Gmina Ozimek ogłasza przetarg
- Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
- Data zamieszczenia: 2019-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
ul. Ks. J. Dzierżona
46-040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
REGON: 52796000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń Domu Kultury w Ozimku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń (o łącznej powierzchni – 126,04 m2) Domu Kultury w Ozimku, w ramach którego ma powstać sala z zapleczem kulinarnym i sanitarnym przeznaczona na cele promocyjne, edukacyjne związane z kulturą rybacką. Rysunki części architektoniczno-konstrukcyjnej, które bezpośrednio mogą dotyczyć zamówienia to: A04 – Rzut parteru – stan istniejący i wyburzenia; A10 – Przekrój A-A stan istniejący; A11 – Przekrój B-B stan istniejący; A12 – Przekrój A-A stan projektowany; A13 – Przekrój B-B stan projektowany; W skład prac objętych przebudową wchodzą: • Roboty remontowe – w tym m. innymi: Roboty rozbiórkowe: Demontaż boazerii drewnianej - 164,92 m2 Rozebranie ścianek z cegieł itp. – 59,04 m2 Wykucie z muru ościeżnic – 4 szt. Rozebranie wykładziny ściennej z płytek – 145,3 m2 Rozebranie posadzki z płytek – 39,37 m2 Rozebranie posadzki z parkietu – 86,58 m2 Usunięcie i wywiezienie gruzu – 10,3 3 Zaplecze (Aneks kuchenny i toalety): Uzupełnienie ścianek z cegły – 54,74 m2 Tynki wewnętrzne kat III – 109,48 m2 Licowanie ścian płytkami – 143,00 m2 Malowanie farbą emulsyjną – 78,20 m2 Okładziny gipsowo-kartonowe – 39,37 m2 Malowanie farba emulsyjną – 39,37 m2 Posadzki samopoziomujące – 39,37 m2 Izolacja – 39,37 m2 Posadzki z płytek ceramicznych – 39,37 m2 Ościeżnice stalowe – 3 szt. Skrzydła drzwiowe wewnętrzne akustyczne 37 dB – 6,00 m2 Okno podawcze z roletą na kluczyk – 1,265 m2 Sala kameralna: Sufit podwieszany z płyt GK – 86,58 m2 Malowanie płyt gipsowo kartonowych – 86,58 m2 Dostawa i montaż okien PCV – 30,00 m2 Dostawa i montaż rolet okiennych manualnych – 30,00 m2 Dostawa i montaż drzwi balkonowych PCV – 5,25 m2 Dostawa i montaż rolet okiennych manualnych – 5,25 m2 Okładziny ścian istniejących płytami GK – 107,034 m2 Malowanie płyt gipsowych farbą emulsyjną – 107,034 m2 Posadzki samopoziomujące – 86,58 m2 Dostawa o montaż wykładziny podłogowej PCV – 86,58 m2 • Instalacje sanitarne – w tym m. innymi: Sala spotkań, sala kameralna i aneks kuchenny: Montaż rurociągów PCW o śr. 110 mm – 8,50 m Montaż rurociągów PCW o śr. 50 mm – 27,00 m Rury PEX-AL.-PEX o śr. 20 mm z kształtkami – 36,00 m Rury PEX-AL.-PEX o śr. 16 mm z kształtkami – 30,00 m Zawory kulowe instalacji wodociągowych o śr. 25 mm – 6,00 szt. Urządzenia sanitarne – Ustęp + deska sedesowa wolnospadająca – 2 kpl. Umywalki pojedyncze z postumentem– 5 szt. Baterie umywalkowe – 5 szt. Bateria zmywakowa – 1 szt. Zlewozmywak 2 komorowy – 1 szt. Pisuar pojedynczy – 1 szt. Kuchnia elektryczna 1 szt. Przewody wentylacyjne z blachy stalowej (Spiro) o śr. 200 mm - 36,00 m2 Grzejniki stalowe płytowe – 3 szt. Rurociągi miedziane o śr. 15 mm – 20,00 m • Instalacje elektryczne – w tym m. innymi: Instalacja elektryczna: Przewody YDY 5x4 – 65,00 m Przewody YDY 5x2,5 - 60,00 m Przewód YDY 3x2,5 – 110 ,00 m Montaż puszek 60 mm do 75 mm- 77 szt. Montaż na gotowym podłożu gniazd wtyczkowych – 61 szt Instalacja oświetleniowa: Przewody YDY p 4x1,5 – 60,00 m Przewody YDY p 3x1,5 – 350,00 m Przewód HDGs 3x1,5 – 215,00 m Przewód YDYżo 5x4 – 37,00 m Montaż opraw oświetleniowych (w sumie) – 31 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (pięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.3. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają następujące oświadczenia i dokumenty.: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w punkcie 3.2.1. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty – załącznik nr 7 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień
Dodano: 2024-05-07 - „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD”
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-16 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie
Dodano: 2024-04-11