Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw i rewitalizacja terenu na posesji w zarządzie Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości nr 4A przy ul. Wiejskiej w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw i rewitalizacja terenu na posesji w zarządzie Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości nr 4A przy ul. Wiejskiej w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa placu zabaw i rewitalizacja terenu na posesji w zarządzie Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości nr 4A przy ul. Wiejskiej w Białymstoku. 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych. W skład inwestycji wchodzi: niwelacja terenu pod inwestycję z wykonaniem nowych nawierzchni, przebudowa placu zabaw, wykonanie nasadzeń wraz z ich pielęgnacją, wykonanie dokumentacji odbiorowej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na działkach nr ew. 165/16, 165/25, 165/19 i na części dz. nr 165/73, 165/27, 165/22, 165/17, 165/26, 165/20, 165/28, 165/23 obręb 8. w Białymstoku, przy ul. Wiejskiej 4A. Znajdują się na niej: czteropiętrowy budynek mieszkalny, dwie stacje „trafo”, dwie nowo powstałe wiaty na kontenery śmietnikowe z utwardzoną nawierzchnią, dojazdy, parkingi i dojścia asfaltowe i betonowe oraz nasadzenia roślinności: krzewy i drzewa, w tym otaczające plac zabaw oraz jego wyposażenie na które składają się: 1) piaskownica - drewniana, przeznaczona do demontażu i utylizacji, 2) 4 ławki - drewniane na podstawach betonowych, w dobrym stanie, do odświeżenia przez oczyszczenie i pomalowanie, jedna z nich – do przestawienia (w projekcie przewidziano 2 nowe dodatkowe ławki), 3) 8 koszy śmietnikowych - metalowych, do gruntownej renowacji, (w projekcie przewidziano 2 nowe, dodatkowe kosze), 4) 2 trzepaki - istniejące, do odnowienia, 5) huśtawka - drewniana, z poprzeczką do wymiany, zaleca się oczyszczenie i odmalowanie, wymianie ulegną również siedziska, w tym jedno - na siedzisko dla dzieci niepełnosprawnych. Od strony południowo-wschodniej teren inwestycji graniczy z działką nr: 171/6, która jest zabudowana blokami mieszkalnymi. Od strony południowo-zachodniej i północno-wschodniej sąsiaduje z osiedlowymi asfaltowymi drogami dojazdowymi. Od strony północno - zachodniej posesja graniczy z terenem przynależnym do budynku Wiejska 4B, zabudowanym blokiem mieszkalnym, znajdującym się w odległości 10 m od granicy dzierżawionej posesji. Teren inwestycji - płaski od strony wejść do budynku, w miejscu przebudowywanego placu zabaw, nieznacznie opada od strony północno-wschodniej w kierunku południowym. W trakcie realizacji nie planuje się wykopów lub nasypów zmieniających ukształtowanie terenu. Na części posesji od strony południowo-zachodniej przebudowany zostanie plac zabaw, na wyposażenie którego złożą się zestawy i urządzenia do ćwiczeń przeznaczone dla maluchów, dzieci starszych i osób aktywnych, pozwalające na czynne spędzanie czasu. Wszystkie strefy połączy pętla alejki, o równej nawierzchni. Alejki te zostaną wykonane bezprogowo (uskok < 1,5cm) i ze spadkami dostosowanymi do potrzeb niepełnosprawnych. Teren placu będzie skomunikowany w sposób umożliwiający osobom niepełnosprawnym korzystanie z dostosowanych urządzeń. Od strony południowej przewidziano stanowisko postojowe dla osób niepełnosprawnych. Planuje się ogrodzenie wydzielonego terenu placu zabaw dla małych dzieci, a także montaż dodatkowych 2 ławek w pobliżu strefy rekreacji z urządzeniami sportowymi oraz 2 nowych koszy śmietnikowych w strefie zabaw małych dzieci i sportowo - rekreacyjnej, a także odnowienie istniejących trzepaków, koszy śmietnikowych i ławek oraz remont istniejącej huśtawki obsianie trawą wokół placu, budowę placu zabaw (wraz z dostarczeniem piasku do piaskownicy). 3. Charakterystyczne parametry określające wielkość placu zabaw: plac zabaw o powierzchni 6280,41m2. 4. Plac zabaw powinien składać się z następujących urządzeń: 1) piaskownica integracyjna, 2) tablica integracyjna, 3) 2 bujaki sprężynowe, 4) zestaw zabawowy, 5) zestaw siłowni zewnętrznej. Dodatkowo zaplanowano budowę lub montaż elementów małej architektury takich jak ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw, stojak na rowery, ogrodzenie placu, 2 półki przy trzepakach. Roboty należy wykonać wg załączonego Projektu budowlano-wykonawczego zrealizowanego przez ARSIDA Pracownia Projektowa Danuta Bagińska, zgodniez załączoną specyfikacją, przedmiarem i umową zawartą z Zamawiającym oraz opisem przedmiotu zamówienia. 5. Zagospodarowanie terenu. Na załączonych fotografiach przedstawiono stan istniejący terenu przeznaczonego pod budowę placu zabaw a na załączonej do projektu mapie zaznaczono teren przeznaczony pod budowę placu zabaw. Dojazd zapewniony jest z istniejących ciągów komunikacyjnych. Po zakończeniu robót teren wokół placu zabaw należy wyrównać i wykonać trawnik darniowy pełny z nawożeniem. 