Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części

Urząd Statystyczny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-434 Gdańsk, ul. Danusi 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7683130 , fax. 058 7683270
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Gdańsku
    ul. Danusi 4 4
    80-434 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 7683130, fax. 058 7683270
    REGON: 00033157600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części: Część I - Przebudowa pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji. Część II - Modernizacja wewnętrznej sieci komputerowej i rozbudowa systemu multimedialnego wraz z serwisem, przeglądami oraz konserwacją w okresie gwarancji, zgodnie z wymogami, przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. Część III - Dostawa i montaż mebli do Sali szkoleniowo-konferencyjnej. Przedmiotem części I zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w budynku administracyjno- biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4. Zakres rzeczowy robót obejmuje: A. w sali szkoleniowo-konferencyjnej: 1. roboty rozbiórkowe; 2. zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 3. roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ścian działowych, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, e) montaż mobilnej ścianki działowej; 4. roboty elektryczne: a) instalacja elektryczna, b) oświetlenie, c) nagłośnienie, 5. wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 6.wykonanie systemu instalacji klimatyzacji; 7.roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. B. w pomieszczeniach biblioteki (czytelnia, pomieszczenia ogólnodostępne dla klientów oraz pomieszczenie do sprzedaży publikacji): 1) zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 2) roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ściany działowej, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, 3) roboty elektryczne; 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7, i Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 124 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiotem części II zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w budynku biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku obejmujących rozbudowę i modernizację systemu sieci strukturalnej wraz z zasilaniem dedykowanym (sieć LAN) oraz systemu multimedialnego Informatorium. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwację zamontowanych urządzeń (w tym klimatyzatorów) w okresie gwarancji zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta, w celu zachowania warunków i ciągłości gwarancji. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. okablowanie strukturalne, zapewniające transmisję danych dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 2.modernizację Głównego Punktu Dystrybucyjnego MDF; 3.budowę Lokalnego Punktu dystrybucyjnego IDF; 4.instalację dedykowanego zasilania elektrycznego dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 5.instalację połączeń wyrównawczych; 6.instalację urządzeń multimedialnych; 7.instalację urządzeń systemu sterowania; 8.instalację UPS - 4 szt.; 9.instalację klimatyzatorów - 2 szt. ; 10. instalację linijki LED - 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzka 124 i Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Wykaz materiałów, które dostarczy Zamawiający do realizacji zamówienia części I i II, wykazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem części III zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Informatorium, która obejmuje: stoliki szkoleniowo- konferencyjne - 30 szt., krzesła konferencyjne z podłokietnikami - 32 szt., stoliki komputerowe dla osób niepełnosprawnych - 2 szt., krzesła komputerowe dla niepełnosprawnych - 2 szt., stolik biurowy - 1 szt., ściankę działową informacyjną do zamieszczania informacji - 1 szt., witryny ekspozycyjne na ulotki i książki - 2 szt., wózki do stołów konferencyjnych - 3 szt., wieszak podwójny na odzież dla klientów na co najmniej 35 wieszaków - 1 szt., dostawę i montaż regału metalowego na sprzęt komputerowy - 1 szt., drabiny stojące - 2 szt., szafkę gospodarczą na naczynia - 1 szt. oraz pojemniki (kosze) na odpady - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. Na zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania wszystkich produktów zakupionych w ramach postępowania współfinansowanego przez Unię Europejską. Oznakowania powinny być zgodne z Księgą znaków: NARODOWEJ STRATEGII SPÓJNOŚCI - KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ 2007, oraz zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INOWACYJNA GOSPODARKA, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio, dla: 1. części I: w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), 2. części II: w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 3. części III: w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gdansk.stat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach