Przetargi.pl
„Przebudowa pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku ul. Polanki 121”

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80560 Gdańsk, ul. Żaglowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 205 100 , fax. 583 205 105
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
    ul. Żaglowa 11
    80560 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 205 100, fax. 583 205 105
    REGON: 16837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku ul. Polanki 121”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w całym budynku oraz rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku ul. Polanki 121. 2. Dane liczbowe. 1) Powierzchnia użytkowa budynku /PU/: 3 113,00 m2; 2) Powierzchnia wewnętrzna: 4 223,00 m2. 3. Zakres rzeczowy zamówienia. Zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne, drogowe oraz dostawę i montaż wyposażenia związane z: 1) wykonaniem przebudowy pomieszczeń zlokalizowanych na czterech kondygnacjach budynku (parter, I, II, III i IV piętro); 2) rozbiórką istniejących ścian zewnętrznych podłużnych i balustrad loggii; 3) wykonaniem dobudowy ścian osłonowych, podłużnych w linii zewnętrznej istniejących loggii wraz ze stolarką okienną; 4) dobudową oranżerii w parterze budynku; 5) dobudową szybu dźwigu towarowego przy zewnętrznej ścianie szczytowej południowej oraz dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu towarowego (udźwig do 100 kg) wraz z dokumentacją warsztatową i odbiorową Urzędu Dozoru Technicznego; 6) wykonaniem szybu dźwigu towarowego wewnętrznego oraz dostawą i montażem i uruchomieniem dźwigu osobowego wraz z dokumentacją warsztatową i odbiorową Urzędu Dozoru Technicznego. 7) przebudową pomieszczeń kuchni; 8) dostawą i montażem wyposażenia pomieszczeń kuchennych wg projektu technologii następująco ( w tym):  urządzenia i meble gastronomiczne winny być fabrycznie nowe, wykonane ze stali nierdzewnej 18/10, spełniające wymagania i parametry techniczne określone w projekcie technologii;  wykonawca winien dostarczyć i ustawić meble i urządzenia gastronomiczne (zgodnie z rozwiązaniami przedstawionym na rys. nr T1, T2, T3, T4 i T5 projektu technologii) a urządzenia podłączyć do instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej;  po podłączeniu urządzeń gastronomicznych wykonawca przekaże użytkownikowi karty gwarancyjne i DTR-ki tych urządzeń oraz przeszkoli personel kuchni (w uzgodnionym z użytkownikiem terminie) w zakresie ich obsługi; 9) wykonaniem instalacji elektrycznych m.in.: oświetlenia podstawowego, awaryjnego; gniazd wtykowych, przebudowa rozdzielnic, zasilania urządzeń technologicznych, instalacji piorunochronnej –odgromowej; 10) dostawą i montażem dwóch bram przesuwnych, zewnętrznych wraz z wykonaniem instalacji zasilania i sterowania; 11) wykonaniem instalacji teletechnicznych w tym: sygnalizacji pożarowej, sterowania oddymianiem, przyzywowej, telefonicznej, internetowej, telewizyjnej, telewizji przemysłowej, antywłamaniowej; 12) przebudową wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania; 13) wykonaniem instalacji hydrantowej; 14) wykonaniem instalacji technologicznej z zewnętrznym przykanalikiem D160 PVC do projektowanego separatora tłuszczu na zewnątrz budynku i włączeniem do istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej na terenie DPS; 15) przebudową wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w pomieszczeniach budynku oraz kuchni; 16) ociepleniem ścian zewnętrznych budynku z kolorystyką elewacji; 17) przebudową istniejącego zjazdu oraz budową nowego awaryjnego zjazdu z ul. Polanki’ 18) budową wewnętrznej drogi pożarowej na terenie DPS; 19) wycinką drzew i nasadzeniami zastępczymi oraz wykonaniem trawników; 20) wymianą zadaszenia wiaty śmietnikowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 j.t. z późn. zm.). 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska działającą w imieniu Gminy Miasta Gdańska. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny I/PN/168/2017/RS. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – „Przebudowa pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku ul. Polanki 121”, nr referencyjny I/PN/168/2017/RS. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach