Przetargi.pl
„Przebudowa pomieszczeń w istniejącym obiekcie dydaktycznym - Tucholskim Centrum Edukacji Zawodowej w ramach projektu pn. Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji”

Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, ul. Świecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 334 35 31 , fax. 52 334 35 31
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej
    ul. Świecka
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 334 35 31, fax. 52 334 35 31
    REGON: 9296267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa pomieszczeń w istniejącym obiekcie dydaktycznym - Tucholskim Centrum Edukacji Zawodowej w ramach projektu pn. Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w istniejącym obiekcie dydaktycznym - Tucholskim Centrum Edukacji Zawodowej, usytuowanym na terenie działki nr ewid. 1460/7, położonej przy ul. Świeckiej 89a w Tucholi wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektryczną, teletechniczną, wentylacji mechanicznej wraz z montażem centrali wentylacyjnej zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr TUCH.162.2017 z dnia 30 października 2017 r. 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji” nr RPKP.06.03.02-04-0002/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) pracownia gastronomiczna: - powiększenie otworu drzwiowego poprzez wykucie oraz montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych z przeszkleniem z szybą mleczną bezpieczną, (wymiar otworu drzwiowego 140 x 205 cm), - wzniesienie nowych ścian typu lekkiego gr. 12,5 cm, w ścianie wzmocnienie do montażu szafek wiszących, umywalki i zlewu, - montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych z przeszkleniem szybą mleczną bezpieczną (wymiary otworu drzwiowego 190 x 205 cm), - rozbiórkę okładziny podłogowej – paneli, - wykonanie okładziny podłogowej z płytek ceramicznych antypoślizgowych, - wykonanie okładzin ściennych (do wysokości 2,0 m okładziny z płytek ceramicznych, powyżej farba lateksowa), - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na wieszakach wraz z ich pomalowaniem farbami emulsyjnymi, - wykonanie instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej zgodnie z branżą sanitarną, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej na dachu budynku zgodnie z branżą sanitarną, - wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z branżą elektryczną; 2) pracownia e-edukacji przy pracowni gastronomicznej: - rozbiórkę okładziny podłogowej – paneli, - wykonanie okładziny podłogowej z płytek ceramicznych antypoślizgowych, - wykonanie okładzin ściennych za pomocą farb lateksowych hydrofobowych, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na wieszakach wraz z ich pomalowaniem farbami emulsyjnymi, - wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej zgodnie z branżą elektryczną i teletechniczną; 3) pracownia napraw części pojazdów samochodowych: - skucie istniejącej posadzki betonowej, - wykonanie nowej posadzki betonowej przemysłowej gr. 15 cm z włóknami stalowymi, utwardzanej i impregnowanej, - pomalowanie ścian farbami olejnymi do wysokości 2,0 m powyżej farba lateksowa hydrofobowa, - pomalowanie sufitów farbami emulsyjnymi, - wymianę grzejników, - wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z branżą elektryczną; 4) pracownia e-edukacji przy pracowni napraw części pojazdów samochodowych: - pomalowanie ścian farbami lateksowymi hydrofobowymi, - pomalowanie sufitów farbami emulsyjnymi, - wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej zgodnie z branżą elektryczną i teletechniczną. 4. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45431000-7 Kładzenie płytek 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi RPO WK-P dla działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, a także powinna spełniać zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. 7. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 6) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 7) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 8) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 9) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 10. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć uproszczony kosztorys ofertowy uzgodniony z Zamawiającym. 11. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w zakresie przebudowy pomieszczeń, w tym roboty instalacyjne i wykończeniowe, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 13. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 12 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 14. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: wskazanie, że czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby osób oraz datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby lub osób do złożenia oferty, o ile uprawnienie tej osoby lub osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach