Przetargi.pl
Przebudowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Dąbrowa Tarnowska w pakietach I i II

Gmina Dąbrowa Tarnowska ogłasza przetarg

  • Adres: 33200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 422 775 , fax. 146 422 747
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Tarnowska
    Rynek 34
    33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 146 422 775, fax. 146 422 747
    REGON: 85166114500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Dąbrowa Tarnowska w pakietach I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest „Przebudowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Dąbrowa Tarnowska w pakietach I i II” Pakiet I - Przebudowa PSZOK przy ul. Jagiellońskiej w Dąbrowie Tarnowskiej Pakiet II - Przebudowa PSZOK w m. Szarwark. 1. Zakres robót obejmuje: 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego, wykonawczego, opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ – zgodnie z założeniami PFU i niniejszej SIWZ. 2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji. 3. Realizację Inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Inwestora projektem w tym wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia obiektów – zgodnie z założeniami PFU i niniejszej SIWZ. 4. Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i p.poż. oraz geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, 5. Zapewnienie właściwego oznakowania obiektów, instalacji, w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne. 6. Dochowanie na etapie projektowania i realizacji zadania „Wytycznych Zamawiającego w zakresie stosowania zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami” – stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania wraz z wymaganymi prawem decyzjami i opiniami (w tym pozwoleniem na użytkowanie). 8. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9. Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. 10. Wymagany termin realizacji: Rozpoczęcie: 3 dni od podpisania umowy Zakończenie: do dnia 10 października 2019 r. Pakiet I Przebudowa PSZOK przy ul. Jagiellońskiej w Dąbrowie Tarnowskiej Zamawiający wymaga zaprojektowania, wykonania i wyposażenia PSZOK przy ul. Jagiellońskiej w Dąbrowie Tarnowskiej, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno – Użytkowego, niniejszej SIWZ oraz obowiązujących przepisów prawa. Przebudowany PSZOK ma spełniać warunek kompleksowości z punktu widzenia celu któremu ma służyć. Zgodnie z PFU oraz wymogami art. 3 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w przedmiotowej lokalizacji przewiduje się objęcie selektywnym zbieraniem, następujących frakcji odpadów komunalnych: 1. Opakowania z papieru i tektury (kod: 150101) 2. Papier i tektura (kod: 200101) 3. Opakowania ze szkła (kod: 150107) 4. Szkło (kod: 200102) 5. Opakowania z tworzyw sztucznych (kod: 150102) 6. Tworzywa sztuczne (kod: 200139) 7. Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (kod: 200399) 8. Zużyte opony (kod: 160103) 9. Rozpuszczalniki (kod: 200113*) 10. Detergenty zawierające substancje niebezpieczne (kod: 200129*) 11. Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 (kod: 200130) 12. Farby, tusze, fary drukarskie , kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne (kod: 200127*) 13. Farby, tusze, fary drukarskie , kleje, lepiszcze inne niż w 20 01 27 (kod: 200128) 14. Środki ochrony roślin (kod: 200119) 15. Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 (kod: 100180) 16. Opakowania zawierające pozostałości po substancjach niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (kod: 150110*) 17. Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi (kod: 150111*) 18. Baterie i akumulatory ołowiowe (kod: 160601*) 19. Baterie zawierające rtęć (kod: 160603*) 20. Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie (kod: 200133) 21. Baterie i akumulatory niklowo-kadmowe (kod: 160602*) 22. Baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) (kod: 160604) 23. Inne baterie i akumulatory (kod: 160605) 24. Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 (kod: 200134) 25. Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod: 200121*) 26. Leki inne niż wymienione w 20 01 31 (kod: 200132*) 27. Leki cytotoksyczne i cytostatyczne (kod: 200131*) 28. Urządzenia zawierające freony (kod: 200123*) 29. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (kod: 200135*) 30. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 (kod: 200136) Głównymi elementami zamówienia dla pakietu I są: 1. Utwardzenie placu z betonu - 650 m2 (wywiezienie warstwy humusu, podbudowa, nawierzchnia z betonu) 2. Wiata stalowa obudowana - 200 m2 (konstrukcja stalowa z wypełnieniem z blachy, dach z blachy powlekanej) 3. Oświetlenie terenu - 4 latarnie wraz z instalacją zasilającą, wymiana słupów oświetleniowych - 4 sztuki. Projektuje się oprawy (ozn. proj. LP2) LED MIDI 5136 32 LEDS 500 mA, NW, 351512, 51W, strumień oprawy min. 5516lm lub równoważne. Oprawy zabudować na słupie aluminiowym, anodyzowanym o wysokości 8m na wysięgniku 2m o kącie 15 stopni. Stosować słupy aluminiowe, anodyzowane z tabliczką zaciskową z zabezpieczeniem posadowione na prefabrykowanym fundamencie. 4. Studnia na odcieki z kratą - 1 szt. (studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000mm) i przyłączem do sieci kanalizacji sanitarnej 5. Brama automatycznie odsuwana - 1 kpl (konstrukcja stalowa z wypełnieniem z blachy, urządzenie do otwierania sterowane z pilota bezprzewodowego) - szerokość: 6 metrów 6. Remont pomieszczeń socjalno-biurowych - Skucie odpadających tynków, uzupełnienie tynków, skucie posadzek, wykonanie posadzek, wymiana osprzętu elektrycznego, wod-kan, ułożenie płytek glazurowanych, malowanie ścian i sufitów, wyposażenie pomieszczenia socjalnego, szafki ubraniowe, kuchenka gazowa, Łączna powierzchnia remontowa: 60 m2 7. Organizacja stanowiska biurowego - Wyposażenie dyżurki: biurko, stół z krzesłami, szafa ubraniowa, szafa na dokumenty. Organizacja stanowiska biurowego, wyposażonego w zestaw komputerowy (Komputer stacjonarny o minimalnych parametrach: procesor 3,2 GHz, RAM DDR3 2x4 GB, SDD 120/128 GB, Czytnik DVD, Klawiatura standardowa, mysz bezprzewodowa) z oprogramowaniem potrzebnym do prowadzenia ewidencji odpadów (Windows 10 Home / Professional PL 64-bit)- 1 kpl. 8. Boks na opony - 18 mb (konstrukcja betonowa z elementów typu L) 9. Pojemniki na odpady - KP 1100 - 4 szt., Kwasoodporny 1100 - 1 szt., Chemoodporny 1100 - 1 szt., Polietylenowy 1100 - 1 szt., V 110 - 1 szt., KP-7- 4 szt. 10. Wózek widłowy - Min. udźwig - 1500 kg, Środek cieżkości 500 mm, Prędkość jazdy z/bez ładunku - min. 18/19, Prędkość podnoszenia -min. 0,67 m/s, promień skrętu - min. 2070 min 11. Zgniatarka i waga – Zgniatarka wymiary - min 2100 x 2700 x 850, wielkośc wlotu - min. 700 x 500, Waga beli - min. 50 kg, wymiary beli -min. 700 x 700 x 500, Silnik - min. 1,1 kW, Czas cyklu zgniatania - maks. 45 sek., Poziom hałasu - maks 70 dB; Waga o skali ważenia do 500 kg. Pakiet II Przebudowa PSZOK w m. Szarwark. Zamawiający wymaga zaprojektowania, wykonania i wyposażenia PSZOK w m. Szarwark zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno – Użytkowego, niniejszej SIWZ oraz obowiązujących przepisów prawa. Przebudowany PSZOK ma spełniać warunek kompleksowości z punktu widzenia celu któremu ma służyć. Zgodnie z PFU oraz wymogami art. 3 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w przedmiotowej lokalizacji przewiduje się objęcie selektywnym zbieraniem, następujących frakcji odpadów komunalnych: 1. Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (kod: 170101) 2. Gruz ceglany (kod: 170102) 3. Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod: 170103) 4. Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 (kod: 170107) 5. Szkło (kod: 170202) 6. Tworzywa sztuczne (kod: 170203) 7. Kable inne niż wymienione w 17 04 10 (kod: 170411) 8. Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (kod: 170604) 9. Materiały budowlane zawierające gips inne niż wymienione w 17 08 01 (kod: 170802) 10. Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod: 170904) 11. Odpady ulegające biodegradacji 12. Odpady wielkogabarytowe (kod: 200307) Głównymi elementami zamówienia dla pakietu II są: 1. Utwardzenie placu z betonu - 650 m2 (wywiezienie warstwy humusu, podbudowa, nawierzchnia z betonu) 2 Wiata stalowa obudowana - 195 m2 (konstrukcja stalowa z wypełnieniem z blachy, dach z blachy powlekanej) 3 Oświetlenie terenu 4 latarnie (wymiana lamp na istniejących słupach oświetleniowych) Należy zastosować oprawy o następujących parametrach: Szczelność oprawy: IP65, Całkowity strumień sietlny: 1900lm - 6800lm/ 5800K, Efektywność energetyczna: A/A+, Prąd zasilania 230V/50Hz, Sposób montażu: Montaż boczny do wysięgnika uchwyt montażowy zintegrowany z oprawą, Temperatura barwowa: 5800K, Odporność na uderzenia: IK08, Korpus: aluminium malowane proszkowo, Klosz: poliwęglan (PC) opal, Temperatura pracy: od -20 do +35 st. C lub równoważne. 4 Studnia na odcieki z kratą i przyłączem do istniejącego zbiornika - Studnia na odcieki z kratą 1 szt. (studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000mm) i przyłączem do istniejącego zbiornika - 1 szt. 5 Brama automatycznie odsuwana 1 kpl (konstrukcja stalowa z wypełnieniem z blachy, urządzenie do otwierania sterowane z pilota bezprzewodowego) - szerokość do 6 metrów 6 Remont pomieszczeń socjalno-biurowych - Kapitalny remont kontenerów socialnych polegająca na wymianie podłóg, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana okładziny ścian 7 Boksy – min. 51 mb (konstrukcja betonowa z elementów typu L) na odpady budowlane i biodegradowalne (zadaszone) 8 Organizacja stanowiska biurowego - Organizacja stanowiska biurowego, wyposażonego w zestaw komputerowy (Komputer stacjonarny o minimalnych parametrach: procesor 3,2 GHz, RAM DDR3 2x4 GB, SDD 120/128 GB, Czytnik DVD, Klawiatura standardowa, mysz bezprzewodowa) z oprogramowaniem potrzebnym do prowadzenia ewidencji odpadów (Windows 10 Home / Professional PL 64-bit)- 1 kpl. wraz z biurkiem komputerowym oraz krzesłem. 9 Remont ogrodzenia 40 mb (wymiana elementów betonowych o wysokości 2 metrów) 10 Zakup pojemników - KP-7 - 3 szt., KP 1100 - 2 szt. 11 Ładowarka - Maksymalna wysokość załadunku - min.2,5 m, Pojemność łyżki -min. 0,4 m3, Moc silnika: min. 32 KM , Siła wyrywająca - min. 32 kN, Rodzaj silnika - diesel, Napęd hydrostatyczny na cztery koła, Hydrauliczny układ kierowniczy, Waga ładowarkowa, Szybkozłącze ładowarkowe złącze hydrauliczne. 12 Remont wagi najazdowej – remont istniejącej wagi najazdowej wraz z legalizacją. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia i zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. 7. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będą w PLN. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 10. Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych. Jeżeli PFU, dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiar wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Branżowego i Projektanta. Po stronie wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte rozwiązania projektowe, po stronie wykonawcy i na jego koszt jest przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji zamiennej. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa wyżej została wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003, Nr 153, poz. 1503 ze zm.) jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa/zastrzeżenie należy dołączyć do oferty/. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. 14. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100 groszy) na każdy pakiet, do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, nr.: 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem „wpłata zabezpieczenia –sprawa nr IZP.271.2.2019” - kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 b ustawy – Pzp 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga: aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach