Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i docieplenie budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-424 Białystok, ul. Lipowa 51
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7481800 , fax. 085 6522373
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku
    ul. Lipowa 51 51
    15-424 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7481800, fax. 085 6522373
    REGON: 05051720000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i docieplenie budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie: przebudowy, rozbudowy i docieplenia budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 1574. przy ul. Lipowej nr 51. w Białymstoku, ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia kuchni na rowerownię oraz pomieszczenia sanitariatu na pomieszczenie magazynowania energii z paneli fotowoltaicznych, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej pod pochylnią dla osób niepełnosprawnych, rozbiórka części nadziemnej szybu wyjścia awaryjnego ze schronu z robotami zabezpieczającymi (przebudowa szybu wyjścia), budowa trzech masztów flagowych, infokiosku i trzech pylonów z doziemną instalacją elektryczną z zagospodarowaniem terenu, wykonanie elektromagnetycznego zamka w drzwiach zewnętrznych rowerowi uruchomianego na karty dostępu będące aktualnie w użytkowaniu przez uprawnionych pracowników zamawiającego, zgodnie z zakresem wskazanym wyżej, dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Zakres rzeczowy zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przenoszenie dokumentów i niezbędnego wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach, których prowadzone będą roboty (wyniesienie do pomieszczenia tymczasowego i wniesienie do pomieszczenia przebudowanego) wykonywał Wykonawca. Nakłady poniesione na wykonanie tych prac Wykonawca ujmie w cenie wykonania całego Zamówienia. Wszystkie odpady powstałe w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca przekaże do utylizacji na swój koszt. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia były dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały oznaczenie co najmniej pierwszego gatunku jakości (I gat.). Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00, wykonawca zapewnił realizację zamówienia w sposób nie powodujący zakłóceń w normalnej pracy użytkownikom budynku biura RDLP na wszystkich kondygnacjach. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia robót w godzinach nocnych w sposób nie powodujący zakłóceń ciszy nocnej mieszkańcom budynków zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie posesji zamawiającego. Na wykonane zamówienie zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 3 lat od daty jego przekazania. Ujawnione okresie gwarancji wady materiałowe lub wady wykonania będą usunięte przez wykonawcę na jego koszt i jego staraniem. Zamawiający zastrzega, że do końca bieżącego roku dysponuje możliwościami finansowania do kwoty nie większej niż 1.000.000,00 złotych (jeden milion).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 250 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta złożona na wykonanie zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach