Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu na potrzeby siedziby Rady Osiedla Ołbin

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja
    50343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 2061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu na potrzeby siedziby Rady Osiedla Ołbin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowie pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, zwanym dalej „Obiektem”, na potrzeby siedziby Rady Osiedla Ołbin. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45262700-8, 45453000-7. 4. Realizację przedmiotu umowy podzielono na dwa następujące etapy: 1) Etap I (płatny w 2018r.) obejmuje roboty: prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, demontażowe wraz z wywozem i utylizacją gruzu oraz odpadów, roboty konstrukcyjne ścian, posadzek i sufitów, roboty demontażowe instalacji elektrycznych i sanitarnych, rozprowadzenie instalacji elektrycznych oraz sanitarnych. 2) Etap II (płatny w 2019r.) obejmuje roboty: roboty wykończeniowe ścian, posadzek i sufitów, montaż stolarki wewnętrznej, montaż osprzętu, urządzeń i wyposażenia elektrycznego oraz sanitarnego. Dla każdego z Etapów został sporządzony odrębny przedmiar. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót z branży: 1) ogólnobudowlanej, w tym w szczególności wykonanie: a) robót demontażowych i rozbiórkowych, b) sufitów podwieszanych, modułowych, c) ścian działowych i zabudów z płyt gipsowo – kartonowych, d) dostawy i montażu stolarki otworowej wewnętrznej, e) wykonanie posadzek, f) wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych oraz malowania, g) wywóz i utylizacja gruzu, śmieci i odpadów, 2) sanitarnej, w tym w szczególności wykonanie: a) instalacji centralnego ogrzewania b) instalacji wodno-kanalizacyjnej c) instalacja wentylacji mechanicznej d) instalacja klimatyzacji e) instalacja p.poż. 3) elektrycznej, w tym w szczególności wykonanie: a) rozdzielnice zasilające, b) wewnętrzne linie zasilające, c) instalacje siłowe i gniazd wtykowych, d) oświetlenie podstawowe, e) oświetlenie awaryjne - ewakuacyjne, f) połączenia wyrównawcze, g) sieć strukturalna. 6. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania przebudowy w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do Decyzji nr 3077/18 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz na podstawie projektu budowanego zamian w zakresie instalacji tryskaczowej i dostosowania do niej wysokości pomieszczeń lokalu. 7. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu określają: 1) Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia (zał. 7 do SIWZ) w tym: Projekt budowlany i projekt budowlany zamian, Projekty wykonawcze, Decyzja nr 3077/18 pozwolenie na budowę, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary Robót podzielone na I i II Etap; 2) Projekt umowy (zał. 6 do SIWZ). 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby do wykonywania prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot Umowy będzie wykonywany w budynku usługowym, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty w sposób jak najmniej uciążliwy dla przebywających w Obiekcie osób oraz z poszanowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w tym bhp i ppoż. 10. Prace szczególnie uciążliwe wykonywane przez Wykonawcę, powodujące m.in. wibracje, zwiększony poziom hałasu i wydzielanie nieprzyjemnych, ostrych zapachów, pyłów powinny być realizowane w miarę możliwości poza określonymi godzinami pracy najemców lokali w Obiekcie. 11. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać Regulaminu Centrum Biznesu Grafit, który stanowi zał. nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 25a ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 Pzp. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 Pzp. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zał. nr 5 do SIWZ), z którego wynikać będzie jednoznacznie: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej www.wm.wroc.pl informacji, o której mowa w rozdz. XIII pkt 6 SIWZ, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach