Przetargi.pl
„Przebudowa rowu U-1 wraz z budową zbiornika retencyjnego w dolinie rzeki Raszynki – etap IIIa, IIIb i IV”.

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa rowu U-1 wraz z budową zbiornika retencyjnego w dolinie rzeki Raszynki – etap IIIa, IIIb i IV”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy rowu U-1 – etap IIIa (budowa kolektora wzdłuż Al. Jerozolimskich na odcinku od ul. Królewskiej do granicy Południowej Obwodnicy Warszawy (ul. Ogrodowa) w Regułach), etap IIIb (budowa kolektora od granicy Południowej Obwodnicy Warszawy (ul. Spisaka) w Opaczy-Kolonii do ul. Sosnkowskiego w Ursusie), etap IV (przebudowa rowu na odcinku od ul. Partyzantów do ul. Przeciętnej w Pruszkowie), w podziale na następujące dwie części zamówienia: Część I zamówienia: - etap IIIa: rozebranie 640 m2 nawierzchni asfaltowych, 450 m2 nawierzchni z kostki brukowej, 158 m krawężników, demontaż 81 m przepustów DN400, 80 m DN500, 85 m DN600, odmulenie 1600 m rowów, wykonanie 1140 m rurociągu z rur GRP o profilu dzwonowym 1.905x1.410 mm, 28 m rurociągu z rur GRP DN1800, 32 m rurociągu z rur GRP DN1000, 51 m rurociągu z rur GRP DN800, 32 m rurociągu z rur GRP DN400, 102 m przecisku DN250, 96 m przepustów z rur PP SN8 DN 400, 191 m przepustów z rur PP SN8 DN500, 16 szt. studni zintegrowanych GRP DN1200, 6 szt. studni żelbetowych DN1200, 3 szt. studni żelbetowych DN1500, 9 szt. wpustów deszczowych DN500 z osadnikiem bez syfonu, instalacja 4 szt. separatorów koalescencyjnych, zabetonowanie przepustów pod AL. Jerozolimskimi o kubaturze 121 m3, wykonanie budowli wylotowej, wykonanie 5 szt. komór żelbetowych, 830 m2 umocnienia skarp i dna rowów płytami bet. chodnikowymi 50x50x7 cm, 2.032 m2 umocnienia skarp i dna rowów płytami bet. typu EKO 60x40x8 cm, 100 m2 umocnienia skarp i dna rowów płytami bet. typu JOMB 100x75x12 cm, 2.490 m2 darniowania skarp, 808 m2 nawierzchni asfaltowych, 450 m2 nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm 4.390 m2 plantowania, humusowania i obsiewu poboczy, przebudowa 8 m kolidującego wodociągu, przebudowa 6,5 m kolidującego gazociągu, - etap IIIb: 366 m rurociągu z rur GRP DN1600, 30 m rurociągu z rur GRP DN200, 27 m przepustów z rur PP SN8 DN 400, 36 m przepustów z rur PP SN8 DN500, 7 szt. studni zintegrowanych GRP DN1200, 1 szt. studni żelbetowych DN1200, 2 szt. studni żelbetowych DN1500, 2 szt. wpustów deszczowych DN500 z osadnikiem bez syfonu, instalacja 1 szt. separatora koalescencyjnego, wykonanie 1 szt. komory żelbetowej, 290 m2 umocnienia skarp i dna rowów płytami bet. chodnikowymi 50x50x7 cm, 698 m2 umocnienia skarp i dna rowów płytami bet. typu EKO 60x40x8 cm, 100 m2 873 m2 darniowania skarp, 1.218 m2 plantowania, humusowania i obsiewu poboczy, Cześć II zamówienia: - etap IV: wykonanie 2 szt. przepustów ramowych 1,5 x 1,5 m o łącznej długości 12 m, 698 m2 umocnień z płyt betonowych typu KRATA 90x60x10 cm, 150 m2 umocnień z płyt betonowych typu JOMB 100x75x12,5 cm, 330 m2 darniowania, 19 szt. materacy siatkowych, 838 m2 plantowania, humusowania i obsiewu terenu, przebudowa sieci cieplnej 24 m DN200/315 2.2 Dotyczy wszystkich części zamówienia. Na podstawie art. 29 ust.3 a ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) następujące osoby: 1) osoby wykonujące czynności ogólno-budowlane; 2) osoby wykonujące czynności operatora koparki; 3) osoby wykonujące czynności kierowcy samochodu ciężarowego. 2. Zamawiający wymaga, by ww. czynności o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 3. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 6. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. 7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę. 8. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia ww. osób przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymogów dotyczących zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w miejscu wykonywania świadczenia objętego nin. postępowaniem. 2.3 UWAGA! (dotyczy wszystkich cześci zamówienia) 1) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 2) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, technologii lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. 3) Wszelkie ewentualne nazwy własne produktów i materiałów oraz technologie przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego w SIWZ. 4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie (w ofercie), że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów/ materiałów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 5) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. Zamontowanie wyposażenia lub urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy wraz ze ze skutkami z tego faktu wynikającymi. 6) Jeżeli wykorzystanie rozwiązania równoważnego pociąga za sobą konieczność sporządzenia projektu zamiennego, koszty tego projektu oraz koszty związane z koniecznością uzyskania niezbędnych zgód, zezwoleń itp. obciążają Wykonawcę. 2.4 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: • STWiORB: załącznik nr A • dokumentacji projektowej: załącznik nr B 2.5 Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 2.6 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 2.7 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: • dla części I zamówienia - 200.000 zł. (słownie złotych: dwieście tysięcy), • dla części II zamówienia – 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy). Szczegółowe informacje dotyczące zasad wnoszenia wadium w nin. postępowaniuokreślono w pkt 13 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), Jeśli wykonawca składa ofertę więcej niż na jedną część zamówienia – dla każdej z części Zamawiający wymaga złożenia odrębnego formularza ofertowego. 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), Jeśli wykonawca składa ofertę na więcej niż na jedną część zamówienia – dla każdej z części Zamawiający wymaga złożenia odrębnych oświadczeń (w takim przypadku Wykonawca oznacza oświadczenia numerem części, której dokumenty dotyczą). 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach