Przetargi.pl
Przebudowa placu Kościuszki w Odolanowie

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu Kościuszki w Odolanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych zadania inwestycyjnego Przebudowa Placu Kościuszki w Odolanowie realizowanego w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów" w ramach Działania 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych", Poddziałania 9.2.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO" realizowanego w ramach WRPO 2014-2020. Plac Kościuszki znajduje się w strefie układu urbanistycznego miasta Odolanów, wpisany do Rejestru Zabytków pod numerem 666/A z 15.04.1993 r. II. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie nw. robót budowlanych: 1. Wykonanie przebudowy placu poprzez: wykonanie robót przygotowawczych, wykonanie robót rozbiórkowych, wymianę nawierzchni jezdni oraz nawierzchni chodnikowych i parkingowych, wymianę oświetlenia na wyspie centralnej placu, zagospodarowanie wyspy centralnej placu; 2. Wykonanie branży drogowej: 2.1. Konstrukcja nawierzchni a)KONSTRUKCJA NR 1 Chodnika - warstwa ścieralna z płyt betonowych 50x50x7cm, płukanych, (kolor szary) gr. 7,0cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3,0cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 gr.10,0cm Razem grubość konstrukcji: 20 cm b) KONSTRUKCJA NR 2 Zjazdów/miejsc postojowych/dróg manewrowych - warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17 (kolor szary) gr. 15cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3,0cm, - kruszywo łamane 0/63mm stabilizowane mechanicznie - gr. 20cm, - grunt stabilizowany cementem Rm=1,5Mpa, gr.15cm, Razem grubość konstrukcji: 53 cm; 2.2. Wykonanie odwodnienia: Projektowane nawierzchnie ukształtowano poprzez spadki poprzeczne i podłużne w sposób zapewniający swobodny powierzchniowy odpływ wód. Wody spływające z jezdni będą przejmowane przez istniejący system kanalizacji deszczowej. W ramach inwestycji ma zostać wykonana regulacja wpustów wraz z ich wymianą oraz wymiana istniejącego odwodnienia liniowego odprowadzającego wodę z rur spustowych budynków. 2.3. Wykonanie oświetlenia: W ramach zadania Wykonawca wymieni istniejące słupy oświetleniowe wraz z oprawami. Stylistykę słupów i opraw oświetleniowych należy dostosować do istniejących, znajdujących się na ulicy Zamkowej dla zachowania jednorodności estetycznej. 3. Montaż małej architektury: 3.1. Ławki i stoliki Wykonawca zamontuje 8 ławek pojedynczo i 1 ławkę solarną oraz 4 ławki ustawione razem ze stolikami wg wskazań na planie zagospodarowania. Ławki i stoliki mocowane są na stałe za pomocą kołków do stóp fundamentowych (70x15x40cm). Żeliwne odlewy ławek i stołów zabezpieczone antykorozyjnie, siedzisko i oparcie drewniane, konserwowane. Zamawiający wymaga ławki parkowej typu poznańskiego. Stoliki i ławki w jednakowych kolorach, kolor elementów drewnianych to mahoń, elementy stalowe i żeliwne w kolorze czarnym. ŁAWKA SOLARNA - ławka solarna typu SEEDiA Urban Classic w kolorze grafitowym z deskami w kolorze IROKO. Ławka solarna wyposażona w panele solarne, porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych oraz Wi-Fi. Wyposażona w wygodne drewniane oparcie znane z klasycznych ławek, z możliwością dostawienia stojaków na rowery. Konstrukcja odporna na warunki zewnętrzne. 3.2. Kosze na śmieci Na terenie inwestycji Wykonawca zamontuje również 5 koszy na śmieci wg wskazań na planie zagospodarowania. Kosze mocowane mają być na stałe za pomocą kołków do stop fundamentowych (50x50x50cm). Kosze wykonane z odlewów żeliwnych z elementami stalowymi, zabezpieczone antykorozyjnie i wyposażone w wyjmowany pojemnik na śmieci ułatwiający opróżnianie kosza. 3.3. Stojaki rowerowe Na terenie inwestycji Wykonawca zamontuje także 2 stojaki rowerowe wg wskazań na planie zagospodarowania. Stojaki zostaną zamontowane na stałe za pomocą kołków do stóp fundamentowych (50x50x50cm). Stojaki wykonane z odlewów żeliwnych z elementami stalowymi, zabezpieczone antykorozyjnie. 4. Wykonanie nowych nasadzeń krzewów i bylin oraz założenie nowych trawników 4.1. Bilans terenu Powierzchnia zieleni w granicach opracowania: 485 m2 w tym trawniki: 350m2 nasadzenia na korze 135,00m2. 4.2. Opis projektu zagospodarowania terenu Pod pojęciem projektowanej zieleni należy rozumieć nasadzenia krzewów wraz z zajmowanym terenem oraz pozostałymi składnikami jego szaty roślinnej (trawniki). Kompozycja projektowanej zieleni dostosowana została do funkcji, jakie ma spełniać: - estetyczne: poprawa estetyki otoczenia, harmonizacja z otoczeniem, wzbogacenie walorów widokowych, uatrakcyjnienie terenu; - ekologiczno - ochronne: ochrona przed pyłami i spalinami; - techniczno - ruchowe: prowadzenie optyczne; Przy wyborze gatunków do nasadzeń kierowano się następującymi wytycznymi: - gatunki dostosowane do strefy klimatycznej opracowywanego terenu; - gatunki i odmiany nie wymagające co do gleby, łatwe w utrzymaniu i pielęgnacji; - dobór roślin pod kątem różnorodności kolorystycznej i pokrojowej; - kompozycje roślinne mające za zadanie zwiększenie doznań estetycznych. Zaprojektowane rośliny mają płytki system korzeniowy i nie będą kolidować z istniejącym uzbrojeniem terenu. Zaprojektowane do nasadzeń gatunki krzewów i bylin oznaczono kolejnymi cyframi, według wykazu. Numer przyjęty dla kolejnego gatunku jest jego numerem identyfikacyjnym na planszy projektowej. 4.3. Przygotowanie terenu, nasadzenia Uwaga! 5. Wszystkie prace związane z przebudową Placu Kościuszki w Odolanowie należy wykonać zgodnie z następującymi pozwoleniami i uzgodnieniami: 1) Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 141/2017/A z dnia 21.03.2017r. 2) Decyzja Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 53/2018 z dnia 21.03.2018r. 3) Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu Nr Ka-WN.5142.1076.4.2017 z dnia 28.02.2018r. 4) Wniosek o zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 08.05.2017r. 5) Zaświadczenie Starosty Ostrowskiego RPA.L.dz.13237.2017 z dnia 22.06.2017r. o nie wniesieniu sprzeciwu w ustalonym terminie 6) Uzgodnienie Nr 5/dr/2017 Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim PZD.6.5443.UD.005.2017 z dnia 13.04.2017r. 7) Uzgodnienie Orange Polska S.A. nr TODDWA-KL.2110-23936/17/JP z dnia 12.04.2017r. 8) Prolongata ważności uzgodnienia Orange Polska S.A. nr TTISILU/PR.215-3644/19 z dnia 24.01.2019r. 9) Uzgodnienie Zakładu Usług Komunalnych w Odolanowie nr ZUK 27/04/2017 z dnia 10.04.2017r. 10) Uzgodnienie Energa Operator S.A. znak: EOP-42MMD-AG-004251-2017 z dnia 18.05.2017r. Prace budowlane będą realizowane na obszarze działek o nr ewid.: 1256, 1295/1, 1295/2, 1301/2, 1951 i 1975 (obręb 0001 Odolanów). III. Szczegółowy zakres robót stanowi projekt budowlany opracowany przez Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie PROSTA - PROJEKT. IV. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. V. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. VI. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). VII. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. VIII. Wykonawca będzie mógł rozpocząć wykonywanie robót budowlanych i wejść na teren budowy dopiero od dnia 22.04.2019 r. ze względu na prowadzone prace związane z wymianą kanalizacji deszczowej oraz sieci wodociągowej. Tym samym faktyczny czas w jakim będzie możliwe wykonywanie robót to 22.04.2019 r. do 31.10.2019 r. IX. Projekt stałej organizacji ruchu zostanie dostarczony Wykonawcy po podpisaniu umowy z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach