Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-424 Białystok, ul. Lipowa 51
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7481800 , fax. 085 6522373
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku
ul. Lipowa 51 51
15-424 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7481800, fax. 085 6522373
REGON: 05051720000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, rozbudowa i docieplenie budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie: przebudowy, rozbudowy i docieplenia budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 1574. przy ul. Lipowej nr 51. w Białymstoku, ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia kuchni na rowerownię oraz pomieszczenia sanitariatu na pomieszczenie magazynowania energii z paneli fotowoltaicznych, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej pod pochylnią dla osób niepełnosprawnych, rozbiórka części nadziemnej szybu wyjścia awaryjnego ze schronu z robotami zabezpieczającymi (przebudowa szybu wyjścia), budowa trzech masztów flagowych, infokiosku i trzech pylonów z doziemną instalacją elektryczną z zagospodarowaniem terenu, wykonanie elektromagnetycznego zamka w drzwiach zewnętrznych rowerowi uruchomianego na karty dostępu będące aktualnie w użytkowaniu przez uprawnionych pracowników zamawiającego, zgodnie z zakresem wskazanym wyżej, dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Zakres rzeczowy zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przenoszenie dokumentów i niezbędnego wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach, których prowadzone będą roboty (wyniesienie do pomieszczenia tymczasowego i wniesienie do pomieszczenia przebudowanego) wykonywał Wykonawca. Nakłady poniesione na wykonanie tych prac Wykonawca ujmie w cenie wykonania całego Zamówienia. Wszystkie odpady powstałe w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca przekaże do utylizacji na swój koszt. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia były dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały oznaczenie co najmniej pierwszego gatunku jakości (I gat.). Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00, wykonawca zapewnił realizację zamówienia w sposób nie powodujący zakłóceń w normalnej pracy użytkownikom budynku biura RDLP na wszystkich kondygnacjach. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia robót w godzinach nocnych w sposób nie powodujący zakłóceń ciszy nocnej mieszkańcom budynków zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie posesji zamawiającego. Na wykonane zamówienie zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 3 lat od daty jego przekazania. Ujawnione okresie gwarancji wady materiałowe lub wady wykonania będą usunięte przez wykonawcę na jego koszt i jego staraniem. Zamawiający zastrzega, że do końca bieżącego roku dysponuje możliwościami finansowania do kwoty nie większej niż 1.000.000,00 złotych (jeden milion). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 250 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta złożona na wykonanie zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym NZOZ przy Al. Piłsudskiego 4A w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym przy ul. M.C. Skłodowskiej 15A w Białymstoku i w budynku mieszkalno-usługowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w zakresie lokalu użytkowego Gminy Białystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016.
Dodano: 2016-07-27 - Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia.
Dodano: 2016-07-18 - Termomodernizacja budynków komunalnych II
Dodano: 2016-07-15 - Roboty remontowe niecki basenu rekreacyjnego oraz w pomieszczeniach szatni, WC i sauny suchej w Aquaparku w Suwałkach
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa leśniczówki Zwierzyniec
Dodano: 2016-07-01 - Termomodernizacja budynków komunalnych w Hajnówce.
Dodano: 2016-06-24 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo - etap 1
Dodano: 2016-05-16 - Zakończenie modernizacji dużej sceny Białostockiego Teatru Lalek i jej obrębu - etap V
Dodano: 2016-04-29 - Remont pokoi mieszkalnych z wykonaniem łazienek na I piętrze budynku internatu.
Dodano: 2016-03-17 - Remont holu (korytarzy) w budynku hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
Dodano: 2016-03-01