Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 83 w Pyskowicach

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 83 w Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 83 w Pyskowicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją w/w zadania inwestycyjnego. 1. Dokumentację projektową należy opracować dla : 1) Kompleksowej przebudowy I piętra budynku przy ul. Sikorskiego 83. W skład powyższych robót wchodzi również budowa instalacji co. ,wod. - kan., instalacji elektrycznej, teletechnicznej i komputerowej. 2) Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej 3) Remontu klatki schodowej 4) Przebudowy schodów wejściowych. 5) Wykonania chodnika od ulicy do wejścia do budynku. Uwaga: W wyniku przebudowy ma powstać Centrum Wsparcia Rodziny, jako centrum usług społecznych, w ramach którego powstaną sala dla matki i dziecka, aneks kuchenny z pralnią i suszarnią, łazienka toaleta, miejsce na przechowanie wózków dziecięcych, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje konsultacji indywidualnych oraz sala/e szkoleniowa/e 2. Charakterystyka obiektów i parametry techniczne: Budynek przy ul. Sikorskiego w Pyskowicach składa się z trzech kondygnacji nadziemnych i 1 podziemnej. Źródłem ciepła jest kotłownia lokalna na paliwo stałe . Powierzchnia użytkowa pomieszczeń do przebudowy ok. 155,0 m?, kubatura pomieszczeń 423,0 m?. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Pyskowice. 3. Zamówieniem objęte jest: 1) Wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń I piętra przeznaczonych na Centrum i instalacyjnej budynku. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r, poz. 1129 ), obejmującej (wg branż) w ilości 5 kpl. 3) Opracowanie projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z póź. zm.) w ilości 5 kpl. 4) Opracowanie projektu wykonawczego w ilości 5 kpl. 5)Opracowanie przedmiaru robót w ilości 5 kpl., zawierający dodatkową kolumnę dającą możliwość wypełnienia przez oferenta (wg branż). 6)Opracowanie informacji dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w ilości 5 egz. 7)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. ( t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1129) w ilości 5 kpl. 8)Opracowanie kosztorysów inwestorskich (wg branż) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 13890 w ilości 3 kpl. wraz z aktualizacją (wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej). 9)Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich dokumentów, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, w przypadku gdy będzie wymagane. 10)Złożenie kompletnego wniosku zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach lub uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie wymagana. 11)Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 12)Przedmiot zamówienia należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w pliku pdf, oraz dwg lub dxt na nośniku płyta CD w ilość 2 kpl. 4. Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard i inne istotne elementy). 5. Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszystkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków UE w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 DLA PODDZIAŁANIA 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT. Nabór nr: RPSL. 10.02.01 - IZ.01-24-016/15 http://rpo.slaskie.pl/lsi/nabor/19
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dokumentacji projektowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach