Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno - administracyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej

Powiat Jarociński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, al. Niepodległości 10-12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472920 , fax. 062 7473337
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarociński
    al. Niepodległości 10-12
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472920, fax. 062 7473337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno - administracyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku socjalno-administracyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej. Powierzchnia użytkowa czterokondygnacyjnego budynku wynosić będzie 5.411,40 m2, kubatura 23.662,99 m3, powierzchnia zabudowy 1.714,71 m2 . Teren inwestycji zlokalizowany jest w m. Kotlin, przy ul. Parkowej 5, na działce 113/4. Obiekt znajduje się na terenie zespołu dworsko-parkowego wpisanego do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewodę Wielkopolskiego pod nr 560/Wlkp/A. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót ogólnobudowlanych tj.: ziemnych i fundamentowych, schodów i pochylni, murarskich, stropów, posadzek, tynkarskich, okładzinowych i malarskich, elewacyjnych, rozbiórkowych, - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ciesielskich i dekarskich, - zamontowania wind, - instalacji: elektrycznej, w tym niskoprądowych, centralnego ogrzewania wraz z kotłownią gazową oraz instalacją kolektorów słonecznych, wodno - kanalizacyjnej, wentylacji i klimatyzacji. - przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, energetycznego. Ponadto w zakres zadania wchodzi: - wyposażenie kuchni i łazienek, - zagospodarowanie terenu (tereny zielone, ogrodzenie oraz utwardzenie). Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt sanitarny, projekt elektryczny, projekt aranżacji wnętrz, projekt wyposażenia kuchni, przedmiary robót), 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto: PKO BP S.A. ROK w Poznaniu Centrum Korporacyjne w Kaliszu nr konta 72 1020 2212 0000 5202 0120 9295 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r., Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach