Przetargi.pl
Przebudowa Sali Obsługi Klienta, Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 1775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali Obsługi Klienta, Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Sali Obsługi Klienta, Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a tj.: prace budowlane związane z: - przebudową istniejącej Sali Obsługi Klienta; - przebudową wejścia głównego do budynku poprzez zabudowę wejścia ścianką przeszkloną w profilu aluminiowym ciepłym, szybami bezpiecznymi i drzwiami automatycznie otwieranymi wraz z przebudową schodów i pochylni dla niepełnosprawnych; - przebudową pomieszczeń biurowych; - przebudową pomieszczenia portierni; - przebudową punktu dystrybucyjnego; - przebudową wewnętrznych instalacji w obrębie przebudowywanych pomieszczeń. 2. Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia: Roboty budowlano-rozbiórkowe: - rozbiórka ścianek działowych; - wykucie z muru ościeżnic stalowych i drewnianych; - demontaż podokienników; - obsadzenie belek, zamurowania; - wykonanie nowych otworów drzwiowych; - poszerzenia otworu poprzez wykonanie nadproża w ścianie na sali SOK; - demontaż sufitu podwieszanego; - roboty tynkarskie; - wymiana posadzek; - wykonanie nowych ścianek działowych w pomieszczeniach biurowych oraz portierni; - wymiana wewnętrznych i zewnętrznych drzwi na poziomie parteru; - wymiana drzwi zewnętrznych aluminiowych na drzwi automatycznie otwierane; - malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni i wykonaniem gładzi gipsowej; - demontaż wszystkich balustrad zewnętrznych stalowych; - zamurowanie schodów zewnętrznych i wykonanie nowych schodów; - wykonanie przeszklenia wejścia głównego w profilu aluminiowym ciepłym z szybami bezpiecznymi o odporności pożarowej EI30; - rozbiórka pochylni terenowej i wykonanie nowej, wyłożonej kostką (układanie bezspoinowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami. - montaż balustrad stalowych poziomych zewnętrznych na elewacji przy oknach z obniżonym parapetem. Roboty elektryczne: - modernizacja instalacji oświetlenia, - modernizacja instalacji telefonicznej, - modernizacja instalacji teletechnicznej, sieci strukturalnej, elektrycznej, - modernizacja instalacji ppoż. , - modernizacja systemu kontroli dostępu, - modernizacja instalacji SKR (modernizacja instalacji pod kątem nowej lokalizacji stanowisk), - przeniesienie urzędomatu do nowej lokalizacji w przedsionku, - montaż systemu automatycznego otwierania drzwi, Roboty instalacyjne: - montaż instalacji klimatyzacji, - modernizacja instalacji c.o. (w zakresie przemieszczenia grzejników), 3. Sposób wykonania robót: 1) Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i wykonawca będzie zobowiązany je wykonać w sposób nienarażający pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo oraz uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlanych. Prace będą prowadzone etapami zgodnie z przygotowanym przez wykonawcę harmonogramem prac uwzgledniający możliwości lokalowe zamawiającego oraz konieczność zachowania ciągłości pracy Zakładu . 2) Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy urzędu, natomiast prace rozbiórkowe i inne, powodujące nadmierny hałas należy wykonać po godzinach urzędowania oraz w dni wolne od pracy, po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (dalej: Dokumentacja), stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Przedmiary robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Projekty wykonawcze (branża architektoniczna, branża instalacyjna) stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Formularz ofertowy Wykonawcy wraz ze stanowiącym jej integralną część kosztorysem ofertowym, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5B do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (forma zgodna z zapisami rozdz. VII ust. 3 pkt 2 SIWZ). 4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ). Zaleca się dołączenie do oferty następujących dokumentów: a) oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (wypełnić tylko w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy), b) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach