Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rusocicach – etap II

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rusocicach – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rusocicach – etap II”. 2. Roboty budowalne obejmują, w szczególności wykonanie: 1) robót murowych na poddaszu, 2) tynków wewnętrznych na poddaszu, 3) posadzek i okładzin ścian na poddaszu, 4) stolarki budowlanej na poddaszu, 5) ślusarki na poddaszu, 6) robót na dachu (wycięcie otworów w dachu krytym blachą trapezową powlekaną dla kominów i rur wywiewnych – 1 kpl., montaż rur wywiewnych z blachy stalowej powlekanej o śr. 100 mm – 4 szt., wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej grub. 0,5 mm – 13,2 m2), 7) instalacji wod. - kan., 8) instalacji c.o., 9) kanalizacji deszczowej, 10) instalacji elektrycznej, 11) wentylacji mechanicznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 1) Projekt budowlany, Ogólna charakterystyka robót oraz STWiOR – załączniki nr 8.1, 8.2 i 8.3 do SIWZ; 2) przedmiary robót – załączniki nr 9.1-9.4 do SIWZ. 4. Zadanie obejmuje również: 1) koszty związane z zapleczem budowy, 2) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, organizacją robót budowlanych przy odbywających się zajęciach szkolnych w budynku i otaczającym terenie, zabezpieczeniem terenu budowy, 3) koszty związane z zabezpieczeniem pozostałej części istniejącego budynku, która nie jest przedmiotem robót budowlanych przed zniszczeniem i dewastacją w tym warunkami atmosferycznymi. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 3 kpl. 5. Należy przestrzegać uwag i zaleceń zawartych w ekspertyzie przeciw pożarowej. Wyroby i materiały muszą posiadać aktualne dokumenty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarem robót i charakterystyką; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) projektem budowlanym, 4) warunkami pozwolenia na budowę; 5) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 6) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 9. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7000,00 zł (siedem tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach