Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Puszczykowie na Aptekę Szpitalną.

Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A. ogłasza przetarg

  • Adres: 62041 Puszczykowo, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8984094, 8984000 , fax. 618 984 056
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
    ul. Kraszewskiego 11
    62041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8984094, 8984000, fax. 618 984 056
    REGON: 63455243800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwpuszczykowie.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Puszczykowie na Aptekę Szpitalną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i adaptacją pomieszczeń Szpitala w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A. przy ul. Kraszewskiego 11 w Puszczykowie celem utworzenia Apteki Szpitalnej. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę wyposażenia – w tym myjnię-dezynfektor, oraz jego montaż, uruchomienie i walidację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 i 3, znajduje się w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji i terminy płatności zostały określone we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie Szpitala, w związku z tym należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki działalności Szpitala. Prowadzenie robót nie może kolidować z bieżącą działalnością Szpitala w trybie ciągłym. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej Szpitala i jego otoczenia w dniu 20 grudnia 2018 r. o godz. 11:00. Ze względu na potrzebę zapewnienia nieprzerwanej pracy Szpitala, Zamawiający wyłącznie na potrzeby wizji lokalnej dokona rejestracji uczestników wizji lokalnej. Rejestracji można dokonać przesyłając zgłoszenie (zawierające nazwę firmy, imiona i nazwiska uczestników) na adres e-mail: przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 50 000,00 zł, zgodnie z rozdz. XIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach