Przetargi.pl
Przebudowa poddasza budynku gospodarczego Muzeum Kaszubskiego im. Franciszka Tredera w Kartuzach

Muzeum Kaszubskie im. Fredera w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Kościerska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 811 442
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Kaszubskie im. Fredera w Kartuzach
    Kościerska 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 811 442
    REGON: 001237537
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum-kaszubskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa poddasza budynku gospodarczego Muzeum Kaszubskiego im. Franciszka Tredera w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego Muzeum Kaszubskiego im. Franciszka Tredera w Kartuzach. 2. Zamawiający dzieli zakres przedmiotu zamówienia za zakres gwarantowany oraz zakres objęty prawem opcji. Prawo opcji polega na wykonaniu w całości lub wybranej części zakresu robót budowlanych określonych w pkt 6 Części II SIWZ. Realizacja zakresu przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji uzależniona jest od wysokości środków finansowych, jakie Zamawiający pozyska na ten cel. Informację odnośnie skorzystania z prawa opcji wraz z określeniem jego zakresu, Zamawiający przekaże pisemnie Wykonawcy w terminie do dnia 31.10.2018 r. 3. W przypadku przekazania Wykonawcy - w terminie wskazanym w pkt 2 - informacji o skorzystaniu z prawa opcji, polegającej na realizacji wybranej części zakresu robót budowlanych określonych w pkt 6, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania, w terminie do dnia 31.03.2019 r., Wykonawcy pisemnej informacji o skorzystaniu z prawa opcji, polegającego na wykonaniu całości zakresu objętego prawem opcji. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia gwarantowanego oraz objętego prawem opcji określono w SIWZ oraz dokumentacji technicznej. 5. Dodatkowe postanowienia odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres udzielonej rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości. 2) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, C.O. oraz elektrycznych, c) Roboty budowlane w zakresie wykonania izolacji, d) Roboty budowlane murarskie i remontowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach