Przetargi.pl
„Przebudowa przepompowni wody w Karminie wraz z remontem”

Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Śmiglu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, ul. dr Skarzyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 527 04 30 , fax. 65 526 52 78
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Śmiglu Spółka z o.o.
    ul. dr Skarzyńskiego 6a
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 65 527 04 30, fax. 65 526 52 78
    REGON: 300896949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwk-smigiel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa przepompowni wody w Karminie wraz z remontem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Przebudowa przepompowni wody w Karminie wraz z remontem” Zakres robót obejmuje w szczególności: - Przebudowę budynku przepompowni wody polegającą na wykonaniu wewnątrz budynku ścianki działowej oraz wykonaniu dwóch otworów w ścianie zewnętrznej budynku pod czerpnię i wyrzutnię, - Remont budynku przepompowni, który obejmować będzie położenie glazury na ścianach do wysokości 2,5 m oraz na posadzkach za wyjątkiem pomieszczenia rozdzielni, pomieszczenie wc zostanie wyłożone glazurą pod sufit, wymianę stolarki drzwiowej wewnątrz budynku, ocieplenie ścian i dachu styropianem grubości 15 i 20 cm oraz wymianę bramy wejściowej budynku, - Remont zbiornika obejmować będzie zamontowanie z dwóch stron balustrady przy schodach oraz remont schodów, montaż dwóch drabin do zbiornika retencyjnego, wymianę dwóch włazów do zbiornika o wymiarach około 70 cm x 70 cm, reprofilację betonu wewnątrz zbiornika, zbiornik o wymiarach Ø5,5 m, h=4,8m, - Remont dwóch budynków włazów, który polegać będzie na wymianie tynku oraz drzwi o wymiarach 80 cm x 120 cm, - Wymianę siatki ogrodzeniowej ocynkowanej + powlekanej wysokości 1,5 m na długości 181,6 m wraz z montażem nowej przesuwnej bramy wjazdowej, - Utwardzenie powierzchni działki – 115,12 m2. - Montaż zestawu pompowego wraz z armaturą i orurowaniem ze stali nierdzewnej, - Zdalną sygnalizację pracy urządzeń oraz sygnalizację wejścia osób niepowołanych na teren stacji wodociągowej, - Wymianę zewnętrznych przewodów wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych, - Montaż aparatury kontrolno-pomiarowej, - Modernizację istniejących zbiorników retencyjnych wody czystej do automatycznej współpracy z nowoprojektowanym układem technologicznym, - Wymianę armatury zaporowo zwrotnej zbiorników retencyjnych, - Montaż szafy rozdzielczo-sterowniczej wraz z zabezpieczeniami (S R-S), - Montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 20 000,00 PLN. 2) Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego powinno obejmować sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy PZP 3) Postanowienia pkt. 13.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 13.2.1)b) i 13.2.1)e). 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BANK POLSKI SA Nr 94 1020 4160 0000 2702 0130 8956 z podaniem tytułu wpłaty (zabezpieczenie wadium, nr sprawy ZW-K w Śmiglu Sp. z o.o. ZP/06/2018) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć: przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Zakładzie Wodociągowo-Kanalizacyjnym w Śmiglu Sp. z o.o., ul. dr Skarzyńskiego 6a, 64-030 Śmigiel lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium" dołączonej do oferty. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 4) Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5) Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a u.p.z.p. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach