Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby laboratorium fizyczno-chemicznego wraz ze zintegrowanym centrum bezpieczeństwa danych w formule zaprojektuj i wybuduj.

Akademia im.Jakuba z Paradyża ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957279515 , fax. +48957216017
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im.Jakuba z Paradyża
    ul. Teatralna 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957279515, fax. +48957216017
    REGON: 365193022
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń na potrzeby laboratorium fizyczno-chemicznego wraz ze zintegrowanym centrum bezpieczeństwa danych w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na potrzeby laboratorium fizyczno-chemicznego wraz ze zintegrowanym centrum bezpieczeństwa danych w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.Przedmiotem zamówienia jest inwestycja realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” mająca na celu utworzenie laboratorium fizyczno - chemicznego polegająca na przebudowie części budynku dydaktycznego nr 6 Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim, 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Chopina 52 na działce nr ewid. 2501 w obrębie 6-Słoneczne. 3. Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik do SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129): a)projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wszystkich branż z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012, poz. 462 z późn. zm.); - 5 egz., b) branżowe projekty wykonawcze o szczegółowości dostosowanej do charakteru i specyfiki obiektu, uzgodnione z właściwymi służbami muszą być wykonane zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), zwane dalej Rozporządzeniem – 4 egz. wraz z opracowaniami, których konieczność sporządzenia może wyniknąć na etapie projektowania, c) przedmiary robót wszystkich branż (szczegółowe) wykonane zgodnie z §6 Rozporządzenia – 4 egz., d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wykonane zgodnie z Rozdziałem 3 Rozporządzenia – 4 egz. e) spis wszystkich opracowań na nośniku elektronicznym (płyta CD) – 1 egz. f) przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich branż, przedmiarów robót i opracowań towarzyszących Inspektorowi Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego. g) przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru: h) opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Inspektorów Nadzoru oraz Zamawiającego. i) sprawowanie nadzoru autorskiego. j) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym: -uzyskanie pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego, -uzyskanie odstępstwa i zgodę państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego w zakresie istniejących otworów okiennych przebudowywanych pomieszczeń, które nie spełniają wymogu oświetlenia i nasłonecznienia pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego, -uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych (jeśli dotyczy), -opłaty z tytułu uzyskania wymaganych decyzji ponosi Wykonawca. 2)Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z Zamawiającym: a) przebudowę kondygnacji poddasza jako III piętra, w zakresie wydzielenia pomieszczeń laboratorium fizyczno-chemicznego wraz z wykończeniem wnętrz, b) przebudowę wewnętrznych instalacji: wody zimnej, ciepłej, kanalizacji ściekowej, wentylacji, elektroenergetycznej, c) wyposażenie wyszczególnione na rysunku A/02 PFU pkt. 7 i 8 dostarczy Zamawiający w terminie najpóźniej 14 dni przed dniem zakończenia robót budowlanych, po czym Wykonawca dokona jego montażu, natrysk bezpieczeństwa (pkt. 9) Zamawiający dostarczy w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, celem jego montażu przez Wykonawcę. Pozostałe wyposażenie nie podlega dostawie i montażu przez Wykonawcę. d) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych; e) przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy), uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, f)zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 2 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych oraz wbudowanych urządzeń (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne i higieniczne, karty katalogowe, karty gwarancyjne, itp.), protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres robót określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty - Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 4 do SIWZ. - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach