 6) wykonanie nawierzchnie z betonu asfaltowego , z kostki betonowej, z kruszywa , betonowa wraz z krawężnikami Do zakresu prac należy również przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu budowy w tym między innymi: odbudowa chodników, dróg, humusowanie terenów zielonych (ok. 15 cm humusu) wraz z obsianiem trawą oraz usunięcie wszelkich uszkodzeń i strat wynikających z prowadzenia prac budowlanych i pomocniczych. W zakres zadania wchodzi wykonanie: 1) wycinki wskazanych drzew 2) zabezpieczenia istniejącej roślinności 3) przesadzenia istniejących roślin, przeznaczonych do zachowania 4) odtworzenie trawników 5) pielęgnacji przesadzonych drzew 6) pielęgnacji odtworzonych trawników UWAGA: Zgodnie z ustawą o ochronie przyrody (Art. 87a ) - prace ziemne oraz inne prace wykonywane ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywane w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu przeprowadza się w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom. Wykonawca robót winien zabezpieczyć drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. 4. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 5 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt. 3.2, takich jak: robotnik budowlany – 3 osoby, monter instalacji sanitarnych – 1 osoba, elektromonter – 1 osoba , przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. a która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt a, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232142-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 113 791,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.03.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 06.03.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na przebudowę sieci cieplnej na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych przy ul. Obornickiej 108 we Wrocławiu. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną