Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń kondygnacji parteru budynku Szkoły Podstawowej im. Tytusa Trzecieskiego w Miejscu Piastowym na potrzeby żłobka – Część 2. Dostawa wyposażenia

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4353012 w. 122 , fax. 134 309 799
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dukielska 14
    38430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. 13 4353012 w. 122, fax. 134 309 799
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miejscepiastowe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń kondygnacji parteru budynku Szkoły Podstawowej im. Tytusa Trzecieskiego w Miejscu Piastowym na potrzeby żłobka – Część 2. Dostawa wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja asortymentu stanowiącego wyposażenie żłobka w Miejscu Piastowym. Dostawa obejmuje następujące artykuły: - meble (szafki, stoliki, krzesełka, przewijaki, wieszaki, leżaki, łóżeczka), - zabawki, - artykuły plastyczne, - naczynia i wyposażenie kuchni i rozdzielni posiłków, - sprzęt RTV. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklaracje CE. Wykonawca wykona montaż dostarczonego sprzętu i dokona jego instalacji. Montaż sprzętu i instalacja muszą nastąpić najpóźniej w dniu dostawy. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu, w podstawowym zakresie, w obecności pracownika Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt do budynku Gminnego Żłobka w Miejscu Piastowym, ul. Szkolna 24 na własny koszt. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim oraz przeprowadzić niezbędne szkolenie obsługi sprzętu. Meble oraz wyposażenie, w tym zabawki dla dzieci, będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne i zgodne z wymogami stawianymi przez zamawiającego. Zamawiający wymaga by meble oraz wyposażenie były w kolorach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga by wykonawca dostarczył taką ilość mebli oraz wyposażenia w danym kolorze i odcieniu, jaka wynika ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie występują wymiary, zamawiający dopuszcza różnicę w wymiarze +/- 5%. Przedmioty objęte dostawą (przede wszystkim zabawki) muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa zdrowia dzieci i osób trzecich podczas użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem lub w sposób możliwy do przewidzenia z uwzględnieniem zachowania dzieci do lat 3. Zabawki muszą spełniać zasadnicze wymagania bezpieczeństwa wykazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2016 r., poz. 1730). Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty dostawy m.in. opakowanie, oznakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez zamawiającego). W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty związane ze złożeniem, montażem, ustawieniem danej części zamówienia w pomieszczeniu i miejscu wskazanym przez zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 1. Kod CPV przedmiotu zamówienia: 39100000-3 Meble 37520000-9 Zabawki 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162000-5 Pomoce naukowe 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 2. Gwarancja: 1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na cały zakres zamówienia na okres wskazany w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) jednak nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty bezusterkowego protokołu odbioru. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. 2. Wykonawca prowadził będzie serwis gwarancyjny oraz wykonywał będzie niezbędne przeglądy serwisowe w okresie gwarancji i rękojmi (zakończone protokołem) tj. w okresie 24 miesięcy oraz w czasie wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi wskazany w formularzu ofertowym od bezusterkowego protokołu odbioru w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. 3. Czas reakcji na zgłoszone wady lub usterki w okresie gwarancji i rękojmi nie może przekroczyć 24 godziny od momentu pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi w terminie techniczne uzasadnionym i bez zbędnego opóźnienia, jednak nie dłuższym niż 7 dni od dnia stwierdzenia usterek i wad. 5. Wady i usterki będą usuwane w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przy czym termin ten winien być wyznaczony odpowiednio do zakresu prac wymaganych do wykonania. Po upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na usunięcie zgłoszonej wady i/lub usterki Zamawiający zastrzega sobie prawo ich usunięcia innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Realizacja uprawnień z tytułu gwarancji jakości odbywać się będzie według zasad określonych w art. 577 do art. 581 Kodeksu cywilnego. 6. Oferowane przedmiot dostawy będzie posiadały wymagane prawem certyfikaty i atesty. Komplet dokumentów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego. 7. Wykonawca dokona wyceny prowadzonych czynności serwisowych niezbędnych do utrzymania warunków gwarancji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia na etapie ustalenia ceny ofertowej za całość przedmiotu zamówienia na okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów i podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, są przykładowe i określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać przedmioty objęte dostawą, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. 9. Zamawiający dopuszcza jedynie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, to Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają stawiane wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział w Miejscu Piastowy Nr 26 8642 1041 2006 4100 1959 0026. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. 7. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom odrzuca się. 8. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zastała wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Art. 46 ust. 4a). 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Udostępnianie potencjału przez podmioty trzecie: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach we własnym oświadczeniu, W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowanie ich i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczoną przez zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający wzywa wykonawcę którzy nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach