Przetargi.pl
Przebudowa przejść dla pieszych.

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 1326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przejść dla pieszych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie przejść dla pieszych na drogach powiatowych w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z elementami poprawiającymi bezpieczeństwo. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części (osiem ofert częściowych): 1) Część 1 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1813W ul. Szkolna w Wólce Radzymińskiej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”, 2) Część 2 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1815W ul. Szkolna w Izabelinie przy Szkole Podstawowej im. I Batalionu Saperów Kościuszkowskich w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”, 3) Część 3 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1818W ul. Parkowa w Legionowie przy skrzyżowaniu z ul. Jana Kilińskiego w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”, 4) Część 4 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1819W ul. Jagiellońska w Legionowie przy poczcie w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”, 5) Część 5 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1820W ul. Partyzantów 23 w Chotomowie przy Gimnazjum Publicznym im. Orła Białego w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”, 6) Część 6 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1820W ul. Partyzantów 124 w Chotomowie przy Szkole Podstawowej im. Stefana Krasińskiego w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”, 7) Część 7 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 4303W ul. Wojska Polskiego w Białobrzegach przy pętli autobusowej w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”, 8) Część 8 zamówienia - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 4303W ul. Fortowa w Beniaminowie przy Gminnym Ośrodku Kultury w zakresie montażu aktywnych przejść dla pieszych wraz z dodatkowymi elementami poprawiającymi bezpieczeństwo”. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa (dołączony do każdego z zadań): 1) projekt budowlano-wykonawczy, stanowiący załącznik nr 1, 2) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 3, 4) stała organizacja ruchu, stanowiąca załącznik nr 4, 5) tymczasowa organizacja ruchu na okres trwania robót, stanowiąca załącznik nr 5. 4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) projekt budowlano–wykonawczy, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót. 5. Jeżeli w SIWZ, załącznikach i ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 6. Okres rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 7. Okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego bezusterkowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru. 8. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dwóch osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108) na stanowiska: - kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych; - montera w specjalności instalacji sieci elektrycznej. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233294-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 1; - 770,00 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 2; - 1 770,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset siedemdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 3; - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 4; - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 5; - 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 6; - 490,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 7; - 1 670,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset siedemdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 8; 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydziała Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje:  dane podmiotu udostępniającego zasób,  dane podmiotu przyjmującego zasób,  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,  charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach