Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 35959 Rzeszów, ul. Szopena
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 178 520 611
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Szopena 51
35959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8520600, 8520610, fax. 178 520 611
REGON: 69026033085969 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pokoi biurowych celem wykonania dwóch pomieszczeń higienicznosanitarnych (toalet) przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami w budynku biurowym Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A w Rzeszowie (na potrzeby Rzeszowskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Istniejące w budynku pomieszczenia higienicznosanitarne nie pozwalają (z uwagi na ograniczenia powierzchniowe) na przystosowanie ich dla użytkowników z niepełnosprawnościami (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich). W związku z powyższym zaplanowano przebudowę fragmentu istniejących pokoi biurowych na I. i II. piętrze celem wygospodarowania powierzchni na wykonanie dodatkowych pomieszczeń higienicznosanitarnych (toalet) na dwóch kondygnacjach użytkowych, przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami. Nowe toalety zlokalizowano w sąsiedztwie istniejących pionów instalacji wodno-kanalizacyjnej i kanałów wentylacyjnych. Zadanie jest prowadzone przez Rzeszowski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej działający w RARR S.A. realizujący projekt pn.: „ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I” (w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego). B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz – Opz w tym: - Program Funkcjonalno-użytkowy część opisowa stron 36, - Rysunki: 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8a, 6.8b. Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy C. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. D. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. E. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. F. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. G. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. H. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru - załącznik nr 6 do siwz). UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody Wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowo-konserwatorskie przy budynku Urzędu Miejskiego w Pilźnie
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szkoły Podstawowej wraz z przedszkolem w m. Sieniawa – etap III
Dodano: 2024-01-31 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Giedlarowej wraz z instalacjami wewnętrznymi
Dodano: 2023-11-02 - Rozbudowa zespołu basenów „DELFIN” o część rekreacyjną obejmującą rozbudowę i przebudowę budynku krytej pływalni dla zadania pn.: Modernizacja krytej pływalni w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2023-10-10 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-07-24 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-04-13 - „Poprawa akustyki w budynku MCK w Leżajsku”
Dodano: 2023-02-06 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego pawilonu zakwaterowania osadzonych „G”
Dodano: 2022-12-05 - „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego pawilonu zakwaterowania osadzonych „G” na potrzeby doskonalenia technik interwencyjnych i sprawności fizycznej w ZK w Rzeszowie”.
Dodano: 2022-12-03 - Roboty budowlane polegające na remoncie wybranych pomieszczeń w budynku DPS przy ul. Powstańców Śląskich 4 w Rzeszowie
Dodano: 2022-08-02