Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2019-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Hubala al. Grzecznarowskiego 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Hubala przy al. Grzecznarowskiego 2 w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych podłogi w sali gimnastycznej, płyt żelbetowych nad kanałem c.o.; ścian w pomieszczeniach zaplecza i instalacji c.o. oraz elektrycznej. 2) Wykonanie robót budowlanych: - ścianki: projektowane ścianki działowe z bloczków silikatowych gr. 12 i 8 cm o pow. ok.45m2 - tynki wewnętrzne o pow. ok. 175 m2 - glazura na ścianach o pow. ok.109 m2 - gres na posadzkach o pow. ok. 67 m2 - malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi lamperii/ również w łączniku/ - demontaż i ponowny montaż krat okiennych zewnętrznych 3) Wymianę stolarki: - drzwi wewnętrznych aluminiowych – 3 szt. i drewnianych pełnych – 9 szt. - okien z profili PCV – 4 szt. 4) Montaż nowej podłogi typu sportowego – o pow. ok. 215,10 m2, powierzchniowo-sprężysta w rozwiązaniu systemowym z zastosowaniem klepki parkietowej dębowej gr. min. 22 mm kat. I, o minimalnych wymiarach klepki 70x300 mm, ułożona na ślepej podłodze i legarach wraz z izolacjami oraz przyściennymi drewnianymi listwami wentylacyjnymi i wymalowanymi liniami boisk zgodnie z rysunkiem, 5) Wyposażenie: a) bramki do piłki ręcznej – 2 szt.; b) listwy ścienne /wielofunkcyjne/ uniwersalne do gry w siatkę, tenisa i badmintona – 1 kpl c) Drabinki gimnastyczne podwójne 180x300 cm- 8 szt. d) Kotarę dzieląca salę (dwudzielna) e) Rolety tekstylne o pow. ok. 49 m2 f) Osłony okien z siatki propylenowej o pow. ok.77 m2 6) Wymianę instalacji: c.o. we wszystkich pomieszczeniach segmentu; wod-kan w pomieszczeniach zaplecza i wykonanie wentylacji mechanicznej: w sali gimnastycznej z centralą o wydajności V = i > 1.000 m3/h; w pomieszczeniach zaplecza z centralą o wydajności V = i > 700 m3/h; 7) Wymianę instalacji elektrycznej w pomieszczeniach zaplecza z montażem opraw oświetleniowych typu LED , rozbudowa tablicy rozdzielczej. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 2) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle), ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy, 5) Wykonawca we własnym zakresie dokona utylizacji materiałów z rozbiórki (stary parkiet, zużyte grzejniki itp.) -ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. UWAGA: realizacja robót winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia w bieżącym funkcjonowaniu obiektu a etapy prac winny być uzgodnione w dyrektorem szkoły. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, tynkarskie, malarskie, glazurnicze, oraz roboty dot. montażu wyposażenia i roboty dot. instalacji elektrycznej, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa sali gimnastycznej w PSP nr 4 przy ul. Wyścigowa 49
Dodano: 2021-02-24 - Przebudowa sali gimnastycznej w PSP nr 4 przy ul. Wyścigowa 49
Dodano: 2020-12-18 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Goławinie
Dodano: 2020-12-01 - „BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SOCHACZEWIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”
Dodano: 2020-10-01 - „BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SOCHACZEWIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”
Dodano: 2020-08-28 - Modernizacja hali gimnastycznej ZPO w Nowym Miszewie
Dodano: 2020-08-07 - Modernizacja dwóch sal gimnastycznych w VI Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Wiktorskiej 30/32 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Termomodernizacja budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. T. Reytana przy ul. Wiktorskiej 30/32” w Warszawie
Dodano: 2020-05-18 - Przebudowa podłogi w Szkole Podstawowej w Zaborowie
Dodano: 2019-11-21 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach
Dodano: 2019-10-03 - Modernizacja i remont obiektów sportowych w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Garwolinie.
Dodano: 2019-05-22