Przetargi.pl
Przebudowa placu handlowego Zielony Rynek w Przemyślu

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 166 786 449
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 166 786 449
    REGON: 68675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu handlowego Zielony Rynek w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową targowiska miejskiego Zielony Rynek w Przemyślu, położonego na działkach ewidencyjnych oznaczonych nr 605 i nr 606 obrębu 207 m. Przemyśl. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę (jako kontynuacja) istniejącego placu handlowego w zakresie oznaczonym w dokumentacji projektowej jako Etap II i Etap III. Zamawiający informuje, że część placu targowiska oznaczona w dokumentacji projektowej jako Etap I, została przebudowana we wcześniejszym okresie i nie jest objęta przedmiotem zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch oddzielnych terminach realizacji, określonych w punkcie V.1.2) i 2.2) rozdziału I SIWZ, tj. w pierwszej kolejności realizowany będzie zakres oznaczony w dokumentacji projektowej jako Etap II. Po wykonaniu pierwszego zakresu robót i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, Wykonawca przystąpi do realizacji robót oznaczonego w dokumentacji projektowej jako Etap III oraz wykonania ogrodzenia terenu targowiska. 4. W zakres przebudowy wchodzi wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej konstrukcji utwardzenia placu, wykonanie instalacji podziemnej wod.-kan. wykonanie sieci i instalacji elektrycznych, wykonanie nowej nawierzchni placu, wykonanie nowych punktów sprzedaży (pawilonów i straganów), wykonanie zadaszeń ciągów pieszych, wykonanie oświetlenia terenu oraz wykonanie nowego ogrodzenia targowiska W zakres wykonania robót budowlanych wchodzi: 1. Wykonanie robót budowlanych branży drogowej, obejmujących: 1) roboty rozbiórkowe – rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych, rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz podbudowy; 2) roboty ziemne – wykopy, nasypy, koryto pod projektowaną konstrukcję warstw nośnych placu i drogi manewrowej oraz zjazdów drogowych; 3) podbudowę i nawierzchnię na placach i drodze manewrowej oraz na zjazdach; 4) odwodnienie powierzchniowe nawierzchni placu; 5) schody terenowe i zieleńce. 2. Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej, obejmujących: 1) instalację wodociągową podlicznikową podziemną; 2) instalację kanalizacji podziemnej; 3) instalację odwodnienia terenu. 3. Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej, obejmujących: 1) przebudowę zasilania pawilonów handlowych; 2) instalację oświetlenia terenu placu; 3) oświetlenie zadaszeń ciągów komunikacyjnych. 4. Wykonanie robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, obejmujących: 1) budowę zadaszenia ciągów pieszych na etapie II w ilości 14 segmentów; 2) budowę zadaszenia ciągów pieszych na etapie III w ilości 16 segmentów; 3) budowę straganów na etapie II w ilości 28 szt.; 4) budowę straganów na etapie III w ilości 25 szt.; 5) budowę pawilonów handlowych na etapie II w ilości 28 sztuk; 6) budowę pawilonów handlowych na etapie III w ilości 31 sztuk; 7) budowę punktów czerpalnych wody w ilości 2 sztuk; 8) wykonanie małej architektury – kosze na śmieci w ilości 5 szt., montaż dwumodułowych stojaków na rowery po 8 stanowisk każdy. 5. Wykonanie nowego ogrodzenia jako ogrodzenie systemowe, stalowe, z podmurówką betonową. Roboty obejmują: 1) montaż 2 bram dwuskrzydłowych z obustronnymi furtkami; 2) montaż 2 furtek podwójnych i 1 furtki pojedynczej. 6. W związku z podziałem realizacji przedmiotu zamówienia na dwa etapy robót i konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji odbiorowej zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do złożenia wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki. Dokumentację odbiorową Wykonawca wykona we własnym zakresie i na koszt własny, oddzielnie dla zakresu robót Etapu II (część środkowa placu) oraz oddzielnie dla pozostałego zakresu robót. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Projekt Budowlano-Wykonawczy Przebudowy Placu Handlowego; 2) Projekt Techniczny Remontu i Przebudowy Ogrodzenia na „Zielonym Rynku”; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż; 4) Przedmiary robót; 5) Decyzja Prezydenta Miasta Nr 154/2012 znak: BGP.6740.142.2012 z dnia 30 maja 2012 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę; 6) Zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 26 maja 2017 roku znak: AOŚ.6743.43.2017 na wykonanie remontu i przebudowy ogrodzenia terenu „Zielonego Rynku” w Przemyślu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr 86 1560 0013 2787 7120 6000 0154, a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć u Kierownika Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 pokój 20d (oryginał), a kopię złożonego dokumentu należy również załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 23 listopada 2018r. do godz. 10:00 (CET) z dopiskiem: „Przebudowa placu handlowego Zielony Rynek w Przemyślu” 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt IX.9 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oświadczenia muszą być aktualne na dzień składania ofert; 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.1.1) niniejszego rozdziału; 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ust. 1a ustawy Pzp, wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego, przedstawia zobowiązanie, o którym mowa w pkt II.3 niniejszego rozdziału. 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. V.1 niniejszej SIWZ; 6) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiące Załącznik Nr 10 do SIWZ.W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://bip.przemysl.pl/33479/352/zamowienia-publiczne-roboty-budowlane.html informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach