Przetargi.pl
Przebudowa, remont oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń z mieszkalnych na biurową w budynku UMWP przy ul. Okopowej 19 w Gdańsku.

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 261 555 , fax. (58)3268557
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 261 555, fax. (58)3268557
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń z mieszkalnych na biurową w budynku UMWP przy ul. Okopowej 19 w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn.: Przebudowa, remont oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń z mieszkalnych na biurową w budynku UMWP przy ul. Okopowej 19 w Gdańsku”. 2.Realizacja zadania polegać będzie na zaprojektowaniu, uzyskaniu wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień oraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie branż: konstrukcyjno-budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych. Prace obejmują swoim zakresem cały obiekt budowlany znajdujący się w historycznym śródmieściu miasta Gdańska. Zadanie ma na celu stworzenie przestrzeni biurowej w obiekcie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych, która jest zgodna z obwiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i potrzebami Inwestora. Zakres prac określa program Funkcjonalno-Użytkowy autorstwa MM Projekt Tomasz Makarski, z siedzibą w przy ul. Konrada Guderskiego 2a/9, 80-180 Gdańsk wraz z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zakres głównych robót obejmuje: roboty przygotowawcze, prace projektowe, roboty branży ogólnobudowlanej, roboty instalacyjne w branży sanitarnej, roboty instalacyjne w branży elektrycznej i teletechnicznej. 4.Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji przetargowej, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót. 5.Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań poprzez wykonanie własnych analiz technologicznych dla zadań wchodzących w skład umowy. 6.Wykonawca nie może wykorzystać błędów lub opuszczeń występujących w dokumentacji przetargowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek, w przypadku zaś zaniechania powyższego skutki z tym związane obciążać będą wyłącznie Wykonawcę. 7.Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do ww. dokumentacji pod warunkiem zaproponowania lepszych rozwiązań alternatywnych, a następnie ich akceptacji przez Zamawiającego, bez zwiększenia wartości zamówienia. Dane określone w dokumentacji przetargowej uważane są za wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym. 8.W przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach i danych przedstawionych przez Zamawiającego, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. 9.Realizacja robót budowlanych będzie odbywała się w nieczynnym obiekcie, przekazanym Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu umowy, ale w sąsiedztwie czynnych obiektów, w tym klatki schodowej w budynku przy ul. Okopowej 21. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania sąsiednich obiektów w trakcie wykonywania robót budowlanych, w szczególności mając na uwadze prace uciążliwe (hałas, zapylenie itp.). Wykonawca zobowiązany będzie również do uzgadniania z Zamawiającym terminów i zakresów wykonywania poszczególnych prac. 10.Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, niezależne od faktycznego rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i innych świadczeń. Za zgodą Stron, w przypadku zmniejszenia zakresu robót budowlanych, których wykonanie stało się nie celowe, wynagrodzenie może ulec obniżeniu o zakres robót niewykonywanych. 11.Za ustalenie zakresu robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 12.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie i wycenie kosztów robót, jakie mogą wystąpić przy pracach przy starych budynkach, których nie można było wcześniej przewidzieć a są one konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 13.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat (60 miesięcy). Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. 14.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający wyznacza wizję przy ul. Okopowej 19, 80-819 Gdańsk (spotkanie przed głównym wejściem do budynku) w dniu 17.11.2020 r. o godz.: 10:00. 15.Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie. Zakres polisy określa § 22 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 16.Powyższe zamówienie przeznaczone będzie do użytku osób fizycznych, wobec powyższego podczas wykonania robót budowlanych należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach