Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły z internatem ze stołówką, termomodernizacja budynku mieszkalno – gospodarczego, budowa budynku gospodarczego kat. IX, II, III.

Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Droga do Olczy
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 061 202 , fax. 182 013 152
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego
    ul. Droga do Olczy 26
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 061 202, fax. 182 013 152
    REGON: 49204000100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smszakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły z internatem ze stołówką, termomodernizacja budynku mieszkalno – gospodarczego, budowa budynku gospodarczego kat. IX, II, III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonanie robót budowlanych polega na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie, termo-modernizacji budynku mieszkalno – gospodarczego, budowy budynku gospodarczego w Zakopanem przy ul. Droga do Olczy 26 w ramach projektu: „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły z internatem ze stołówką, termomodernizacja budynku mieszkalno – gospodarczego, budowa budynku gospodarczego kat. IX, II, III” w zakresie: 1/ robót przygotowawczych, rozbiórkowych i demontażowych istniejących pokoi, korytarzy, schodów, w zakresie demontażu ścian wewnętrznych, skucia tynków, płytek ceramicznych, istniejących urządzeń sanitarnych, istniejących instalacji wod-kan, c. o., elektrycznych z oświetleniem, demontaż drzwi, demontaż okien, demontażu balustrad. 2/ robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie wykonania nowych ścian wewnętrznych, wykonania nowych pokoi z łazienkami w internacie, wykonania zaplecza kuchennego z salą konsumpcyjną, wykonania nowych posadzek i podłóg, montażu sufitów podwieszonych, montażu nowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, wykonania nowej instalacji wod – kan, CO, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej, internetowej, instalacji oddymiania klatek schodowych, wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), dostawy i montażu armatury sanitarnej, dostawy i montażu wyposażenia łazienek, montażu nowych okien, wykonanie prac naprawczych i renowacyjnych polegających na szlifowaniu posadzki lastrykowej, malowania ścian i sufitów w całym budynku, ocieplenia i malowania elewacji budynku, dostosowanie budynku do wymagań p.poż., sanitarnych oraz wytycznych konserwatora zabytków. Budynek objęty jest Gminną Ewidencją Zabytków Miasta Zakopanego jako budynek objęty ochroną konserwatorską 2.Szczegółowy zakres prac określają projekty budowlane i przedmiary robót „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły z internatem ze stołówką, termomodernizacja budynku mieszkalno – gospodarczego, budowa budynku gospodarczego kat. IX, II, III” 3. Całość prac należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez Biuro Projektów „POLTECH”, ul. Ogrodowa 73, 34-400 Nowy Targ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarz w Zakopanem, ul. Droga do Olczy 26, 34-500 Zakopanekonto nr 42 1020 3466 0000 9002 0136 3704. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani Magdaleny Wiercioch-Staszeczka pok. nr 3 w terminie składania oferty. Przyjęcie dokumentu przez Księgowość nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r., do godz. 11.00 Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty /wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ/, 2/ wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /według załącznika nr 7 do SIWZ/, 3/ zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4/ zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5/ oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 poz. 1170 z późn. zm.) /według załącznika nr 9 do SIWZ/, 6/ odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach