Gmina Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
- Data zamieszczenia: 2018-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
ul. Kościuszki 41
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
REGON: 93193504600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa publicznych dróg gminnych nr 104886D relacji Wilkostów - Brzezinka Średzka i drogi nr 104889D relacji Białków - Wilkostów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa publicznych dróg gminnych nr 104886D relacji Wilkostów - Brzezinka Średzka i drogi nr 104889D relacji Białków - Wilkostów” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: D R O G A N R 1 0 4 8 8 9 D – relacji Białków – Wilkostów Branża drogowa Przyjęto przebudowę drogi na odcinku ~2600mb. Początek przebudowy przyjęto w rejonie miejscowości Białków, w miejscu skrzyżowania z drogą powiatową nr 2056D, koniec przebudowy przyjęto w miejscowości Wilkostów, na granicy odrębnego opracowania dotyczącego przebudowy drogi powiatowej nr 2055D. Inwestycja obejmuje drogę jednojezdniową, dwupasową, o szerokości 5,50m (2x2,75m), z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym, o szerokości 0,75m, z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni jako podbudowy dla nowej konstrukcji drogi. Przyjęto następujące założenia projektowe: droga klasy L, kategoria ruchu – KR2; na całym odcinku droga jednojezdniowa, dwupasowa, szerokości 5,50m, o ruchu dwukierunkowym; pochylenie poprzeczne jezdni – dwustronne –2%; przekrój poprzeczny – drogowy; pobocza utwardzone kruszywem kam. 0/31,5mm, gr.10cm i szerokości 0,75m. W ramach niniejszej przebudowy przewidziano: roboty przygotowawcze – wycinka krzewów i zarośli; roboty ziemne – profilowanie skarp korpusu drogi, korekta i regulacja rowów przydrożnych, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne poszerzeń; wzmocnienie podłoża, poprzez ułożenie stabilizacji cementem o Rm 2,5 do 5,0MPa gr.20cm; ułożenie warstw podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5mm i 0/63mm, stabilizowanego mechanicznie; ułożenie warstw bitumicznych nawierzchni z betonu asfaltowego; wykonanie poboczy obustronnych utwardzonych kruszywem kamiennym 0/31,5mm grubości 10cm, na szerokości 75cm; wykonanie rowów odwadniających wraz z remontem przepustów; roboty wykończeniowe (regulacje itp.). D R O G A N R 1 0 4 8 8 6 D – relacji Wilkostów – Brzezinka Średzka Branża drogowa Przyjęto przebudowę drogi na odcinku ~1330mb. Początek przebudowy przyjęto w rejonie miejscowości Wilkostów, w miejscu skrzyżowania z drogą powiatową nr 2055D, koniec przebudowy przyjęto w miejscowości Brzezinka Średzka, w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową 2054D. Inwestycja obejmuje drogę jednojezdniową, dwupasową, o szerokości jezdni 5,50m (2x2,75m), z obustronnymi poboczami gruntowymi, utwardzonymi kruszywem kamiennym 0/31,5mm, o szerokości 0,75m, z pełną wymianą nawierzchni, z wykorzystaniem istniejącej podbudowy jako warstwy wzmocnionego podłoża dla wykonania nowej konstrukcji drogi. Przyjęto następujące założenia projektowe: droga klasy L, kategoria ruchu – KR2; droga jednojezdniowa, dwupasowa, szerokość jezdni 5,50m (2x2,75m); przekrój poprzeczny – drogowy, półuliczny i uliczny; szerokość chodników 2,00m (bez krawężników i obrzeży); pobocza gruntowe szerokości 0,75m; pochylenie poprzeczne jezdni - dostosowane do warunków terenowych. Dla całego odcinka drogi, objętego przebudową, przyjęto wykonanie robót ziemnych poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz wykorytowanie na projektowaną głębokość nowych warstw konstrukcyjnych, z jednoczesnym wykorzystaniem istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego jako warstwy wzmocnionego podłoża, po wykonaniu stabilizacji cementem o Rm 2,5-5,0MPa na całej długości przedmiotowej drogi. Zakres robót związanych z przebudową przewiduje m. innymi: a. roboty przygotowawcze – wycinka krzewów i zarośli (głównie w rowach przydrożnych); b. roboty rozbiórkowe – rozbiórka nawierzchni drogi, przepustów c. roboty ziemne – korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie skarp korpusu drogi, korekta i regulacja rowów przydrożnych d. roboty ziemne – korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie skarp korpusu drogi, korekta i regulacja rowów przydrożnych;wzmocnienie podłoża, poprzez wykonanie stabilizacji cementem o Rm 2,5 do 5,0MPa gr.20cm; e. ułożenie warstw podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie; f. ułożenie krawężników betonowych i obrzeży; g. ułożenie ścieków z kostki betonowej 16x16x14cm; h. wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów; i. ułożenie warstw bitumicznych nawierzchni z betonu asfaltowego; j. wykonanie poboczy gruntowych, utwardzonych kruszywem, szerokości 75cm; k. wykonanie rowów odwadniających wraz z remontem przepustów; l. umocnienie skarp matą przeciwerozyjną; m. umocnienie dna rowów płytkami betonowymi szer.50x50x7cm; n. umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi 90x60x10cm oraz płytami typu MEBA; o. wykonanie terenów zielonych p. roboty wykończeniowe (regulacje itp.). q. wprowadzenie organizacji ruchu docelowego (oznakowanie pionowe i poziome). Branża elektryczna Budowa oświetlenia drogowego w ciągu ul. Pocztowej w miejscowości Brzezinka Średzka Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia drogowego i doświetlenia dwóch przejść dla pieszych. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie : - słupów oświetleniowych aluminiowych okrągłych ROSA SAL-80 : 11 szt. - słupów oświetleniowych aluminiowych okrągłych ROSA SAL-5 : 4 szt. - opraw oświetleniowych typu LED 54W szt. 15 - ułożenie kabla YAKXS 4x35mm2 – 500 m - szafki sterowniczej oświetlenia drogowego: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część II SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70 000,00 złotych ( siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1) 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. W kosztorysie ofertowym wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót, bez możliwości ich pomijania. Ceny jednostkowe winny być ustalane wg kalkulacji własnej wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót, przy czym podstawą tej kalkulacji nie muszą być jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-04-24 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole Podstawowej w Udaninie.
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2815D relacji Lipa - Jastrowiec - Pogwizdów – etap II
Dodano: 2024-03-27 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-19 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Udaninie
Dodano: 2024-03-12 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-06 - Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowie w gminie Kudowa-Zdrój
Dodano: 2023-12-22 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2023-12-20 - BUDOWA PRZYCHODNI ZDROWIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI MIĘKINIA, UL. RÓŻANA, NA DZIAŁKACH NR 77/10 I 77/11, AM-1, OBRĘB MIĘKINIA
Dodano: 2023-12-18