Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich ogłasza przetarg
- Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Ignacew
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48422111258, , fax. +48422111258
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich
ul. Ignacew 9
95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. +48422111258, , fax. +48422111258
REGON: 00032337000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ignacew.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim"2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarami robót dla w/w zadania oraz zgodnie z projektami budowlanymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi oraz zasadami wiedzy technicznej.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierają:a) Przedmiar robót branża - roboty ogólnobudowlane - remontowe - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ,b) Projekt budowlany branża - roboty ogólnobudowlane - remontowe- stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ,c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót branża - roboty ogólnobudowlane - remontowe– stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ,d) Przedmiar robót w branży elektrycznej stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ,e) Projekt budowlany w branży elektrycznej stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ,f) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w branży elektrycznej – stanowiący dodatek nr 13 do SIWZ,g) Przedmiar robót w branży sanitarnej- stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ,h) Projekt budowlany w branży sanitarnej - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ,i) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w branży sanitarnej – stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ,4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowyo pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawyz dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.).Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi: osób kierujących budową, kierowników robót, osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę,o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności,w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy,b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że: a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą .Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z pkt 17.3 SIWZ, 5) oświadczenia Wykonawcy, czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ – (formularz ofertowy), 6) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy:Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 8 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2024-01-06 - Wymiana wykładziny na gres oraz malowanie ścian i sufitów w Oddziale ZUS Tomaszów Mazowiecki
Dodano: 2024-01-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2023-10-23 - roboty remontowo-budowlane w Sądzie Rejonowym w Łasku, w trzech budynkach w zakresie „OZNAKOWANIE DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU, UL. KOLEJOWA 12 (...)
Dodano: 2023-10-04 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-09-11 - Renowacja elewacji zabytkowego budynku plebanii, stanowiącej zaplecze administracyjno-mieszkalne Parafii Katolickiej pw. Św. Rocha w Rząśni
Dodano: 2023-09-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku sądu rejonowego w Łasku przy ul. Kolejowej 12
Dodano: 2023-08-20