6. Uwarunkowania geotechniczne. Warunki gruntowo-wodne dla terenu inwestycji nie zostały rozpoznane. 7. OPIS WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) wytyczenie placu zabaw przez uprawnionego geodetę, 2) wykonanie robot ziemnych związanych z kształtowaniem terenu objętego zakresem opracowania, 3) wykonanie nawierzchni zgodnie z projektem, 4) montaż urządzeń na placu zabaw, 5) dostawa i montaż pozostałych urządzeń zagospodarowania terenu: ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery, tablica z regulaminem placu zabaw, ogrodzenie placu zabaw; półki przy trzepakach, 6) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 8. Prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz zgodnie z asortymentem i ilościami robót określonymi w dokumentacji projektowej. Uporządkowanie terenu i zagospodarowanie nadmiaru gruntu leży po stronie Wykonawcy. 9. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów: 1) złącza konstrukcji trwałe odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), 2) sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, 3) wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzeni i niepalnego tworzywa, śruby narażone na działanie warunków atmosferycznych wykonane ze stali nierdzewnej, 4) siatki i linki wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie z zewnętrzną osłoną, 5) części stalowe ocynkowane ogniowo, malowane proszkowo, 6) części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur. 10. Wszystkie zastosowane przez wykonawcę urządzenia muszą być zgodne z opisanymi w dokumentacji projektowej pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych, wysokość swobodnego upadku), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), 4) parametrów technicznych (np. trwałość, konstrukcja, fundamentowanie), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania (nie urazowość, nietoksyczność, zasięg strefy bezpieczeństwa, itp.), 6) wyglądu (struktura, faktura, barwa, proporcje elementów składowych). Lokalizacja urządzeń – na podstawie rys. A2 - projekt wykonawczy. 11. OGÓLNE WYMAGANIA I UWAGI: 1) zamawiający wymaga, aby elementy konstrukcyjne miały zapewnioną trwałość nie krótszą niż 15 lat, 2) wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi 12 miesięcy, 3) zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu do 14 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego, 4) wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji dokonywać nieodpłatnie serwisowych przeglądów gwarancyjnych, w ilości wskazanej w gwarancji producenta, jednak nie mniejszej, niż jeden w każdym roku jej obowiązywania wraz z konserwacją na warunkach wynikających z gwarancji producenta. Koszty serwisowych przeglądów gwarancyjnych oraz koszty materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych urządzeń ponosi Wykonawca, 5) w ramach dokumentacji powykonawczej należy dostarczyć karty techniczne wszystkich wbudowanych urządzeń, 6) na dostarczony do piaskownicy piasek należy dostarczyć Świadectwo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placu zabaw (w przypadku zakończenia budowy po 31 października do Wykonawcy należy wymiana piasku w piaskownicy w następnym roku do 30 kwietnia i również dostarczenie wymaganego świadectwa), 7) do oferty wykonawca winien dołączyć karty techniczne zabawek proponowanych do montażu, 8) do czasu protokolarnego przejęcia placu zabaw przez Wspólnotę mieszkaniową budynku przy ul. Wiejskiej 4A pielęgnacja nasadzeń i trawników w zakresie opracowania należy do wykonawcy robót. Po podpisaniu protokołu końcowego bezusterkowego pielęgnacja terenu należy do Wspólnoty Mieszkaniowej. 9) zamawiający wymaga aby w dniu odbioru końcowego fragmenty terenu obsiane trawą były minimum 1 raz skoszone a wysokość trawy wynosiła min. 3cm. 12. UWAGA: Podane w projekcie wykonawczym i STWiOR gotowe materiały oraz urządzenia i elementy wyposażenia stanowią przykład i mają na celu określenie parametrów technicznych, wytrzymałościowych i cech produktu. Dopuszcza się zastosowanie innych rozwiązań technicznych i parametrów obmiarowych w zakresie długości, szerokości, grubości elementów jednakże nie gorszych i mniejszych od podanych w dokumentacji projektowej. Należy więc wszystkie podane parametry konstrukcji urządzeń traktować jako minimalne, wymagane również w zakresie powierzchni i nawierzchni placu zabaw. Tam gdzie w dokumentacji projektowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm. Aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych lub eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1, oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach