Przetargi.pl
Przebudowa placu na terenie Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie polegająca na utwardzeniu kostką brukową

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28300 Jędrzejów, Mnichów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 38-73-512 , fax. 41 38-73-512
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
    Mnichów 135
    28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 38-73-512, fax. 41 38-73-512
    REGON: 29116843200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/003/004/003
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiat Jędrzejowski)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu na terenie Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie polegająca na utwardzeniu kostką brukową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na poprawie stanu technicznego nawierzchni placu przy budynkach Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie poprzez wykonanie na podbudowie z kruszywa łamanego, nowej nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm typ behaton kolor szary. 2. Część inwestycji realizowana jest na terenie parku podworskiego w Mnichowie wpisanego do rejestru zabytków pod nr A. 108. Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Kielcach wydał decyzję nr 2794/2017 i udzielił pozwolenia na prowadzenie prac bez dodatkowych zobowiązań z zakreśleniem typu i rodzaju kostki betonowej (behaton, kolor szary). 3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje część działki nr geod. 1053 o powierzchni orientacyjnej 1028m2(+150m2). 4. Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: wykonanie warstwy podbudowy, wbudowanie nawierzchni z kostki brukowej typ „BEHATON” na podsypce z grysu 2-8mm. na wjeździe na plac DPS przed bramą wbudowane będzie korytko odpływowe typu „ACO DRAIN”, które zabezpieczy przed wypływem wód opadowych z terenu DPS na drogę gminną. regulację 5 studni kanalizacyjnych, profilowanie z humusowaniem i obsianiem trawą. UWAGA: Realizacja umowy odbywać się będzie na obiekcie czynnym. Wykonawca na każdym etapie wykonawstwa prac jest zobowiązany prowadzić prace w sposób umożliwiający funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, w tym zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających w obiekcie, jak również zapewnić możliwość bezpiecznego dojazdu, dojścia i wejścia do budynków Domu Opieki Społecznej oraz funkcjonowanie DPS zgodnie z przeznaczeniem. 5. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, na którą składają się: 1) Opis techniczny, 2) Przedmiar robót, 3) Decyzję Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach, 4) Plan zagospodarowania terenu, 5) Przekrój konstrukcyjny, 6) Szczegół konstrukcyjny, 7) Wykaz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233251-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 3 tj.: a) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami; b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty; c) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Powyższej procedury (self-cleaning) nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. d) jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ); b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (na lub w oparciu o Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ). c) Pełnomocnictwo w oryginale lub w notarialnie poświadczonej kopii - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów (na lub w oparciu o załącznik nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). 8. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie Mnichów 135 28-300 Jędrzejów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną