Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 2 NA MULTIMEDIALNĄ SALĘ ODPRAW, ZLOKALIZOWANĄ W WOJEWÓDZKIM SZTABIE WOJKOWYM WE WROCŁAWIU Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 2 NA MULTIMEDIALNĄ SALĘ ODPRAW, ZLOKALIZOWANĄ W WOJEWÓDZKIM SZTABIE WOJKOWYM WE WROCŁAWIU Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21360 przebudowa pomieszczeń w budynku nr 2 na multimedialną salę odpraw, zlokalizowaną w Wojewódzkim Sztabie Wojskowym we Wrocławiu z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót. Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji przebudowy i spełnia wymogi stawiane w art. 29,30, 31 ustawy PZP. Zakres prac obejmuje połączenie czterech pomieszczeń biurowych w jedną salę multimedialną poprzez wyburzenie istniejących ścianek działowych na poziomie parteru, adaptację pomieszczenia w poziomie piwnicy na potrzeby montażu centrali wentylacyjnej oraz systemów układu chłodzenia i klimatyzacji. Dane techniczne: • powierzchnia pomieszczenia sali multimedialnej po połączeniu pomieszczeń biurowych – 92,04 m2 • wysokość kondygnacji przyziemia – 3,09 m • długość pomieszczenia – 15,14 m • szerokość pomieszczenia – 6,13 m • kubatura sali multimedialnej – 276,00 m3 • powierzchnia pomieszczenia piwnicznego przeznaczonego pod montaż centrali wentylacyjnej – 73,00 m2 • wysokość kondygnacji piwnicy – 2,10 m • kubatura piwnicy – 153,30 m3 Zakres prac do wykonania w ramach zadania 21360. BRANŻA BUDOWLANA. Zakres prac do wykonania: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe. 2. Roboty murowe. 3. Odbudowy sufitów, pionów wentylacji i kanalizacji. 4. Tynki i okładziny. 5. Wentylacja. 6. Roboty blacharskie i dekarskie. 7. Stolarka okienna i drzwiowa. 8. Roboty malarskie. 9. Posadzki. 10. Dach. 11. Docieplenie ścian zewnętrznych. 12. Roboty izolacyjne. 13. Prace wykończeniowe. 14. Wyposażenie uzupełniające budynku. BRANŻA SANITARNA. Zakres prac do wykonania: 1. Instalacja c.o. 2. Instalacja klimatyzacyjna. 3. Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. BRANŻA ELEKTRYCZNA. Zakres prac do wykonania: 1. Zasilanie. 2. Wewnętrzne instalacje elektryczne. 3. Uziemienie i połączenia wyrównawcze. 4. Ochrona przeciwprzepięciowa. 5. Ochrona przeciwpożarowa. 6. Unieczynnienie linii zasilania podstawowego i rezerwowego. BRANŻA AUDIOWIDEO. Zakres prac do wykonania: 1. System wideo wraz z urządzeniami. 2. System audio wraz z urządzeniami. 3. System sterowania wraz z urządzeniami. 4. System konferencyjny wraz z urządzeniami. 5. Wyposażenie sali w: - rolety elektryczne, - ścianki akustyczne. BRANŻA TELETECHNICZNA. Zakres prac do wykonania: 1. Sieć LAN/TEL. 2. Montaż systemu Audio-Video. 3. Rozbudowa Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy), co najmniej 5 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. robotnik budowlany – 2 osoby, monter inst. sanitarnych – 1 osoba, monter inst. elektrycznych – 1 osoba, monter instalacji audio-wideo – 1 osoba, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. a, która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt a, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 24 030,54 zł, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wyłącznie przez Wykonawców biorących udział w II etapie postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostaną zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach